אמרת שאהבה בנינו תהיה לנצח

ל.ר.י 09/04/2015 721 צפיות 3 תגובות

אמרת שאהבה בנינו תהיה לנצח רק אני ואתה בלי חומות בלי שקרים רק אהבה טהורה.
וכך זה היה במשך הרבה זמן עד שגיליתי שכול מה שהיה בינינן היה שקר גדול,לפחות מבחינתך.
שיקרת לי בכול פעם שאמרת לי שאתה אוהב אותי,בכל פעם ששאלתי אותך איפה היית במשך כל הזמן הזה שלא ענית.
אתה היית איתה אני יודעת.
פעם אחת לקחתי לך את הטלפון כדי להתקשר לחברה וראיתי הודעות שלך איתה.
לא ייחסתי לזה חשיבות חשבתי שזה ייעלם כמו שזה בא שאתה באמת אוהב אותי כמו שאמרת תמיד ושכלום לא יפריד בינינו.
אני לא יישקר ויגיד שזה לא כאב לי,זה כאב לי ברמות מטורפות לדעת שיש לי חבר כמוך.
אבל מה שיותר כאב לי היה להשתחרר מאהבתי אלייך.
לעולם לא חשבתי שאהבה יכולה להיות כל כך כואבת,כל כך פוגעת.
שהייתי ילדה תמיד אמרו לי שאהבה היא הדבר הכי טוב בעולם שיכול לגרום לך להיות שמח בשנייה,אבל לי כנראה לא מגיע האושר הזה.
לא מגיע לי להיות שמחה כמו שהוא כנראה עכשיו איתה.
קשה לראות אותן מסתכל עליה במבט שהיה מסתכל עליי פעם,מחייך מתי שרק רואה שהיא שמחה תמיד מנסה לרצות אותה לגרום לה להיות שמחה ולעולם לא עצובה.
היא בטח חושבת שהיא האישה הכי מאושרת בעולם.
היא לא כמוני שוקעת ביגון ובכאב מרגישה ייאוש שלעולם לא ברגשתי.
ואני יודעת שזאת לא תהיה הפרידה הראשונה והאחרונה שלי.
ושאחריו יבואו אהבות חדשות אבל איך לנסות לשכוח אדם שהבטיח לאהוב אותך לעולם.
שאמר שאהבה שלו אלייך תהיה לנצח ושהוא לעולם לא יעזוב.
טוב אז לקחתנ לעצמי מסר לחחים לעולם לא להקשיב לאדם שאומר לי את זה כי רוב הסיכויים שהוא יישקר לי בפרצוף בדיוק כמו שהוא עשה.


תגובות (3)

אהבתי. מדרגת חמש.

09/04/2015 01:40

אהבתי❤

09/04/2015 06:33

זה מאוד עצוב. למקרה שזה אמיתי מהחיים, גם התייחסת לזה בטקסט שכתבת, שזה רק מחשל אותך. הייתי שמחה אם היית נכנסת לעמוד שלי, יש שם דברים שאולי היית רוצה לקרוא כי הם גם מתייחסים למערכות יחסים נטושות.
בכל מקרה זה מאוד יפה.

09/04/2015 07:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך