האהבה שלך כואבת

מינרווה 11/04/2016 617 צפיות אין תגובות

אתה ..אתה הבחור הזה שאוהב אותי ומזכיר לי את זה כל יום .
אתה הבחור שמשוויץ בי לחברים שלו .
אתה הבחור שמשתנה בשביל שהיה לי טוב .
ואני ?
אני מאז הריב שכימעט נפרדנו בו לא מצליח להתאהב בך חזרה.
אני יודעת שאתה הדבר הכי טוב שקרה לי אבל אני לא מעריכה אותך מספיק .

אבל בוא רגע נחזור הלתחלה.

הרי נהיו ביחד כי הינו חברים טובים 4 שנים כי ראיתי שאתה עם מישהי אחר וקינאתי ? רצית אותך לעצמי ? ועכשיו אתה שלי ואני שלך וכבר עברו 3 חודשים וכבר הספקנו לריב לא כמה פעמים .
אז נכון עכשיו אתה לוקח מה נשימות לפני שאתה מגיב משהו רק בשביל שלא נכנס לעוד ריב ומשנה את כל התזונה שלך בישבילי כי אתה יודע כמה זה חשוב לי ואתה רושם לי כל יום שאתה אוהב אותי ואני רושמת לך בחזרה שגם אני אוהבת אותך.
אבל אני לא מצליחה לאהוב אותך כמו פעם . אני נפגעתי ממך בעבר אמרתי לעצמי שזה ניגמר ובכל זאת שיכנעת אותי להשאר בכל זאת אמרו שנעבור את זה .

אתמול אמרת לי " קראתי בהורוסקופ שלנו שהיו מישהו יגיד משהו מבני הזוג שיכול להרוס את הקשר אז בבקשה בוא ננסה לשים לב למה שאנחנו אומרים"
אבל שניה אחרי זה את אומר שאם הקשר הזה חשוב לנו בבקשה שאני לא אכפש את הבלוג .

אני משתדלת אני משתדלת לאהוב אותך אני משתדלת להביא לך את אותה תצומת הלב שאתה מביא אבל אני מרגישה שאנחנו שוב אותם חברים טובים רק אם נשיקות ודברים .
אני כל כך מצטערת ולא מבינה למה זה קשה לי ץ הרי עשינו שיחה הרי דיברנו .

ביקשת ממני שהתעניין יותר ביציאות שלך עם חברים אבל לשאול איך היה עם X ? אתה עונה לי " היה בסדר ..ישנו אצלו בבית ..כרגיל".
ובתגובה אני מקבלת – את מספרת לי דברים שהם לא הכי מעניינים אותי אבל זה כזה " היי נחמד שסיפרת לי ".
" את יכולה להתקשר עלי לפני העבודה " הוא שואל אותי כמה ימים אחרי.
"לא" עניתי לו " אני לא רוצה ללכת את הדרך עוד פעם בחצי שתיקה וחצי אני מדבר ואתה רק מקשיב ולא באמת מעניין אותך.

דיי למה זה כל כך קשה אני הרי לא סובלת . יש לי אוצר ביד . יש לי סוף סוף מישהו שאוהב אותי סוף סוך מישהו שפוחד לאבד אותי ואני כמו מפגרת …
רגשות זה לא משחק .למה זה כל כך קשה לי ?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך