TheShoemaker
חצי פיקציה, חצי אמיתי - בהצלחה לנחש מה זה מה ;) "איך למות ולהשאיר את העוגה שלמה" נכתב במטרה להיות שונה, מוזר ומיוחד.

איך למות ולהשאיר את העוגה שלמה – (ב)קרוב

TheShoemaker 28/06/2014 775 צפיות 5 תגובות
חצי פיקציה, חצי אמיתי - בהצלחה לנחש מה זה מה ;) "איך למות ולהשאיר את העוגה שלמה" נכתב במטרה להיות שונה, מוזר ומיוחד.

פאק. מה השעה?
אוי לא. לא שוב.
מה?
מה זאת אומרת שכבר כתבתי את הפרק הראשון?!
סלחו לי רגע בזמן שאני דופק את הראש בקיר.
-כעבור חמש דפיקות וקיר מתפורר אחד-
-כחכוח-
אממממ. היי. אתם בטח שואלים את עצמם "וואט דה פאק?"
ו…
טוב…
אני מניח שזה לא עוזר כי גם אני תוהה בדיוק את אותו דבר.
אתם מבינים… יש לי בעיה. היא כבר בת שנה עוד מעט, גדלה כל כך מהר…
בואו נגיד, שאם היה אפשר להתגאות בבעיות – אני גאה בשלי! כל כך מטופחת וגדולה ובהחלט בעלת נוכחות!
אז דיברתי עם מישהי… ואז עלה לי הרעיון לכתוב ספר. יש שיגידו… אוטוביוגרפיה.
לצערי, כמו ששמתם לב, את (א)גרסיות כבר הוצאתי בגלל הנטיות שלי לעצבים. טוב, איך אומרים – "מה נעשה?"
לי קוראים B. מיסטר B. בזמני הפנוי אני רופא ללבבות שבורים, פסיכולוג לאנשים מקולקלים, ורוב הזמן – פקעת עצבים ודמעות חסרת שליטה.
חושבים שזה מבלבל? גם אני!

הבעיה שלי התחילה לפני שנה. כמו שכבר התחלתי לכתוב ב(א), קראש סטנדרטי לכל דבר ועניין, חוץ מכל הקטע של פקפוק בזהות המינית (וגם סתם הזהות הסטנדרטית) שלך. הלוואי שזה היה העיקר – אבל זה לא.
אתם מבינים… דמיינו את הסצינה הבאה.
כיפה אדומה הולכת לסבתא להביא לה אוכל. בדרך היא פוגשת בזאב הרע. מסיבה אידיוטית ולא מוסברת, כיפה אדומה מתאהבת בזאב ומחליטה לתת לו את כל האוכל של סבתא.
תכפילו. שוב. ושוב. ושוב. ושוב. בהכל. כל הזמן.
את מערכת היחסים שלי עם D נהוג להגדיר בתור רכבת הרים של הרס-עצמי, או כמו שכולם אומרים – "זוג זקנים שהיה צריך להתגרש ממזמן אבל משום מה נדבק זה לזה."
דמיינו לעצמכם חור שחור של רגש, מישהו שמצד אחד מוכן להקשיב לכם רוב הזמן, אבל מצד שני לא מגיב, לא מעריך, לא נותן ולא מחזיר. סתם אבן כזו.
הטאגליין שלי מקושקש על אלוהים-יודע-כמה ניירות.
Constantly talking isn't necessarily communicating.
תודה לאל על שמש נצחית בראש צלול.
טוב, קוראים לי לאכול, כבר חוזר.


תגובות (5)

לא הבנתי כלום שוב. ועדיין אהבתי. אהבתי כל כך. למה.
תמשיך כבר, אני צריכה להבין! אני חייבת להבין!!!

28/06/2014 12:51

אתה יודע שאתה ממש מזכיר לי פילוסוף? *-*
אתה מקשר כל כך הרבה דברים ללא הבנה עם משמעות אחת [לא מובנת בצורה סבירה בהחלט]. אין לי שמץ איך פתאום הבאת את דמות כיפה אדומה יישר לתוך רופא ללבות [הבנתי נכון?]
וזה מה שיפה במה שאתה כותב.
אתה ממש נותן חומר למחשבה וכל אחד מפרש את זה בדרכו שלו.
זה מקסים ומעורר מחשבה. אהבתי.

נ.ב
אני מקווה שזה מה שניסית להעביר… במידה ולא- אתה פוקסיונר.

28/06/2014 12:58

    זה אכן מה שניסיתי להעביר, אין לך מושג איך אני שמח שמאחורי כל המסתורין והמשחקים עדיין מצליחים להבין את הרעיון.
    בתור קומנטרי אישי: החיים שלי כרגע בעמדה נורא בעייתית. הכל מתקשר להכל, ובסוף היום אני נשאר באופן קבוע עם טעם רע בפה, מחשבות עצובות בראש, וכאב בלב. יש בערך שלושה נושאים שאפשר לדבר אתי עליהם מבלי שהם יתקשרו למשהו אחר ויהרסו לי את כל היום.
    אז, אני מנסה לשחזר את התחושה הזו אצל הקוראים – התחושה שהכל קשור להכל, ואיכשהו, אתה עדיין אבוד ולא מצליח להבין כלום.
    בקשר לכיפה אדומה ורופא לבבות – אתן לך ליהנות מהספק ;)
    אני תמיד חושב שבריא להשאיר מקום לדמיון.
    תודה רבה על המחמאות, מבטיח להמשיך לכתוב!

    28/06/2014 13:28

אני באמת לא יכולה להפסיק לקרוא את זה, זה כל כך מוזר ובאותו הזמן זה מדהים כמעט בכל דרך אפשרית. אתה נותן חומר לחשוב עליו שאפשר לפרש בכל כך הרבה דרכים, ואתה מוצא דרכים משלך. הכתיבה שלך מדהימה, באמת, זה דבר חדש שלעולם לא קראתי לפני זה ואני באמת חושבת שזה פשוט…מדהים.

29/06/2014 21:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך