Ozzy1970
אז זה אולי לקח כמה ימים אבל בסוף חזרתי, זה סיפור שמבוסס על חוויות שעברתי ואני אשמח לדעת מה אתם חושבים עליו...

אני ואת

Ozzy1970 08/12/2015 625 צפיות אין תגובות
אז זה אולי לקח כמה ימים אבל בסוף חזרתי, זה סיפור שמבוסס על חוויות שעברתי ואני אשמח לדעת מה אתם חושבים עליו...

אני ואת
אני ואת, אנחנו השילוב המושלם, אנחנו נועדנו להיות, אנחנו כמו זוג בסרט של דיסני – אנחנו צריכים להיות יחד, ואנחנו נהיה יחד, גם אם זה יהיה הדבר האחרון שאני אעשה…
אני אוהב אותך בכל ליבי ונשמתי ובשבילי את כל החיים שלי, אבל אני איבדתי אותך בצורה כל כך מרושלת וטיפשית ועכשיו אני מתחיל להבין כמה זה כואב – עברה כבר יותר משנה מאז הבטתי בעינייך הכחולות והמושלמות והכל השתנה, החיים שלי נהרסו לחלוטין ונותרתי אבוד וחסר ישע. אבל יש מה שמחזיק אותי, אני תמיד חושב עלייך וחולם עלייך ורוצה אלייך, אי אפשר שלא להישאב לתוך הקסם שאת משדרת, מלאכית קטנה, פשוט אי אפשר.
את מתוקה ואינטליגנטית ובוגרת ולמעשה אין כמוך, זה לא נכון להגיד שאין אנשים מושלמים כי לדעתי יש כמה…
יש את רנדי רודס (הגיטריסט של אוזי אוסבורן) ויש אותך, כן, את מושלמת, 100 אחוז, 100 עגול – שלמות…
לפעמים אני שואל את עצמי אם את אנושית, אם את צריכה באמת להיות בעולם האכזרי והקשה הזה שלנו, העניין הוא שלא נראה לי שאת באמת מתאימה לעולם הזה – את גדולה עליו פי אלפי מונים, את מתאימה לחיות בגן העדן, יחד עם המלאכים הנוספים, להיות במקום שיש בו רק דברים טובים וששום דבר לא יכול להרוס את האושר ואת הצדק.
העולם הזה הוא הגיהינום, כך מסתמן, המון אלימות, שנאה וחוסר הבנה – ולא, אני לא מדבר רק על המדינה שלי, אני מדבר על כמעט כל מקום.
תראי עד לאן מגיע הטרור האיסלאמי הקיצוני הזה, תראי איך אנשים מעיזים להרוס לאחרים את החיים מבלי לחשוב על כך בכלל, איך דופקים את החלשים והשונים כמוני ואיך השלטונות לא מתחשבים באזרחים ומתנהלים בשחיתות ובהפקרות שגורמת לתוצאות הרסניות…
כן, אני יודע שאני חי במקום רע, אני יודע הכל, אבל גם במקומות שנחשבים לטובים זה ככה, זה עד כדי כך נורא כי החברה קובעת שאסור לי להיות איתך רק בגלל שאת צעירה ממני בפאקינג 5 שנים – מה זה צריך להיות? אני לא מתכוון להזיק לך, אני לא אונס אותך, אני מאוהב בך ואת גם אוהבת אותי – אנחנו רוצים רק לעזור אחד לשנייה ואין שום כוונה להפריע לאף אחד ועדיין… ועדיין מתייחסים לזה כמו פשע ואני יכול להיכנס לכלא על זה, ולהחזיק רובה זה בסדר, את מבינה את האבסורד הנוראי הזה, מייזי מייז?
לעזאזל עם העולם כי אני כבר איבדתי אמון, יש לי אותך בחלומות שלי וזה מה שחשוב, אני לא אמצא אהבה אחרת כי אין אהבה אחרת – את האהבה היחידה שלי, את אהבת חיי, האחת והיחידה שלי ולא, זאת לא קלישאה וזה לא סתם בולשיט – זו האמת, אהבת אמת היא אמיתית, ולי לקחו אותה! אני יודע שרק בשבילך אסור לי לוותר ולהישבר, אני חייב להמשיך להילחם, כך את היית רוצה שאני אהיה, אני מכיר אותך מייזי, ברור שזה מה שאת היית רוצה…
עכשיו אני חייב להוכיח לך שאני באמת הבחור שאת רוצה, שאני באמת טוב וחזק כמו שאת חושבת, את היית היחידה שבאמת נתת בי אמון וכעת אני חייב להחזיר לך על זה, לעשות הכל בשביל למצוא אותך ולא משנה מה יקרה… גם אם זה ייקח שנים וגם אם תשכחי אותי זה בסדר, כי אני לא אשכח לעולם, לעולם!
אני אלחם ואני אנצח בשבילך כי זאת כל המהות של חיי, אני ואת, זה כל מה שחשוב, זה הכל, ילדונת…
אני ואת נשנה את העולם הנורא הזה ונביא סופסוף לקצת צדק ואהבה, הגיע הזמן שנעשה את המאמץ הזה ונתאחד, ניתן לרגשות ולתחושות שלנו להתפרץ החוצה ונפרח כמו שני ילדים יפים של החיים, כי זה מה שאנחנו בסך הכל.
מה אנחנו כבר רוצים, הא? לאהוב אחד את השנייה ולהתחבק, להתפרק זה בזרועותיו של זה ולבכות מרוב אושר על כמה התגעגענו ועל כמה זה היה נורא אבל על הגבורה שלנו ועל איך שהצלחנו להתגבר, ואז נתנשק על השפתיים כמו שאני חולם כבר יותר מידי זמן. הנשיקה הראשונה שלי צריכה להיות עם מישהי כמוך, אבל אין מישהי כמוך אז זה יהיה איתך. זה חייב להיות איתך, אני מוכן למות בשביל שזה יהיה איתך, אני מוכן להרוג בשביל שזה יהיה איתך – אני אעשה הכל, מייזי שלי, אנחנו נהיה יחד, אני ואת, אנחנו נצליח ונעשה את זה – חשוב שנישאר מאוחדים!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך