-everybody-hate-me-
הפעם כל 8 תגובות אני ממשיכה כי זה 2 פרקים . אז אם לא יהיו 8 תגובות אני פשוט לא ימשיך (-:

אחרי הכל , לא נשאר לי כלום – פרק 3 + 4

-everybody-hate-me- 20/01/2013 762 צפיות 9 תגובות
הפעם כל 8 תגובות אני ממשיכה כי זה 2 פרקים . אז אם לא יהיו 8 תגובות אני פשוט לא ימשיך (-:

אני יעשה 2 פרקים בגלל שלא המשכתי אתמול כי לא היה לי זמן (-:

= פרק 3 =
זה היה אבא .
זרקתי את הסכין ורצתי לחבק אותו .
" אבא מה אתה עושה פה ? " שאלתי בהתרגשות .
אבא שלי הוא … הוא פושע פלילי . שהייתי בת 4 הוא בגד באמא שלי ואחרי חודש הוא אנס מישהי שהתחיל איתה .. מאז הוא בכלא .. מאוד הופתעתי לראות אותו .
" אני .. השתחררתי " הוא אמר וחיוך חיוך קטן .
" אתה לא מאמין כמה אני שמחה !! " אמרתי וחיבקתי אותו .
" אני לא אגור איתכן חמודה , אני עובר לונצואלה , יש לי שם משרה טובה שיכולה לפרנס אותי מעולה . במילא , אני ואמא שלך כבר לא ביחד .. "
חיבקתי אותו ולא אמרתי כלום .. אם הסתדרתי בלעדיו עד עכשיו אסתדר גם עוד כמה שנים ..
אחרי כל האירגונים אבא עזב .
התקשרתי ללירון וקבענו שניפגש .
יצאתי החוצה וחיכיתי לו בספסל עד שהוא בא . הוא ראה אותי מרחוק וראיתי שהבעת הפנים שלו קצת עצבנית .
" מה קרה ? " שאלתי .
" תפסיקי כבר תראי איזה חום היום!! לפחות תרימי את השרוולים !! " הוא אמר והרים לי את השרוולים בשניה לפני שיכולתי לחשוב בכלל .
הוא ראה את כל החתכים שלי …..

= פרק 4 =
הוא הסתכל עליי בהלם .
" אז בגלל זה היה לך כל כך ' חם ' ??? " הוא שאל בעצבנות .
" א … א… אני מצטערת " אמרתי בעצב .
" אני צריך לחזור הביתה " הוא אמר והלך משם .
חזרתי גם הביתה . לא חשבתי שלירון יראה את זה מתישהו , ויותר לא חשבתי שהוא יכעס בצורה כזאת ..
~ יום למחרת ~
קמתי ב8 וחצי בבוקר מצלצול הטלפון . זה היה לירון . הוא אמר שאנחנו צריכים לדבר ושהוא יפגוש אותי בספסל …
יצאתי החוצה וראיתי את לירון יושב כבר על הספסל , די עצוב ..
ישבתי לידו ולא אמרתי כלום ..
הוא ישב לידי וגם לא אמר כלום עד שהוא התחיל להגיד …
" תקשיבי , עם כל זה שאני אוהב אותך , אני לא מוכן לסכן את עצמי בלהיות עם ילדה שפוגעת בה .
אז אני … "
לפני שהוא הספיק לסיים את המשפט קטעתי אותו ואמרתי ..
" אז אתה נפרד ממני ? בסדר , ידעתי שזה מה שיקרה שתדע . בגלל זה תמיד היה לי חם ! " אמרתי והלכתי משם בוכה …


תגובות (9)

מרגש …
מחכה להמשך :)

20/01/2013 11:42

מה התגובות קשורות ??? זה פנקינסקי סיפור אדיר!!!! תמשיכי אם את אוהבת לכתוב לא אם את לא מקבלת מספיק תגובות.. אנשים מגיבים לך מה אכפת לך כמה תגובות את רואה שאנשים אוהבים את הסיפור הזה!! ><׳
אז פליז תמשיכי ותעשי פרקים ארוכים יותר זה ממש אבל ממש קצר

20/01/2013 11:44

WTF האייפד תרגם לי ׳פאקינג׳ ל- ׳פנקינסקי׳ XDD

20/01/2013 11:45

תמשיכי..!

20/01/2013 11:47

סטורי תודה, אבל אני לא ימשיך אם לא יהיו קוראים.. למי אני יכתוב לעצמי? אבל מפעם הבאה אני לא יבקש תגובות, אני פשוט יחכה שיהיו מספיק כדי להמשיך. תודה על ההערה:)

20/01/2013 11:57

תראי את אף פעם לא כותבת לעצמך! מי שנרשם לאתר הזה זה כי הוא אוהב לכתוב והוא רוצה שאחרים יקראו את הסיפורים שלו. אז אם את מקבלת 2 תגובות זה אומר שלא קוראים את הסיפורים שלך? אל תסתמכי על תגובות. תסמכי על הרצון שלך להמשיך את הסיפור.

20/01/2013 11:59

אהבתי תמשיכי :)

20/01/2013 12:03

תמשיכי ואני אשתגע עם הפרקים יהיו כאלה קצרים !!!

20/01/2013 12:18

אהבתי את הסיפור שלך מאד מאד ויש רבים שהגיבו מה שאומר שאת ממשיכה וכותב 2 פרקים נכון ?????

20/01/2013 12:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך