כותבת21
משהו ישן שכתבתי

איי שם בין כל הטעויות שלך

כותבת21 12/06/2015 783 צפיות אין תגובות
משהו ישן שכתבתי

היום נכנסתי אל החדר הישן שלי ונזכרתי שוב בך, איך היינו שוכבים על המיטה שלי ומעבירים חוויות.
היית מלטף את פניי ואומר לי כמה אני יפה, הייתי מתרגשת מכל מילה שלך, מכל תזוזה ומבט שלך.
בחיים אני לא אשכח את מה שגרמת ללב שלי להרגיש, היית גורם לי להתפתל מרוב התשוקה.
"אנחנו ניתחתן ונביא קטנטנים יפים כמוך", היית אומר לי, עברו כבר חמש שנים ובאמת הבאתי ילדים אבל לא איתך.
אתה עדיין מחפש את עצמך, אבוד בין כל האנשים והתשובות שאתה מחפש מאז שאתה מכיר את עצמך ומה יצא לך מזה? כולם כבר הספיקו לבנות חיים ומשפחה ואתה?עדיין במסע אחרי החיים שלך, אבל אתה לא שם לב שאתה דואך לאט לאט ומאבד את הזמן וגם את עצמך על הדרך.
תמיד אמרת שתשמור עלינו, ששום דבר לא יגרום לנו לאבד את מה שיצרנו ביחד בינינו, שהאהבה שלנו חזקה מידי בשביל שזה יקרה…
אבל בסופו של דבר אתה הוא זה שפירק את הכל בגלל השטויות שלך בגלל הפחדים שלך.
אתה אהבת אותי אבל פחדת, לא היית מוכן להתחייב ונאלצת לעזוב.
הדמעות שלך שברו אותי, אתה יודע?באותו הרגע שאמרת שזה נגמר חשבתי עליך, על החיים שלך ומה יהיה איתך.
וצדקתי, אולי אם הייתי נלחמת עליך לא היית היום במקום שבו אתה נמצא, מתחנן שנחזור.
אבל היום זה כבר מאוחר מידי, יש לי בעל וילדים, שהם הכל בשבילי ואתה?
עדיין מחפש את עצמך איי שם בין כל הטעויות שלך


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך