בקיצור, אהבה נכזבת

אהבה לא ממומשת

11/11/2016 1352 צפיות אין תגובות
בקיצור, אהבה נכזבת

ילד ע' וילדה ו' עשו תהליכים למקום כלשהוא לעשות שנה.
ילד ע' וילדה ו' לא הכירו אחד את השניה אז באותה תקופה.
בשלב התהליך האחרון ילד ע' וילדה ו' הכירו ונפגשו לראשונה לאחר שעה שניהם גילו שהם שהם באותה קבוצה לשנה שלימה.
ילד ע' התאהב לראשונה באמת בחייו אהבה ממבט ראשון, ילד ע' גם ידע שהוא על תנאי באותו מקום בגלל צרות שקרה בגלל ילדה ע' שהיא הייתה מרפקנית ניסתה לעלות על ההזדמנות לעלות על ילד ע' בכל הזדמנות שהייתה לה ולא פחדה או חששה לפגוע והצליחה.
הקשרים של ילד ע' וילדה ו' התחזקו לפחות ככה ילד ע' הרגיש, ואהבתו לילדה ו' התגברו ורצה לספר לה, רק בגלל שהוא לא רצה להפגע מהתשובה הוא כל הזמן עצר את עצמו מלספר לילדה ו' מה הוא מרגיש.
ילד ע' הפך לילד א'.
ילד א' לא יכל להמשיך לאותו מקום שהיה אמור להיות שנה שלימה עם ילדה ו' ולא מבחירתו, לא בו הייתה תלויה ההחלטה.
זה בא מלמעלה…
ילד א' נשבר רגשית ובמיוחד בידיעה שהוא לא יראה יותר לעולם את ילדה ו'
ילדה ו' הרימה את ילד א' מהמצב גרמה לו לשמוח לצחוק ולצאת מהעצב הבטיחה לו שהיא איתו לא משנה מה יקרה.
שבוע שבועיים אחרי שילדה ו' התחילה את השנה ילד א' רצה להגיד לה מה הוא מרגיש כלפיה אבל לצערו של ילד א', ילדה ו' החליטה להתרחק מסיבה שלא מובן לילד א' עד היום.
ילד א' היה מבולבל מאוד היה עצוב נכנס לדיכאון אף אחד לא באמת ידע מה עבר עליו אבל לאט לאט התגבר על הבכי והדכאונות נשאר לילד א' עדיין צלקות וסימני זכרון שחרוטים לו בנפשו.
ילד א' יודע שהשפיעו על ילדה ו' וילד א' נשאר לבד עד היום, כי ילד א' לא יכול לחיות בידיעה שהיא שם והוא כאן.
ילד א' לא התגבר על ילדה ו'.
וכנראה זה ישאר ככה.
ילד א' בצד אחד.
וילדה ו' בצד אחר.

ומה עם ילדה ע' אתם שואלים…?, שאלה טובה
יום יום היא יושבת באותו מקום שהיא נמצאת וצוחקת ונהנת על כל יום שילד א' סובל…

ילד א' לא סלח לילדה ע' על המעשים הרעים וכנראה שלא יסלח לה על זה, כי בגללה ילדה א' וילדה ו' לא באותו מקום ולא ביחד, הסיכוי היחידי והתקווה שהייתה לו נאבדה.

*אם ילדה ו' קוראת את זה ויודעת שמדובר בה לילד א' זה כבר לא משנה, כי הוא יודע שהיא כבר לא מסתכלת לכיוונו ושהוא לא מעניין אותה.

אין כאן לא מנצחים, ולא מפסידים
רק אכזבה משני הצדדים.

*כאן ילד א' למד משפט לחיים בדרך קצת קשה אבל למד
”מה שלא הורג, מכשל”

והכל בזכות ילדה ו' שאפילו לא מוכנה לציוץ מילד א'.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך