סיפורי אהבה על ערסים – מאי – הקדמה

02/12/2013 2081 צפיות 3 תגובות

הקדמה:
הייושים, קוראים לי מאי , רזה ,בת 15, שיער חום בהיר חלק עד התחת ;)
עיניים ירוקות-כחולות , אני האחות הקטנה במשפחה.
אני ילדה טובה לא שותה לא מעשנת ולא איזה שרמוטה שכל לילה עם מישהו אחר.
החלום שלי זה עגיל בטבור ולא מסכימים לי עד יום הולדת 16 אז אני מחכה ..
לאחים הגדולים שלי קוראים אלידור ואביאל והם האנשים הכי חשובים לי בעולם !!!
הם תמיד מגוננים עליי ושומרים שאני לא יתלבש חשוף מידי וכאלה לפעמיים זה מעצבן אבל אין מה לעשות הכול מאהבה :)
חברה הכי טובה: שובל

אלידור : האח הכי גדול כיתה יא ,שיער חום כהה ,מויקן, עיינים ירוקות , קוביות , טרגוס ועגיל בגבה
שותה , מזיין וזורק , מעשן .. בקיצור חי את החיים הטובים אבל עם יש משהו שאני הכי רציני לגביו זאת מאי אחותי עם אני רק רואה מישהו שנוגע בה יום אחרי זה מארגנים לו הלוויה ..!
חבר הכי טוב : גיא

אביאל : האח האמצעי , כיתה יא אני כמעט בגיל של אלידור יש בינינו 10 חודשים הפרש בגיל שיער חום כהה ,מויקן ,עיניים כחולות , קוביות , עגיל בלשון וטרגוס.
סטוציונר שותה מעשן בקיצור גירסא יותר קטנה של אלידור.
חבר הכי טוב : גיא
גיא:
שיער שחור מויקן,עיניים ירוקות, קוביות , טרגוס ועגיל בגבה ,
חבר הכי טוב של אביאל ואלידור
סטוציונר מעשן שותה כל יום שרמוטה אחרת אבל אף אחת לא מעניינת אותי חוץ ממאי וואי וואי איזה ילדה מושלמת היא !!!
הלוואי ויכולתי להיות איתה ..עם יכולתי להיות איתה נשבע הייתי עוזב את כל השרמוטות האלה אבל אלידור ואביאל הם כמו אחים שלי אני לא יכול לעשות להם את זה …

שובל : החברה הכי טובה של מאי
שיער בלונדיני כמעט עד התחת, עיניים כחולות , עגיל באף אבל החלום שלי זה עגיל בטבור אבל אני ומאי רוצות לעשות ביחד אז אנחנו מחכות עד שיסכימו לה גם…
לא שותה ולא מזדיינת אבל מעשנת לפעמיים..


תגובות (3)

הממ, יש לך בעיות וטעויות עם גוף ראשון.
מוסיפים א' לפני כל פועל.
לדוגמא: אעשה, אבשל, אתלבש ועוד..
תשמיטי את הסמיילים, אם אי פעם קראת ספרים בחייך, תביני שאת בעצם עושה טעות חמורה.
הממ, העלילה דומה יחסית לרוב סיפורי הערסים באתר. אני אומנם לא קוראת סיפורים מהסוג הזה, אבל יצא לי לקרוא מעט הקדמות.
אני יכולה לפרט קצת על הדומה ברוב סיפורי הערסים: יש פרחה, יש לה אחים גדולים וחתיכים ששומרים שלא תעשן, תשתה ותתלבש חשוף.
במקרה, אבל במקרה החבר הכי טוב של אחד האחים מתאהב באחות. לעיתים מתנהל עימות בינהם, אבל זה לא כל כך נפוץ.

זה פחות או יותר הדומה ברוב סיפורי הערסים.
אני יודעת בבירור שאני לא אקרא את הסיפור לא מפני שכתיבתך גועלית, אלא כי יש לי סלידה עמוקה מערסים. סור.
סתם הצעה קטנה ממני לטובתך בשביל שהקוראות שלך לא תשתעממנה: תנסי לימור סיפור שונה. תנסי לעשות עלילה שונה…למרות שהנושא הזה מיצה את עצמו, אני חושבת שאם תגווני בעלילה, בדמויות יצא לך אחלה סיפור. אם כי עליי להודות שאיני מאמינה שתקשיבי למה שרשמתי לך כאן. אבל לא כזה אכפת לי.

02/12/2013 16:48

*ליצור.

02/12/2013 16:50

She wolf צודקת בנוגע שכל סיפורי הערסים בנויים על אותו עיקרון, אבל לא כל הסיפורים באתר ככה, יש גם שונים, אני לדוג' גם כותבת סיפור ערסים, ואין לדמות המרכזית בכלל אחים גדולים,דווקא יש לה אחות,שהיא מרשה לה.
אבל הסיפור נשמע מעניין, אז תמשיכי אותו ותעשי אותו איך שאת רוצה ואיך שאת אוהבת! זה סיפור שלך,מותר לך לעשות בו הכל!! ואני בכל זאת לשם שינוי דווקא כן אקרא אותו.
אז תמשיכי!!!!!

03/12/2013 00:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך