בקי
משחקת באיש הגבירה העשירה שיש לה הכל אך כנראה משהו חדש משהו שונה משהו כמו "מים גנובים ימתקו" ????????? אולי זה חסר אולי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אהבה מאוחרת

בקי 16/07/2011 612 צפיות אין תגובות
משחקת באיש הגבירה העשירה שיש לה הכל אך כנראה משהו חדש משהו שונה משהו כמו "מים גנובים ימתקו" ????????? אולי זה חסר אולי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

את המשך היום ליהיא העבירה בעבודה מאומצת כדי לא לחשוב על הסכמתה הלא אחראית להיפגש עם איש צעיר שנתן לה "טרמפ" וביקש לפגוש אותה ואיך היא הסכימה ?? "מה קרה לי חשבה האם יצאתי מדעתי ?????? ותשובות אין.

היא הקדימה לצאת מהסטודיו כשמזכירתה הזמינה עבורה מונית שתחזיר אותה לביתה. המונית עצרה ליד מקום מגוריה של הגברת והיא נבלעה מיד בלובי המפואר כשהוא מרוצף כולו באריחים מיובאים מחו"ל והמעלית לקחה אותה לדירת הפנטאוס. היא פתחה את הדלת ולהפעתה מצאה את בעלה בבית: "היי מאמי ניגשה וחיבקה אותו מתי חזרת ? הקדימו לך את הטיסה?" לא " דיברנו שתמתיני לי בשדה אך כנראה זה פרח מזכרונך "!!!!!!!!??????? ליהיא חשה רגשות אשמה ולא היה לה מה לענות לבעלה מזה שנים רבות. אורי אמרה לבסוף " אני ממש מצטערת אך לא רק שלא זכרתי כי היה לי היום יום קשה בסטודיו צריכים לעמוד בתנאי החוזה עם הולנד ולכן כינסתי ישיבת צוות מורחבת ואל תשאל גם האוטו לא נדלק לי בבקר" !!!!!!!!!! "מה קרה לאוטו " אורי אין לי מושג פשוט הזמנתי מונית גם הלוך וגם חזור"." הזמנת את הטכנאי ? " "עדיין לא " אני מיד מתכוונת לעשות זאת " היא ראתה על שולחן הסלון המפואר חבילה ארוזה בטוב טעם ושאלה ? "אורי זה בשבילי"? "ודאי" ליהיא פתחה את האריזה ובתוכה מצאה קופסא בצבע בורדו מקטיפה ובה נח לו באצילות צמיד זהב מעוטר ביהלומים" אורי רצה אליו ליהיא "איזו מתנה נפלאה אני כל כך נרגשת הוא יפהפה אהובי אני ממש ממש מודה לך יקירי".

ליהיא את זוכרת שיש לנו הערב נשף מטעם הקברניט שטס עימי לעיתים קרובות בת זוגו והוא חוגגים חתונת הכסף והוא עושה לכבודה מסיבת הפתעה בשעה 22.00 " "ודאי שאני זוכרת" אך קודם לכן עלי לתת קפיצה לסטודיו לבדוק משהו ואחכה לך ליד האוטו שלך בשעה 21.50 זה בסדר מבחינתך": כן בסדר גמור רעייתי המהממת." אני אקח אותך לסטודיו תגידי מתי תרצי לצאת מהבית " ? אורי בשביל מה תתרוצץ " "עכשיו חזרת מטיסה ארוכה מה הבעייה להזמין מונית"? אני מיד נכנסת לאמבטייה ואהיה מוכנה בשבילך בשעה שקבענו "

"היא נכנסה להתקלח וחשה שהיא ברקיע השביעי " ומה עם המצפון ומה אם חלילה ייודע לאורי כל הסיפור ומה יהיה"?

ליהיא התקלחה הזליפה את הבושם האוהב עליה הקלסיקה של הבשמים מאז ומתמיד "שאנל 5" לבשה שמלה תכלת עם גב חשוף ועל זה ז'קט קטנטנן מאותו הבד ש"מכסה תפח ומבליט תפחיים" היא יצאה לסלון וראתה את בעלה מנמנם והשעה היתה כבר 20.20 היא יצאה מהדירה על קצות אצבעותיה כשהיא נועלת את הדלת בשקט והמעלית כבר המתינה לה להביאה למקום לא ידוע אך מרטיט את הלב ברמות אדירות"

המשך יבוא ויביא עמו את הפרק האחרון


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך