אשמח לקבל הערות או משהו ע. טוב

אתה לא אוהב אותי.- קטעמיני מאוד.מזהירה !

23/07/2015 1344 צפיות תגובה אחת
אשמח לקבל הערות או משהו ע. טוב

אתה יודע ? לפעמים חוזרים לי פלאשבקים מהעבר.. דברים שלא הייתי רוצה לזכור. שישבנו על הספסל ושאלת עם אתה יכול לדבר איתי. ידעת שאני לא יכולה להגיד לך לא אבל בכל זאת שאלת. כל כך אהבת את הידיעה שאני לא יכולה להגיד לך לא, וניצלת את זה.. בכל דבר. כשפנית אלי, אז שישבתי בספסל, הרגשתי איך אני לא מצליחה להשתלט על גופי שאתה לידי. הדבר היחידי שרציתי שתעשה זה שתנשק אותי ותראה לי כמה אתה אוהב אותי.
אבל לא. בחרת לשבת קצת רחוק לידי ולדבר. "אני רוצה לפתוח דף חדש" אתה אומר ומסתכל על רגלי הנעות בלי הפסקה. "כן, אני גם" אמרתי כמעט בלחש והרגשתי איך הדמעות עולות בעיניי. "להיות ידידים כמו פעם" אמרת. הורדתי את ראשי מנסה כמה שיותר לאפק את עצמי מלבכות.
מזל שהיה חשוך באותו ערב, ושום פנס רחוב לא עמד על ידנו.
היה שקט, הייתי יכולה לשמוע את הלב שלך פועם בקצב נורמאלי, לעומת שלי שלא הפסיק לקפץ בחזה שלי.
קירבת את ידך אל ידי ונגעת בי, זוכר?
באותו הרגע צמרמורת עברה בגופי. אתה מתחרט!?
"את מבינה אותי, נכון?" שאלת והתאכזבתי ממך. לא התחרטת. ניסתי להרים את ראשי אליך אבל לא הצלחתי. "זה בסדר" לחשתי, מנסה לא להתפרץ בבכי. הרחקתי את ידי ממנו והנחתי על רגלי אבל לא שיחררת. תמיד אהבתי את זה אצלך.. נלחם. הנחת את ידך על ידי, שוב. "אני אוהב אותך" אמרת ושיקרת. אני בטוחה ששיקרת !! "אני צריכה ללכת" לחשתי וקמתי, אבל עצרת אותי. "את תמיד היית המלכה שלי" חייכת אלי והרגשתי איך הצמרמורות תוקפות אותי בגלים. תמיד ידעת להגיד את המילים היפו בזמן הנכון. ניסתי להשתחרר מאחיזתך אבל אספת אותי לחיבוק. "אני מצטער" מילמלת והרגשתי שהדמעות יצאות מבלי שאני ירצה. לא שלטתי בעצמי. "את מבינה אני מצטער!?" קראת וניערת אותי בחוזקה. ראית איך דמעותי זולגות וניגבת אותם. ראיתי את עינייך מבקשות ממני להירגע אבל.. לא יכולתי.
התקרבת אלי והקרבת את שפתייך אל שפתיי. שיחקת את המשחק נוגע לא נוגע בשפתי והתמכרתי. נשפתי בכבדות, כל כך התגעגעתי אליך אתה יודע.. למה אתה עושה לי את זה הא? מה אתה מנסה להשיג !? נישקתי לשפתי נשיקות קטנות. עצמתי את עיניי ונתתי לך לעשות בי כרצוני.
נישקתי אותך ועברת לצווארי. מנשק אותי נשיקות ארוכות שגרמו לי להוציא גניחה רצויה. עינייך האירו, ידעתי את רצונך. נישקת אותי והרגשתי את נשימתך הכבדות על עורפי. "בואי נעלה אלי" מילמלת ואחזת באגני. מקריב אותי אליך. ברור שלא יכולתי להגיד לך לא, רק צעדתי אחריך לעבר דירת החדר שלך. נכנסנו.
מזמן שלא הייתי פה.. הרחתי את ריח הבושם שלך מקילומטרים. הנחת את המפתחות על השולחן וחיבקת אותי מאחורה. מקריב את אגני בחוזקה אל איבר מינך. שתקתי, אולי אפילו רציתי את זה יותר ממך. מזמן לא שכבנו, שחכתי כבר איך זה מרגיש שאתה מעלי.
ליטפת את גופי בעדינות והנחתי את ראשי על כתפך, נהנת מכל מגע שלך. "אני רוצה עוד" מילמלתי ומניחה את ידך השניה על איבר מיני התחתון. נשכת את עורפי ופלטתי גניחה סקסית. הכנסת את ידך במהירות אל מתחת לתחתון ופסקתי את רגליי, נתתי לך להכניס את אצבעותיך וליטפתי את הזרוע החסונה שלך, שעשתה עבודה טובה. שיפשפת את איבר מיני בעדינות ולאט לאט הגברת את העוצמה. "אוו.. הא הא הא פאק" זזתי בתנועות חדות. סובבת אותי והרמת אותי עלייך. נישקתי אותך בסערה, כאילו לא נפגשנו אתמול. זרקת אותי על מטתך, אוהבת אותך אגרסיבי. עלית עלי באיטיות וזירזתי אותך בכך שמשכתי אותך אלי מצווארון חולצתך. נישקת אותי נשיקות רטובות והורדת את חולצתי. הפכתי אותך כך שאני מעליך. פשטתי את המכופתרת והג'ינס שהיו עליך. ליטפתי את הבוקסר והרגשתי את הזין שלך קשה נורא. מחכה כבר שהוא יכנס לתוך הכוס שלי. גנחת בסקסיות שגרמה לי לנוע על איברת כשהבוקסר עדיין עליך. אני רוצה להתעלל בך. זזתי וזזתי ואתה גנחת. או כן איך אני אוהבת שאתה גונח !
הורדתי את הבוקסר ואיברך עמד ישר. הסתכלתי עליו בתאווה והבאתי לך ביד. שיפשפתי ושיפשפתי רק כדי לשמוע אותך גונח יותר חזק. הקרבת את ראשי עם ידך אל איברך. "תרדי לי.. תעשי את זה" מילמלת בכבדות. חיוך צדדי עלה על שפתי אבל עשיתי כרצונך. ליקקתי את הזין שלך, כמו שאתה אוהב והכנסתי את כולו לפי. הבאתי לך ביד עוד קצת ואז חזרתי למצוץ. הרמת את ראשי אל החזה שלך. נישקתי אותו נשיקות רטובות. מלקקת כל קובייה שהיית בבטן שלך. ישבתי על הזין שלך והתחלתי לקפץ. זזתי במעגלים ואז שוב קפצתי. גנחתי בחוזקה. "אההההההה ..אההההה זייין!!"
צעקתי.
*
"אני אוהב אותך" אמרת , ואני.. אני מתכרבלת בשמיכה, חושבת על הלילה הסוער איתך ומתחרטת… 'אתה לא אוהב אותי' חשבתי לעצמי והתחלתי לבכות.
———————————————————–
זה הפלאשבק שחרוט במוחי. שחכתי להגיד לך באותו היום.
שגם אני אוהבת אותך, לתמיד..


תגובות (1)

הלוואי והיית כותבת גם את הסיפור ככה כי זה היה פשוט מהמם

24/07/2015 17:03
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך