קריסטין
כן כמו שהבטחתי אחרי שהיה בהקדמה 100 צפיות ו10 תגובות לקח לי זמן להעלות ובת דודה שלי עזרה לי אז מקווה שתהנו פרק 2 לא יעלה בקרוב שי
נ.ב הסימני פיסוק זה בגלל בת דודה שלי אל תתרגלו!
נ.בב הפרק מוקדש לאביה אפרתי הנסיכה שלי

סיפורי אהבה על ערסים עונה 2 פרק 1

קריסטין 30/11/2013 1559 צפיות 8 תגובות
כן כמו שהבטחתי אחרי שהיה בהקדמה 100 צפיות ו10 תגובות לקח לי זמן להעלות ובת דודה שלי עזרה לי אז מקווה שתהנו פרק 2 לא יעלה בקרוב שי
נ.ב הסימני פיסוק זה בגלל בת דודה שלי אל תתרגלו!
נ.בב הפרק מוקדש לאביה אפרתי הנסיכה שלי

נקודת מבט של תהל:

זהו זה מחר אני עוברת בית סוף סוף נמאס לי מבת ים הזאת יותר מדי ערסים… זה לא שאני לא אוהבת ערסים אבל פה או שהם מנסים להתחיל איתך או לאנוס אותך. יאללה עוברים להרצליה פיתוח..
יום אחרון בבצפר הזה לבשתי סקיני גינס תכלת עם קרעים חולצת בצפר ורודה ונעלי פלטפורמה ורודות.
ישבתי אכלתי קוראסון ושתיתי שוקו חם וראיתי את לידור יורד לובש חולצה לבנה של אברקומבי עם כיתוב כחול וסקיני גינס כחול עם טומס כהות והוא העמיד את השיער שלו ודיבר באייפון שלו.. רצתי חיבקתי אותו והוא נבהל אבל קלט מה קרה. "מה את רוצה ?" הוא שאל, "כלום רק חיבוק מה הקטע?" אמרתי והוא חיבק אותי בחזרה.
נכנסתי לבצפר החברות שלי חיבקו אותי ואמרו לי "יאללה תהל היום עושים רק כיף ביום האחרון שלנו ביחד." ואז אליאב החתיך של השכבה הופיע ואמר "כולן עופו מפה חוץ ממך!" והצביע עליי. תוך שנייה כולן התפזרו ונשארנו רק שנינו. הוא לקח אותי למחששה והושיב אותי עליו ושאל "חיימשלי את עוברת לפיתוח נכון?", "כע נסיך שלי למה?" עניתי לו. "כי יש לי משו לומר לך" הוא אמר. "מה?" שאלתי. וכבר לא ידעתי למה לצפות. "אני סטוציונר אני מודה אבל כבר חודש שבאלי אותך אבל לא רק לזיין ולזרוק. להיות איתך אני אוהב אותך באמת" הוא אמר ועוד שנייה התעלפתי (השפלתי את הראש). הוא תפס לי בסנטר הרים לי אותו סובב לי אותו לכיוון הראש שלו הסתכלנו אחד לשני בעיניים הוא ליטף לי את הפנים שמתי לו ידיים על שתי הלחיים שלו התקרבתי אליו והצתרפתנו. הייתי ממש עייפה נשכבתי שם שמתי את הראש שלי על אליאב ונרדמתי. קמתי לקראת סוף היום התנשקנו והצטערתי על זה שאני עוזבת.

נקודת מבט של ליאן:

קמתי מסתבר שהתעלפתי וראיתי מישו חתיך מלטף אותי הוא נישק אותי ועצרתי אותו. ואמרתי "מי אתה ?"
"את צוחקת עליי.. זה אני, שלומי" הוא אמר. "אני לא מכירה שום שלומי" ואז אביאל הופיע משום מקום, קמתי רצתי אליו נישקתי אותו ואמרתי "אהובי התגעגעתי אליך"

נקודת מבט של שלומי:

מה הולך פה? היא קראה לאביאל אהובי ונישקה אותו ולא יודעת מי אני… אל תגידו לי שהיא איבדה את הזיכרון.

נקודת מבט של תהל:

יום למחרת

קמתי היינו בבית בהרצליה קמתי בקומה שהיא רק שלי. עשיתי מחליק לבשתי סקיני גינס לבן עם קרעים חולצה ורודה של אברקומבי עם עם כיתוב לבן ונעלי פלטפורמה ורודות, התאפרתי ויצאתי לבצפר. הגעתי לבצפר וראיתי מישו שממש מוכר לי.דייייייייייייייייייייייייייייייייי "אעאעאעאעאעאעאעאאעאעאעאעאע שלומי מה אתה עושה פה?!"צרחתי וחיבקתי אותו.

נקודת מבט של שלומי:

מישהי מוכרת קפצה עליי וחיבקה אותי. שיואו לא נכון… תהל?? האקסית שלי?! מה היא עושה פה?? עברתי לפיתוח אז נישקתי את תהל.

נקודת מבט של ליאן:

שכחתי את הזיכרון ליום. לפחות ככה אלידור אמר לי. רציתי רק לומר לשלומי סליחה. יצאתי בהפסקה החוצה, ראיתי את שלומי ופתאום. ראיתי אותו מתנשק עם החדשה! באתי הפרדתי ביניהם ואמרתי לה " כפרע יש לו חברה הוא לא זונה" והיא אמרה לי "חיימשלי מה הכעס?? הוא נישק אותי.." הזונה אמרה. "שלומי זה נכון?" פניתי אליו. "כע חיימשלי חשבתי ששכחת אותי והאקסית שלי מבת ים עברה לפה ורציתי לחזור אלייה" הוא ענה. התחלתי לבכות. "עכשיו אני באמת אשכח אותך!" אמרתי, דחפתי אותו והלכתי בוכה כשנתקעתי פתאום במישו. "וואוו תיזהרי כפרע את בסדר??" הוא אמר והושיט לי יד. החזקתי לו ביד והוא משך אותי עפתי לו על החזה והוא חיבק אותי וחיבקתי אותו בחזרה. "חבר שלי בגד בי. הוא הכניס אותי להריון פעם היינו ביחד שבעה חודשים והוא בגד בי עם החדשה הבנזונה הזה" אמרתי. "מצטער בשבילך חיימשלי, אני לידור. ואת?" "אני ליאן מי'א 3". "אני מי'ב 4" "אהה אתה בכיתה של אחשלי" "איך קוראים לו?" הוא שאל. "אלידור אדרי" אמרתי. "אהה מכיר אותו.. הוא מוכר כרטיסים למסיבות, נכון?" "כע" אמרתי לו והוא משך אותי למזרקה, הושיב אותי עליו ונישק אותי. (דה זה וו למה שהיה לי עם אביאל) עד שהיה צלצול ללכת הביתה. נתתי לו את המספר טלפון שלי ואת הפייס שלי והוא נתן לי את שלו.
הגעתי הבית הלכתי לחדר שלי, ראיתי קצת הבורר 4 ופתאום שלומי נכנס…


תגובות (8)

המשך

30/11/2013 05:50

חחחחחח על תדאג ותקשיב עוד פעם זה מתקדם ממש אבל ממש מהר תאיט תקצב ככה הסיפור יהיה יותר יפה ממה שהוא עכשיו שתדע אבל מה שבראש שלך. ופליזוש תקרא תסיפורים שלי ~פרצוף חמוד שאי אפשר לעמוד בפניו~ תמשיךךךךךךך

30/11/2013 06:31

מושלם

30/11/2013 08:36

תמשיךךךךךךךךך

30/11/2013 09:56

זריזהה זאותי משהו פחד
תמשיךך מתה על הסיפור המושלם הזה

02/12/2013 02:03

תמשיכייייייי

17/12/2013 05:49

אני בן..

17/12/2013 11:27

אני בן..

17/12/2013 11:30
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך