lovecat
שעמוםםםם

אני אוהבת אותך או שונאת אותך?

lovecat 13/07/2013 969 צפיות 6 תגובות
שעמוםםםם

אמרנו שנהיה ביחד כל הזמן, אמרנו שאהבה לא עוצרת, אמרנו שאנחנו הזוג המושלם.
הזוג מהאגדות. הנסיך והנסיכה. הוא הציע לי, אני הסכמתי. אנחנו טובי לב, אנחנו תמימים. כמו באגדות.
אבל עשית מעשה, שעליו אני לא סולחת. שאני כועסת עלייך כל כך, שזה מגיע לשנאה,
אני שונאת אותך. שמעת? אני שונאת אותך. לא סתם התאהבנו אחד בשני, נשבענו. נשבענו אמונים.
זה התפרק. או שלא? זה נהרס. או שלא? זה אבוד. או שלא?
אני עדיין מאוהבת בך, אל תטעה, אבל האגו והכעס משתלט עליי.
האגו על המוח והכעס על הלב. ביחד זה שנאה. שנאה שלא אמורה להיות בנינו.
אז אתה חושב שאני סתם כועסת? אתה חושב שזה מיותר? אתה חושב שזה יעבור? לא.
יש משפט כזה, שאומר: "בריב אתה לא תזכור מה קרה, אתה תזכור איך הרגשת."
זה מה שאני מרגישה עכשיו, שבגדת בלבי. שעשית משהו לא מותר, אסור.
אני מרגישה שאני טעיתי. אני מרגישה שעשיתי משהו לא נכון.
להיות אייתך. אבל אני בכל זאת אוהבת אותך, אל תטעה.
אבל אני גם שונאת אותך. זה יכול להיות?
זה יכול לקרות? אהבה ושנאה משתלבים יחדיו?
צעקתי עליך באותו רגע שסיפרת לי: "אני שונאת אותך." זה היה נכון. אבל זה היה גם לא נכון.
אני אוהבת אותך, אני חושבת עלייך כל הזמן, אתה בא אליי בחלומות, אתה בא אליי בזיכרון.
אני נזכרת בך לפני שאני אוכלת, לפני שאני יושנת, לפני שאני עושה משהו בכלל.
אבל אני אמורה לשכוח ממך, אבל אני לא מצליחה. תמיד היה חדר בלבי שהיה בשבילך. נכנסת מהרגע הראשון שנפגשנו ואתה עדיין לא יוצא משם.
אני מנסה לשכוח, אני מנסה לפגוש אחרים, אבל כל דבר מזכיר אותך.
החיוך שלך, המבט שלך, העיניים שלך, היופי שלך, המיוחדות שלך.
אני נזכרת בך גם שאני פוגשת בחור אחר. מצדי אתם תאומים.
אני לא יכולה לסמוך על אף אחד, אני לא יודעת מתי הבן אדם הזה יעשה את המעשה הלא נכון.
כולם בסוף עושים את המעשה הזה, מזה אני פוחדת.
הכול בגללך, בגללך אני לא מסוגלת לסמוך על אף אחד! בגללך אני לא מסוגלת לשכוח אותך! אני לא מסוגלת לראות אותך בלימודים, הדמעות מתחילות לזלוג מעיניי! בא לי לזרוק את כל מה שמזכיר אותך, אבל הכול מזכיר אותך. הכול.
זה כל כך קשה, אני בטוחה שלך זה לא קורה. אתה בטח כבר עם מישהי, שכחת ממני מזמן. אתה זה שעשית את הטעות, ממה אתה כבר יכול להיות פגוע? מזה שאמרתי שאני שונאת אותך? ברור שאני אגיד את זה אחרי מה שעשית לי.
אני עדיין שונאת אותך, אבל עדיין אוהבת אותך.
זה אפשרי?


תגובות (6)

כע , בהחלט משעמם.
אהבתי , דירוג 5

13/07/2013 04:25

חחח שעמום עובר מדור לדור ;) תודה גם:)

13/07/2013 04:26

איזה חמודה התמונה! גם לי יש אותה איפה שהוא.
CATMIO

13/07/2013 04:27

חחח תודה ומה עם הסיפור?

13/07/2013 04:49

הסיפור, הוא ממש יפה. דירוג 5. מילים יפות, ומשמעות חזקה. אהבתי. (בקיצור!)
CATMIO

13/07/2013 04:53

תודה :)

13/07/2013 04:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך