אולי זה קצת סוטה אבל לא נורא לא ביג דיל אבל עדיין מקווה שנהינתם ומקווה להמשיך!

*איך שסמים משפיעים על אהבה 2*

13/02/2014 780 צפיות 3 תגובות
אולי זה קצת סוטה אבל לא נורא לא ביג דיל אבל עדיין מקווה שנהינתם ומקווה להמשיך!

אז גלים חשבה שזה רוי החבר שלה אז בגלל שהיא היתה שיכורה על כול הראש היא אמרה רוי בא לי ילד ממך!!! אז האיש אמר בסדר מה שבא לך ילדה סקסית כוסיט הולכים עלי?? אז היא אמרה: ברור מקווה שאחותך הקטנה לא שם נכון?!? לא על תידאגי כוסיט יש שם רק גדולים… יופי! כי יש לי חשק פשוט להיתפשט מולך ולהיות איתך וש.. די לדבר! למה לעשות בבית עם אפשר לעשות פה בגינה הציבורית יש יותר מישטח ו….. די כבר פחות לדבר יותר להיתפשט אז היה גינה ציבורית והיא היתה ריקה אז הוא אמר שזה המקום המושלם לעשות (אתם יודעים מה….) אז היא היתפשטה מולו והורידה תחולצה והוא הצליף לה והיא הורידה תמכנס אז הוא היתקרב ואז הוא הוריד לה את הגוזיה ואת התחתון ואז הוא סיבב אותה הוריד מיכנס והיא צרחה אחח! אחח! כן ככה אוו… כן! כן! כן! חזק יותר מהר יותר אוח אוח נוו הוא אמר וואו את פשוט טובה ואז היא ירדה לו והוא אמר אוחח כן ככה את טובה על תעצרי תמשיכי תמשיכי אז היא קפצה עליו ונישקה אותו ממש טוב הם פשוט היתנשקו בלי הפסקה ליקקו אחד את השני יותר הבת ואז שם הם נירדמו אז ממש בבוקר עבר שם נער והוא ראה אותה ואת הבחור והיא היתה ערומה ולא היה יכול לעמוד בפיתוי ווהעיר אותה והיא עדיין היתה שתויה אז היא אמר מה רוי שוב??! אבל אני לא רו אהה כןן מאמי שוב בואי לבית שלי קחי תבגדים שלך ונעלה עלי………
המשך
י
ב
ו
א
.
.
.
.
.
.


תגובות (3)

סוטה אבל נתגבר תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20/02/2014 09:44

חחחחח ממשיכה…….

20/02/2014 10:11

חחחחח ממשיכה…….

20/02/2014 10:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך