nevermore
משהו עתידני שכזה. קצר, מוזר, אני יודעת. ת''ב, מישהו?

אשמה

nevermore 25/04/2015 774 צפיות 5 תגובות
משהו עתידני שכזה. קצר, מוזר, אני יודעת. ת''ב, מישהו?

אשמה || סקיי

"רק קפה, בבקשה."
המלצרית מיששה ביד אחת את קצה צמתה הבלונדינית. סינרה הלבן התקמט כאשר טופפה עליו בידה האחרת בעט כחול.
"בסדר, אם זה כל מה שאתה רוצה. זה יעלה לך שישה שקלים בלבד. תעדיף לשלם עכשיו או אחר כך?"
"עכשיו." הוא גירד מכיסו כמה שקלים והטיח אותם על השולחן. הם נצצו לאורה העמום והצהוב של המנורה, מבהיקים על רקע הפורמייקה המצהיבה, מעל שכבה דקה של שומן קרוש. המלצרית אספה אספה אותם בחיוך מעט מאולץ ונסתלקה מהמקום, עקביה נוקשים על רצפת השיש.
הוא הביט בדלת בחוסר עניין. לא היה לו למה לחכות, לא ממש, אבל הוא היה משועמם. הוא עבר לבהות בחלון.
הגשם המיוחל החל לרדת. שבועות שחיכו לו, כמו לחייל שעתיד לחזור משירות צבאי ארוך, התכוננו להתחמם תחת שמיכות הפוך וללגום שוקו חם.
טיפות.
כדמעותיה שנאספו על אותם ריסים שחורים וארוכים, רכים תחת אצבעו ובה בעת קשים כמבטה הנוקב.
הוא התנער מהמחשבות המיותרות האלה. לא היה בהן טעם, והן דיכאו אותו.
הוא עבר לחשוב על מה שידע, שהיה קבוע וברור, ולא על מה שלא יכל לקבל שוב.
הוא ידע שאולי לא יצליח, שאולי הוא יישבר, שאולי יילקחו ממנו כל זיכרונותיו ועצם היותו הוא תיבחן בתוך מבחנה שקופה.
הוא ידע שהיא לעולם לא תביט בו באותה פגיעות משולבת ברוך, בהבטחה שהיא לנצח תאהב אותו והוא אותה.
כשהגיע הקפה לבסוף, טעמו היה מר וריחו היה מצחין. האשמה טשטשה את הכל.


תגובות (5)

אהבתי

25/04/2015 17:54

יש בזה משהו מאוד יפה, אפשר ממש להרגיש מין תחושת עצבות ממורמרת-מעומעמת כזאת שנוטפת ממנו.. יש לך תיאורים נפלאים וכתיבה מעולה.
אהבתי

25/04/2015 20:48

    תודה לך^^
    אני מניחה שהצלחתי להעביר את המסר, אם התחושה עברה אלייך^^

    29/04/2015 20:27

אני מדמיין את זה כמו בסרט הישנים של ג'ייק.
וזה באמת נוטף מן מרמור ועצב. אפילו הדימויים עוזרים לתחושה המתגברת הזו, והשגת את מטרתך.
סם.

09/05/2015 19:19

    הסרטים הישנים האלה שהוא עוטף בנייר עיתון? כן, זה באמת מזכיר קצת. במיוחד עם העקבים של המלצרית והגשם. תודה על המחמאות.

    10/05/2015 14:49
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך