אהבה ובגידה

jenny546 02/01/2015 1225 צפיות 2 תגובות

צרחות וצעקות מילאו את חלל הבית.
"אליסון אני יכול להסביר!, רק תני לי דקה להסביר!" צעק בעלי קרטר.
"להסביר לי מה?!, איך בגדת בי, או איך חשבת שזה יהיה בסדר לבגוד בי כשאני בהריון?!"
לקרטר היה מבט מושפל בעיניים. חשבתי על זה, על כל מה שקרטר עשה, והחלטתי לעשות מעשה נועז, יצאתי מהבית לתוך הגשם והסערה. התיישבתי על אחד הספסלים וחיבקתי את בירכי, כאשר צעקותיו של קרטר גוועו.
" אליסון! מה קרה לך?" שאל אותי אלכס. אלכס היה ידיד טוב שלי, שהוא לעומת קרטר היה מתחשב בי.
אלכס התקרב אלי והגיש לי את המטרייה שלו.
"אליסון מה את עושה פה?, את יודעת שאת בחודש תשיעי ושאסור לך להיחשף לקור כזה." אלכס הוא מתמחה בבית החולים הקרוב, ובמקרה של ההריון שלי הוא שמר עלי יותר מבעלי.
"מה קרה לך למה את לא עם בעלך?" שאל אותי אלכס.
" הסיפור ארוך.." עניתי, אבל אלכס דרש לדעת את הסיבה.
אני ואלכס ישבנו על הספסל וסיפרתי לאלכס מה קרה.
"אני וקרטר היינו אמורים ללכת ביחד לבדיקה, אבל הוא אמר לי שהוא לא יכול לבוא איתי כי יש לו עבודה. כשחזרתי מהרופא קרטר היה עייף נורא וחיוור, אז בתור אישה טובה טיפלתי בו וביררתי מה קרה אבל הוא לא ענה לי.
ביום למחרת קרטר ניגש אלי ואמר לי שהוא צריך לצאת, אבל הוא לא גילה לי לאן.
כעבור שעתיים החלטתי לצאת החוצה. חלפתי בדרך על פני חנויות ובתי קפה, ואז ראיתי משהוא שהעלה דמעות בעיני, ראיתי את קרטר מנשק בחורה בלונדינית.
חזרתי הביתה ורק אז הבחנתי בקרטר. וכך הכל התחיל." אמרתי לבסוף. אלכס ניראה המום, וברגע הזה לא שלטתי בעצמי ודמעות התחילו לזלוג מעיניי.
אלכס העביר יד בשערי והביט בי במבט מלא רחמים. אלכס התקרב אלי ולבסוף נישק אותי.
בדיוק ברגע הזה קרטר יצא. "שקרנית!" הוא צעק וירה לכיווני.
"אלכס!!!" צעקתי. ידיי התחילו להתמלא בדמו של אלכס.
עכשיו גם הוא הלך חשבתי לעצמי.


תגובות (2)

סיפור יפה! רק מעניין אותי, אם אליסון ואלכס חברים טובים, למה הוא פנה אל קרטר כ"בעלך" ולא בשמו? זה נראה רשמי מידי לחבר קרוב.

02/01/2015 18:27

תודה, והסיפור הוא מנקודת המבט של אליסון והיא לא יודעת שאלכס מאוהב בה אז היא אומרת שהם פשוט ידידים קרובים. אבל בעצם בגלל שאלכס מאוהב באליסון הוא אמר את זה בעצם מקנאה.

02/01/2015 23:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך