Liattoty
איזה שעמום. סיפור לא משהו.. טוב היה לי משעמם.

איך זה קרה לך, דווקא?

Liattoty 25/08/2013 751 צפיות 2 תגובות
איזה שעמום. סיפור לא משהו.. טוב היה לי משעמם.

הגיעה השקיעה.
אתה מסתכל על השעון שלך ואומר:
"זה הזמן."
אתה מביט ל"חברה" שלך בעיניים ונפרד ממנה באותו היום שהתחברתם.
היא מלאה בכי והיא בורחת מהמקום.
אתה לא מתייחס לזה במיוחד, הרי היא כמו כל הבחורות שזרקת עד עכשיו..
יפות ודוגמניות אבל רגשיות.
התייחסת אליהן כמו סמרטוט, השתמשת וזרקת.
ככה אתה. מקובל ושחקן. אתה ה- מקובל של השכבה, כל הבחורות רק רוצות להיות אייתך.
אבל זה אף פעם לא קורה. וכשסוף סוף יש תקווה לחברתך, אתה זורק אותה.
בשבילך זה כמו משחק. אתה מעביר את הלבבות ושובר אותם בעזרת פטיש.
אתה עם חיוך טיפשי על הפנים וחוזר הביתה מרוצה.
כל בחורה שזרקת, היית יותר מקובל. כאילו שאפשר כבר לעקוף אותך.
היה לך את התואר, "הזורק בחורות של השכבה." זה רק גרם לעוד בחורות לרדוף אחרייך, להראות שסוף סוף הן קטלו אותך. סוף סוף הן כבשו אותך.
אז הנה, הבחורה האחרונה היפהפייה שזרקת.
עכשיו אתה צריך לחפש אישה מחוץ לבית ספר ולכבוש גם אותה.
חשבת שזה לא אתגר במיוחד. חשבת שתנצח את זה בקלות.
אבל הנה, ראיתי בחורה אחת יפהפייה ורגישה, יושבת בספסל, נראית תמימה למדי עם השמלה הכחולה החמודה. היא בהחלט לא הייתה בבית ספר. זאת בחורה שהוא אף פעם לא ראה. עיניה הכחולות מנסות לשדר חולשה ותמימות, רק מראה לך כמה זה יהיה קל.
באת אליה. התחלת לפלרטט אייתה. לא היה ניראה שהיא שוכנעה במילותיך הרומנטיות.
שאלת אותה אם היא חדשה בשכונה. היא הנהנה לך. שאלת אם היא מחכה למישהו. היא הנהנה שוב.
שאלת אם אפשר לדעת למי היא מחכה, היא אמרה שזה סוד.
"אז בואי, תחכי למישהו הזה בביתי." חשבת שאם לא תצליח במקום ציבורי, אולי בביתך העשיר היא תתגלה.
היא לשם שינוי, הסכימה. לקחת אותה ביד לבית שממול. בית עשיר למדי, לבן עם חפצים שחורים.
המנקה עדיין ניקתה את השולחן. כשהיא הסתכלה על הבחורה שאייתה באת היא נאנחה. היא עברה לחדר של הוריך ברגע שראתה אותה. היא יודעת שאתה תתייחס גם אליה כמו סמרטוט.
שאלת את הבחורה המיוחדת מה שמה, היא אמרה ליבי. אהבת את השם. הוא היה ניראה לך כל כך עמוק.
לא הצלחת לדבר אייתה, משום דבר היא לא התייחסה. היא רק הסתכלה על החפצים בהתפעלות והתרגשה ללטף את ממיטתך הנוחה.
הרגשת כבר מיאוש. החלטת שאייתה זה לא ילך. עמדת ללוות אותה הביתה, אבל משהו עצר אותך.
כשאמרת לה את זה, היא התבאסה והחיוך המדהים שלה ירד מפניה. הרגשת פעם ראשונה אשמה.
היא ניסתה לא להראות מבואסת, אבל זה לא הצליח לה. וסוף סוף נפתחת אליה באמת.
שאלת למה היא רוצה להישאר, למה היא בכלל הסכימה להיות אייתך בבית, אם היא לא מתייחסת אלייך בכלל.
היא דווקא ענתה לך בצורה שלא ציפתה לה. היא חשבה שהיא תצליח לפתות אותך וסוף סוף להפיל אותך בפח, איך זה להרגיש להיות סמרטוט. כנראה שהיא הייתה בבית הספר.
היא אמרה שהיא לא הצליחה כשניסית ללוות אותה הביתה.
היא יצאה מהבית. נשארת יושב על המיטה הלבנה שלך בלי לזוז.
היא דווקא הצליחה. היא כבשה את הלב שלך לראשונה וגרמה לך להרגיש את הלב השבור.


תגובות (2)

חוח^^
אני דווקא חושבת שיצא טוב, ישבתי וקראתי את הכל בפעם אחת-סימן שזה עניין אותי
יש לך כתיבה טובה ואת לא צריכה להתבאס אם משו לא יוצא לך (בעינייך) טו, אחרי הכל, ככה לומדים..
אבל הקטע ממש יפה =)

25/08/2013 03:55

תודה רבה :)

25/08/2013 03:56
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך