זהו סיפור אהבה שב3 הפרקים הראשונים שמח ואז מתחיל העצוב

אהבת ילדות פרק 1

23/12/2011 1004 צפיות תגובה אחת
זהו סיפור אהבה שב3 הפרקים הראשונים שמח ואז מתחיל העצוב

"שלומי את מוכן למסיבה של סבא?"שאלה אימי "לא" אמרתי לה"טוב חמוד אני הולכת … כשתהייה מוכן תשאל מישהוא את הדרך למסיבה ואז תבוא טוב?" שאלה "טוב" אמרתי לה ואז שמעתי אותה יוצאת.
כשהייתי מוכן נשאר לי שעה עד שהמסיבה של סבא תתחיל, ואז ראיתי אותה, ילדה מאוד יפה :שער ארוך ועיניים כחולות .
התאהבתי בה באתי אלייה ושאלתי "את יודעת את הדרך למסיבה של יוסף?" (יוסף=שמו של סבא) "כן אני גם הולכת לשם רוצה לבוא איתי?"שאלה "כן" עניתי ואז יצענו והלחנו "שמי שלומי מה שמך?" לירון שמך יפה מאוד" "גם שלך " אמרתי לה ואז הגענו למסיבה "יש לך פייסבוק?" שאלתי "כן שמי שם הוא לירון אתני "אמרה לי "אני אשלך לך בקשה… בי" אמרתי "בי " אמרה.
כעבור 4 שעות הגענו הביתה אני והורי ואז ישר רצתי למחשב כתבתי בחיפוש"לירון אתני ואז זה מצה אותה שלחתי לה בקשה ואחרי דקה היא אישרה את הבקשה! ואז דיברנו בצאט:
לירון:הי
שלומי:הי
לירון:רוצה מחר להיפגש איפה שהלחנו אתמול ליד הנהר בשמונה?
שלומי:כן
לירון:אז קבענו?
שלומי:כן
לירון:טוב.. ביי
שלומי: בי :).
ואז הלחתי לישון וחלמתי סיוט:אני מחכה ליד הנהר ואז לירון באה אם סכין היא חותכת לי ת'יד ודוחפת אותי למיים ובתוך המיים הראש שלי נתקה באבן ואני נשאר לי למות שבור מת בתוך מיי הנהר.
התעוררתי ב1 בצהריים התקלחתי ציחצחתי שיניים התלבשתי וחשבתי:היא לא תעשה לי את זה"זהוא בפגישה אני יגיד לה שאני מאוהב בה " החלטתי ואז לקחתי פרח יפה ויצתי מהבית כשהגעתי לנהר לקחתי נשימה וניגשתי אליה שאלתי:"לירון?" "מה?" "יש לי משהוא לספר לך" "ספר" אמרה ואז סיפרתי לה:"לירון אני מאוהב בך"ונתתי לה את הפרח וחיקיתי לתגובתה .
המשך יבוא


תגובות (1)

בבקשה תגובות זה סיפור אמיתי

26/12/2011 11:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך