את נעלמת לי

royayalon 03/05/2014 919 צפיות 25 תגובות

את נעלמת לי, ממש בידיי. אני מרגיש איך הגוף שלך נרפה, הנשמה עוזבת אותו.
הכל התחיל לפני שנה, כשאמרת לי שאת מרגישה נורא. לקחתי אותך לבית החולים, כשאת מתפתלת מכאבים. החזקתי לך את היד, מחיתי את דמעותייך שפרצו בגלל הכאב, את זעקת, ואני הרגשתי כל כך חסר אונים. הבאתי אותך לבית החולים, שם הרופאים לקחו אותך ממני, ראיתי את פנייך היפות שנכנסות בדלת החדר הרפואי. עיניך הירוקות- כחולות, שיערך הבלונדיני היפה, שפתייך האדומות, אבל פנייך היו חיוורות, עצובות. את חייכת אלי לפני שנכנסת לחדר, מובלת בידי הרופאים. חיכיתי שם, שעה ועוד שעה ועוד שעה. בסוף הרופא יצא אליי בפנים עצובות. חשבתי על הנורא מכל והוא אמר: "יש לה עוד שנה לחיות…"
בכיתי. בכיתי כמו ילד קטן, הרגשתי נורא. שאלתי אותו: "איך היא הגיבה לזה?"
" היא אמרה שהיא שמחה לבלות את השנה האחרונה שלה איתך." הוא אמר.
חיוך עלה על פניי. רצתי לתוך חדרה כשהרופא צועק לי שאסור. לא היה לי אכפת, רציתי לראות אותה. שם היו רופאים עם המסכות שלהם שהוציאו אותי בכוח מהמרפאה.
חיכיתי עוד כמה שעות והיא יצאה אלי. היא חייכה ואמרה שלא כואב לה כלום, אבל ראיתי על פניה כמה כואב לה. את משך השנה בילינו בכיף, אבל ראיתי איך כל יום היא נחלשת יותר ויותר, ונעלמת.
כשהגענו לימים האחרונים שאמורים להיות לה, כמו שהרופא אמר, היא כבר שכבה במיטה, ורק דיברה איתי, על המחלה הסופנית, שמפרידה בינינו. היא אמרה שבטח נחמד בעולם הבא, אבל בתוך תוכה היא פחדה. היא החזיקה את ידי וידענו, ידענו שזה נגמר, שאת שיערה לא ארגיש יותר, שאת שפתיה לא אנשק, שלא ארגיש יותר אותה. זהו, זה נגמר. בשעות האחרונות שלה, שברופא אמר שכל רגע היא עלולה למות, ישבתי לידה במיטה, החזקתי אותה בזרועותיי. היא חייכה, היא שמחה. היא אמרה לי שהיא אוהבת אותי, ואני אמרתי לה שני אוהב אותה. היא אמרה: " אני מודה לך שאתה איתי ברגעים האחרונים שלי"
עניתי לה: "אעשה הל כדי להיות איתך."
היא אמרה: "בלעדיך הייתי מתה כבר לפני שנה, בבית חולים."
אמרתי: "אל תגידי את זה, זה לא נכון."
" זה נכון, בלעדי האהבה שלך לא הייתי פה, זה מה שהחזיק אותי בחיים."
היא התקרבה אליי ואני אליה, והתשקנו. נשיקה עוצמתית, אחרונה, רגע לפני שהכל נגמר. היא חזרה לשכב בין זרועותיי ואמרה לי: "להתראות אהובי." ואני התחלתי לבכות. אני הרגשתי איך היא מתחילה להרפות מאחתה בידי, איך העיניים, הידיים, הרגליים מורפים. אני ממש הרגשתי, ממש הרגשה שהיא נעלמת לי, נעלמת לי בין הידיים.


תגובות (25)

אני בוכה בגללך!!
ממש ריגשת אותי באמת.
אני חושבת שכדי לך לנסות לכתוב סיפור אהבה.. כי אתה מצליח להעביר את הרגשות והכל אז תנסה..

03/05/2014 14:08

    סוף סוף שומעים ממך. אני שמח שמישהו הגיב שזה מרגש( לא הגיבו חשבתי שלא הלך לי…). בקשר ללכתוב סיפור יש לי בעיה. אני כל הזמן חושב על רעיונות חדשים וז מזניח את הישנים אז לא בא לי להתחיל עוד אחד… אבל ממש הייתי רוצה.

    03/05/2014 14:10

    אתה יודע איפה למצוא אותי תמיד…
    ודבר שני אם יש לך מלא רעיניות תשלב ביניהם אל תזניח אף אחד.
    לדעתי ילך לך טוב..
    ורגע זה אומר שהתגעגעת אלייי?

    03/05/2014 14:17

    את יודעת מה אני אנסה. נראה אולי בערב אני אעלה פרק ראשון ונראה מה יהיו התגובות אליו. דבר שני, ברור שהתגעגעתי! את אחת המעודדות שגורמות לי להמשיך לכתוב פה. אם לא היית פה…

    03/05/2014 14:20

    ברור שאני אקרא את הסיפור אבל בערב יש את ההלוויה של בת דודה שלי.. אז אני לא יודעת עם אני אקרא.. אולי כשאני אחזור

    03/05/2014 15:14

    אוקיי

    03/05/2014 15:18

אתה כותב כל כך מושלם :O הכתיבה שלך כל כך מרגשת.
בין הכותבים הטובים פה באתר!

03/05/2014 14:19

    יש תודה רבה על התגובה היפה. איזו מחמאה, אחד הכותבים הטובים באתר, לא צריך להגזים…

    03/05/2014 14:20

    אני לא מגזימה!
    באמת שאתה ממש מוכשר.

    03/05/2014 14:21

    קנאית… חחחחח
    אבל הוא כותב יפה…
    ואני נדחפת לכם חח
    אתם יודעים ש…. כלום

    03/05/2014 14:24

    תודה. אני כנראה אתחיל את הסיפור היום. אולי תרצו לעקוב אחריו

    03/05/2014 14:26

    חחחחחחחחח טולי אהובתי את יודעת שאני חולה עלייך יותר מכל דבר אחר?! זה הגיוני שאני אוהבת ילדה שאני לא מכירה?!
    אה ורועי/רוי תתחיל את הסיפור, מבטיחה לעקוב ולהגיב עליו.
    באיזה זאנר הוא יהיה??

    03/05/2014 14:35

    איזה ז'אנר אני הכי אוהב?( נראה לי כולם יודעים…) אהבה!

    03/05/2014 14:54

סיפור דרמתי ועצוב.
רק 2 הערות:
1. נמאס לי מהדמיות היפיפיות בהירות העיניים והשיער, כל הזמן אני רואה תיאורים כאלה -.-"
מה הבעיה להתפשר על מישהי בעלת שיער חום ועיניים חומות ס.ס זה גם יפה!
. אבל זו רק בעיה אישית שלי
לא שלך.
2.הקטע של הנקודתיים.
הוא אמר:
היא אמרה:
הממ אני לא חושבת שזה נכון לשים נקודותיים.
יותר נכון להגיד:"אעשה הכל כדי להיות איתך" אמרתי לה.
או משהו כזה.

03/05/2014 14:37

    מסכימה איתך! :)

    03/05/2014 14:43

    תודה רבה! אני בהחלט אשתמש בזה.

    03/05/2014 14:55

    מסכימה עם שתי הערות

    04/05/2014 19:10

    ההערות * ככה כותבים את זה ??

    04/05/2014 19:11

    כן (:

    04/05/2014 19:14

אהבתי מאוד.. ריגשת אותי.
דירגתי לחמש

03/05/2014 15:27

    תודה רבה. שמח שהתרגשת

    03/05/2014 15:43

אני ממש ממש ממש ממש ממש ממש(אני יכול עוד להמשיך אבל…)
בקיצור ממש אוהב את הכתיבה שלך!אבל הייתי מסתקרן לדעת איך אתה בעוד קטגוריות של סיפורים כמו מתח,פעולה…אתה מבין?לגוון…אני רק מציע…
אתה ממש מעולה ומוכשר בכתיבת סיפורי אהבה וזה בטח אחד הכישרונות שלך!
אבל מעניין איך אתה בעוד קטגוריות…(רמז..חח ;) ) אני לא אלחיץ אותך,אבל תחשוב על זה…
ואגב-העלתי לתחרות סיפורים סיפור אהבה אז אתה יכול לבדוק….?

03/05/2014 17:53

    אני בודק מחר את הסיפורים. ואממ… כתבתי סיפור על פנטזיה, הוא יצא די מוזר. בסיפור שאני עומד להתחיל כנראה מחר, יהיה משולב בו כל מיני סגנונות, ביניהם גם מתח. אם תרצה תוכל לקרוא.

    03/05/2014 23:34

אני מחכה לסיפווווררר! זה כלכך יפה אבל גם לי נמאס מהעיניים הכחולות ירוקות ושיער בלונדיני וכל זה..

03/05/2014 21:02

    אני שמח שאת חושבת שזה יפה. הסיפור יגיע בקרוב ולא נראה לי תתאכזבו :) ותודה על ההערה בקשר לעיניים ולשיער, אני אשנה את זה. תודה רבה!

    03/05/2014 23:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך