היי לכולם :-). כתבתי את זה מהלב ואני אשמח אם תגיבו

אהבה נכזבת

03/10/2015 787 צפיות 3 תגובות
היי לכולם :-). כתבתי את זה מהלב ואני אשמח אם תגיבו

דניאל אהוב שלי.. מלאך על פני האדמה.. האהבה הכי ענקית שלי בחיים.. יפה תואר שלי.. חתיך שלי.. מושלם שלי.. אם רק היית יודע.. רק היית מבין.. אם רק היית מדמיין.. כמה אהבה יש לי אלייך! דניאל, אין שנייה שאני לא חושבת עליך.. הימים והלילות שלי לא אותו דבר מאז שחדרת לי ללב.. אתה כישפת אותי בלי לדעת.. לקחת לי את הלב בלי לשאול.. הדלקת אותי בלי להבעיר אש.. אתה סוחף אותי במבט שלך.. אתה לא מודע לכמות האושר שיש לי בגוף ברגע שאתה חולף על פניי.. אתה הסם שלי.. בלעדייך אני כלום.. בלי הנוכחות שלך אני חצי בן אדם..
אתה הלב שלי.. 
אתה הלב שמחייה אותי כל יום..
אתה מי שבשבילו אני מתעוררת כל בוקר..
אתה מי שבדמיונותיי מחבק אותי במיטה חזק ולוחש לי שאתה שלי לתמיד..
אתה מי שאני רוצה עכשיו להתנשק איתו נשיקה כל כך רכה ועדינה שתיסחף לנשיקה סוערת ואוהבת שתעניק לשנינו תחושה בטוחה בידיים אחד של השני..
אני כל היום חולמת ומפנטזת על הרגע שתגיד לי שאתה גם אוהב.. הרגע שתתן לי חיבוק חזק ולא תעזוב.. הרגע שאני ישכח מי אני ויתמכר מהרגעים שלי איתך.. הרגע שאני אדע שאתה שלי לתמיד.. אתה יודע? אני יכולה לכתוב עוד הרבה מהפנטזיות שלי על הרגע הזה אבל אני יודעת דבר אחד על הרגע הזה.. אני יודעת שהרגע הזה שלא יגיע לעולם.. אני יודעת שאתה לא מתעורר בשבילי בבוקר אלא בשביל נועה.. אתה לא מחבק אותי בחושך, אתה מחבק אותה חזק חזק ולא עוזב.. אתה לא מתנשק איתי, אתה מתנשק איתה אפילו מול העיניים שלי.. ואתה לא שלי אפילו לחצי שנייה, אתה שלה לתמיד..
ואני תמיד ימשיך לפנטז על הרגע הזה.. הרגע שלא יגיע לעולם..


תגובות (3)

אוקיי, סיפור אהבה עצוב זה לא. בכללי זה לא סיפור. לי זה הרגיש יותר כמו מכתב שלא נשלח. משהו שרצית שיידע אבל לא תעזי להגיד לו.
את השתמשת יותר מדי בסימן פיסוק שבכלל לא קיים, שתי נקודות. אם כבר, תשימי 3 או 1, אבל עדיין, השתמשת שלא בצורך.
בכללי הרגיש לי שיותר מדי כינית אותו בשמות. "הסם שלי, מלאך שלי, יפה תואר שלי, מושלם שלי" – באיזשהו שלב כבר זה נהיה קצת מעיק ודביק למדי.
פועל בגוף ראשון בעתיד תמיד יתחיל באות א', ככה שאם נקח לדוגמה את המילה "יתמכר", היית צריכה לכתוב במקומה "אתמכר".
אגב, לבנים כותבים *אליך ולא אלייך. אלייך מתייחס לבנות, אליך לבנים.
לכן, "כמה אהבה יש לי אליך".
אני מצטערת על הביקורת שלי. אני מבינה שכתבת מהלב, אבל אם בחרת לנכון לשתף אותנו באתר שכזה (למעשה אפשרת לנו לבקר את מה שכתבת), אני בטוחה שתקבלי את זה בשמחה ולא תפגעי או משהו כזה.
♥♥

03/10/2015 19:55

וואו. זה… מלא רגש. אני לא מבינה איך את מצליחה לשאת אהבה חד צדדית כזו. מעולם לא אהבתי מישהו ככה. האמת אני לא בטוחה שאני באמת אוהבת מישהו… בכל אופן אני מקווה שדניאל הזה יפקח את העיניים ויראה עד כמה את אוהבת אותו ויחזיר לך אהבה. ואם לא- תמיד תזכרי יש מליוני אנשים בעולם ויום אחד תמצאי את האחד שיהיה רק שלך ולא רק בחלום.

04/10/2015 01:20

כמובן רק אם זה אמיתי

04/10/2015 01:21
סיפורים נוספים שיעניינו אותך