סיפורי אהבה על ערסים – מאי פרק : 6

04/12/2013 1400 צפיות 2 תגובות

סיפורי אהבה על ערסים – מאי פרק : 6
נקודת המבט של אלידור :
הסתכלתי עליה לא האמנתי שזאת מאי שיורדת במדרגות מה היא חושבת לעצמה?!
היא כמעט הייתה נראת כמו אחת השרמוטות במחששה.
נקודת מבט של מאי :
ראיתי את המבטים של אלידור אבל הוא לא ממש עיניין אותי עכשיו אחרי מה שהוא עשה ..
לחצתי על ידית הדלת אבל הדלת הייתה נעולה , לפני שהצלחתי לפתוח את הפה אליאב היה מולי…
נקודת מבט של אליאב :
מאי.. אני מצטער אבל ככה את לא יכולה להסתובב או ללכת לבית ספר אז או שתחליפי בגדים או שאת נשארת היום בבית. אבל את לא יוצאת מפה ככה .
נקודת מבט של מאי :
לא היה לי כוח לריב ופשוט עליתי למטה .
החלפתי לג׳ינס קצר אבל לא מידי שהם לא יכעסו עליי,גופייה בצבע תכלת וכפכפים.
ירדתי למטה ואביאל פתח לי את הדלת.
שובל חיכתה לי בחוץ, היא הייתה עצבנית כי יבשתיי אותה שם בערך ארבעים וחמש דקות.
אמרתי לה שאני ממש ממש מצטער כי היה לי קטע עם האחים שלי ושעם אפשר לעצור אצלה בבית בדרך לבית ספר כי אני צריכה להחליף בגדים. היא הסכימה והלכנו.
החלפתי לבגדים שלבשתי קודם , אלא שהאחים שלי לא ״אישרו״ לי לצאת איתם מהבית.
יצאנו מהבית של שובל והלכנו לבית ספר.
כשהסתיים הבית ספר ליוויתי את שובל הבייתה והחלפתי בגדים .
הלכתי הבייתה ובדרך ראיתי את גיא על המדרכה הוא נעצר מולי ולחש לי באוזן :״ היום בגינה בתשע״.
והמשיך ללכת .. המחשבות עליו התחילו להציף לי את המוח, מה יש לו להגיד לי? למה אנחנו נפגשים? האחים שלי יודעים? מה יקרה עם הם יגלו? אבל ידעתי שדבר אחד בטוח זה שאני נפגשת איתו היום סוף סוף..!!
הלכתי הבייתה אכלתי צהריים ואליאב ואלידור כל הזמן דפקו לי מבטים מוזרים כאילו עשיתי להם משהו .
אבל התעלמתי מהם ועליתי לחדר.
החלפתי בגדים והתיישבתי על המיטה .
הסתמסתי עם שובל בוואטסאפ:
מאי: ״אומיייגאאד״
שובל: ״מה קרה?״
מאי: ״פגשתי את גיא שחזרתי מהבית שלך והוא לחש לי באוזן לבוא לגינה היום בתשע!!!!״
שובל: ״אעאעאעעאעעאא מה את לובשת ?״
מאי: ״לא יודעת אבל אני חייבת ללכת אלידור נכנס לחדר שלי״.
סגרתי את האייפון והסתכלתי על אלידור.
הוא עמד באמצע החדר והסתכל עליי.
״נו מה יש ?!״ אמרתי .
אבל הוא לא ענה הוא פשוט הלך .
איזה ילד מוזר, חשבתי לעצמי.
ראיתי שהשעה כבר שבע אז התחלתי להתארגן ; התקלחתי וחפפתי את השיער
ייבשתי בפן , עשיתי מחליק , מרחתי לק
בידיים וברגליים, התאפרתי,ולבסוף לבשתי ג׳ינס ארוך וחולצה לבנה עם הדפס ואולסטר , ירדתי למטה קיבלתי את ה״אישור שלי ״ מאלידור ויצאתי לכיוון הבית של שובל.
כשהגעתי החלפתי לג׳ינס ארוך, חולצת בטן כחולה כדי שיראו את העגיל בטבור, ונעלי בובה שחורות .
ויצאתי לגינה..
ראיתי את גיא יושב על אחד הספסלים עם בקבוק בירה וסיגרייה.
איך שהתקרבתי הוא זרק את הסיגרייה ונעמד מולי.
״ היי״ אמרתי
״וואו איך את נראית״ אמר
״חח תודה״ עניתי והתחבקנו .
הוא היה נראה פשוט מושלם .! הוא לבש מכנס טרנינג וסווטשירט של אדידס
וגופייה לבנה מתחת.
התיישבנו והוא התחיל לדבר:
״תשמעי מאי , אני אוהב אותך באמת שאני מרגיש אלייך משהו ואני חושב שעם זה הדדי כלפי שנינו אז אפשר להצליח להיות ביחד בלי שהאחים שלך ידעו…
הסתכלתי עליו וחייכתי, ואז הוא התקרב לנשק אותי.
התנשקנו ככה כמעט שעתיים .
עד שהשעה הייתה כבר אחת עשרה בלילה
וכל אחד חזר הבייתה .
נקודת המבט של גיא :
וואווו איזה כיף היה עם מאי… איזה יפה היא… השפתיים שלה…. וואי .
חזרתי הבייתה נכנסתי להתקלח והחלפתי לבוקסר .
נשכבתי במיטה, לקחתי את האייפון ושיניתי את השם של מאי באנשי קשר ממאי אחות של אביאל ואלידור למאי הנסיכה שלי.
והלכתי לישון.
נקודת מבט של מאי:
נכנסתי למיטה ושיניתי את השם של גיא
מגיא חבר של אלידור ואליאב לגיא הנסיך שלי.
והלכתי לישון.
כשקמתי בבוקר התקלחתי עשיתי מחליק לבשתי טייץ שחור , חולצת וי ורודה ואולסטאר לבנות שמתי בושם וירדתי למטה..
ראיתי את אביאל ואלידור יושבים לאכול ארוחת בוקר אז הלכתי אליהם נתתי לכל אחד חיבוק ואמרתי בוקר טוב, הם לא ענו לי או חיבקו אותי חזרה ויצאתי מהבית .
פגשתי את שובל והלכנו אלייה הבייתה .
החלפתי לג׳ינס קצר חולצת בטן שחורה וכפכפים והלכנו לבית ספר…


תגובות (2)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

04/12/2013 06:00

תמישכייי סיפור מושלם:)

04/12/2013 08:21
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך