Liattoty
מחר לא אעלה, ט"ו באב. אז הנה סיפור קטן, שהכנתי. אני חושבת שאני טובה בסיפורים עצובים..

אתה עדיין שם.

Liattoty 15/07/2013 778 צפיות 8 תגובות
מחר לא אעלה, ט"ו באב. אז הנה סיפור קטן, שהכנתי. אני חושבת שאני טובה בסיפורים עצובים..

קשה לי לשכוח את זה. קשה לי לעבור את זה. קשה לי לגמור עם זה ולהתחיל בדף חדש. קשה לי למחוק את זה, קשה לי לזרוק את זה לפח, קשה לי למחוק את זה מהלב.
אתה עדיין שמה, כמה שהמוח שלי מנסה לגרש אותך, אתה מתנחל לי בחדר הכי גדול שבלב.
אתה מתנגד מלצאת לשם, אתה מגרש את כל עוברי האורח שמתקרבים אלייך, אתה משתלט על חדרי ולא נותן לאף אחד להיכנס.
אני יודעת, אני צריכה להמשיך בחיי, אבל זה לא כל כך קל. נצרבת בלבי, אתה צלקת לכל החיים שלי.
אבל באותו הזמן אני נזכרת בטוב, בחוויות שעברנו, בחיוכים שהיו על פנינו..
אף אחד לא יעשה לי את הניצוץ הזה בעיניים, את הלחיים אדמומיות, את הלב דופק במהירות מסחררת, את המוח בעננים, את הכנפיים הבלתי נראים.
אני הרגשתי שאני יכולה לעוף, שלשמיים אין גבול, שאני יכולה להיות במקום הכי גבוהה בעולם. למעלה.
הרגשתי שאני יכולה לרחם על כולם, שלא זכו בפרס כמו שלי. שהחיים שלהם לא שווים בלעדיו.
איך הוא בחר בי, איך הוא דווקא רצה אותי, אותי, הנערה הרגילה, שתמיד חשבה שהיא רגילה.
הייתי רגילה, עד שהוא הגיע. לא הייתי רגילה, הייתי המאושרת באדם.
אני זוכרת איך ניגנת לי בגיטרה, אז. איך שרת לי שירים שחיברת בעצמך וניגנת בעצמך. איך הקול שלך התנגן לי בלב. איך המראה שלך נצרב לי במוח. איך האופי שלך נצרב לי בנשמה.
יכולתי ללמוד ממך כל כך הרבה דברים, אבל פספסתי את זה. פספסתי הכול.
פספסתי את הרכבת, אפשר לומר. את ההזדמנות לעבור לשלב הבא, לפני שקרה הדבר.
הלכת למילואים, אני זוכרת את זה. נפרדת ממני לשלום והבטחת שהכול יהיה בסדר. אני כבר מההתחלה הרגשתי שזה לא יהיה בסדר. אבל אתה באופטימיות שלך, הבטחת לי שהכול יהיה בסדר, שתחזור שלם הביתה. האמנתי לך, נתתי לך את המילה שלי. אבל זאת לא אשמתך, זאת אשמתי, שנתתי לך ללכת סתם ככה, בלי להגן עלייך יותר, בלי לאהוב אותך יותר, לנצל את הזמן.
לקחנו את הדברים כל כך לאט, בלי ידיעה שעוד מעט זה יגמר. בלי ידיעה שלא ניפגש שוב, שלא נדבר שוב.
אז זה קרה, לא חזרת משם. הלכת למילואים ולא חזרת יותר, חיכיתי לך בתחנת האוטובוס, בידיעה שאתה בא, בידיעה שתהייה עייף ורק תרוץ לידיי.
אז לא רצת לידיי. הלכת למעלה, לשמיים. עלית בסולם, בלי אשמה, בלי שאדע, ידעתי רק אחרי שבוע, ידעתי רק אחרי שאמרו לי, אחרי שציפיתי לך כל כך, חיכיתי לך.
אז הלכת, הלכת ממני, פרשת את הכנפיים ופשוט עפת. עזבת, בלי ידיעה שמישהי מחכה לך.
אז אתה עדיין מתגורר שם, בלב. מתנחל ומתעקש לא לצאת. אני גם לא נותנת לך, אני מכחישה לכולם, שאני בדף חדש, שאפגוש מישהו חדש. אבל לא, אתה עדיין שם.


תגובות (8)

אהה, לא שמתי לב אבל יש קטע שהגוף משתנה.. שימו לב :)

15/07/2013 07:52

מושלם!
התגעגעתי אלייך (:
וסליחה שלא הייתי המון זמן, הייתי עסוקה בשיעורי בית שלי ובהכנות ליומולדת וזה (באלי שתהיי שם :<)
בכל אופן, אהבתי מאוד את הקטע!
מדרגת 5.

15/07/2013 07:56

חחחחחחחח תודה והסיפורים שלך מזמן עוקפים אותי;) גם אני התגעגעתי אלייך נורא, שאלתי את עצמי: ׳איפה אורי?! היא לא כותבת מלא זמן סיפור!׳ חחח ומזל טוב! באיזה יום היה היום הולדת שלך ? כן אם היית יכולה להזמין אותי הייתי מזמן באה :)

15/07/2013 08:07

יפה מאוד, ממש מדהים.
רק הערה קטנה: כנפיים בלתי נראות ולא בלתי נראים.

15/07/2013 08:12

וואו לא שמתי לב.. חחח לא תמיד הייתי טובה בלשון..;) אתקן כשאהיה במחשב. ותודה על המחמאה וההערה:)

15/07/2013 08:17

שלך מושלמים בדיוק כמו שלי, אם לא יותר. ♥ והיומולדת שלי תהיה ב26 ביולי, אני חושבת, והתאריך האמיתי הוא בשבע-עשרה באוגוסט(:
אבל תודה.. 3:

15/07/2013 08:18

אההה, בכל זאת מזל טוב. חח אני אזכור את היום הזה, אשלח לך ברכה באימייל ואכתוב לך בסיפור כל שהוא… בא לך שאכתוב לך ב26 ביולי או בשבע עשרה? חחחח ;)

15/07/2013 08:24

מתי שתרצי (: מייל: [email protected]

15/07/2013 14:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך