קודם למי ששואל זה לא סיפור אמיתי .., אבל כמה שזה ישמע מוזר ועצוב זה קורה .. גם שאנחנו לא יודעים שזה קורה יש סיפורים עצובים כאלה .. הסיפור הזה ניגמר בסימן שאלה האם הוא יבואו ,בעצם מי כאן זה כבר הדימיון שלכם ..,יחזור או לא יחזור ! מקווה שהבתם ..

איפה אתה מיאמור?

04/05/2014 704 צפיות אין תגובות
קודם למי ששואל זה לא סיפור אמיתי .., אבל כמה שזה ישמע מוזר ועצוב זה קורה .. גם שאנחנו לא יודעים שזה קורה יש סיפורים עצובים כאלה .. הסיפור הזה ניגמר בסימן שאלה האם הוא יבואו ,בעצם מי כאן זה כבר הדימיון שלכם ..,יחזור או לא יחזור ! מקווה שהבתם ..

שנת 2010 , לא אשכח איך אמרת שתחזור ב 2014 .. איפה אתה עכשיו ?אני לא מבינה לאן נעלמת ..
ששאלתי אותך "לאן אתה הולך" לא הסכמת לספר .., אמרת שתחזור ,אז איפה את עכשיו אהוב יקר שלי ?לאן נעלמת לי?! ומה לי עכשיו ?..
מאיפה אדע אם משהו קרה לך ? או אפילו במקרה הכי נורא נהרגת .. אני מקווה שתחזור יש עוד זמן עד שנגמרת השנה הזאת שנת 2014 שהבטחת שתחזור, עם אתה שומע אותי תחזור,התגעגעתי עלייך !..
לפעמים אתה צריך לאבד בין אדם כדי לדעת כמה הוא חסר לך ! ועכשיו הבנתי את זה ,
היו ימית טובים ,תמיד היה כיף איתך .. ועכשיו נישארו ,רק הזכרונות! …
תמיד אומרים לי "תמשיכי.." "הכול יהיה בסדר.."מה הם לא מבינים שאי אפשר להמשיך אחרי דבר כזה! כנירא כי זה לא קרה להם , הם לא איבדו את האיש הכי יקר להם, הם לא יודעים מה זה, מה ההרגשה בכל .. כמה כאב יש בדבר הזה .. מיאמור?איפה אתה עכשיו ?איך אדע עם טוב לך ?..
היום זה היום הולדת שלך ..
הדבר היחידי שאני רוצה שיהיה לך גם שאתה לא פה איתי זה רק טוב ,שתמישיך בדרך שלך למרות כול הגעגוע, אולי אתה לא פה ואני סתם לא רוצה להבין את זה
מקווה שתחזור .

(לפעמים צריך לאבד מישהו או לנתק קשר לכמה זמן כדי שתבינו כמה הוא חשוב לכם .. !)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך