בגידה…

Lili01 20/07/2014 1720 צפיות 13 תגובות

מתחת לעץ הדובדבן הגדול שבגינה התיישבתי ועצמתי את עיניי,מקשיבה לקול ציוצי הציפורים שחגו מעליי.
דמעה בוגדנית זלגה לה בלי הודעה מוקדמת.מחיתי אותה במהירות לפני ששאר חברותייה יצטרפו,אך זה לא עזר,הן הצטרפו בכל מקרה.
שחזרתי את הריב שהרס את חיי.הכל בגלל שתי כוסות קטנות של וודקה ובחור שיכור שרק רצה לחזור הביתה עם מישהי-מה שכן הלך לו.
איזה טיפשה הייתי! אני בגדתי באהבת חיי,איך יכולתי לחשוב על דבר כזה?!
הייתי שיכורה,לא הייתי פיכחת,תמיד אמרו לי להיזהר מהאלכוהול ושהוא גורם לחושים להתקהות אבל אף פעם לא הקשבתי להם ועשיתי מה שאני אוהבת.

הייתי במועדון רק עם החברות,שתיתי כהרגלי והלכתי לרחבה לרקוד.בחור שיכור כמו השאר התקרב אליי והחל לגעת בי,זרמתי.לא ידעתי אז באותו הלילה שהטעות הזו תהרוס את חיי.
אני זוכרת שאותו הבחור לחש לי באוזן ׳בואי..׳ ולקח את ידי והוביל אותי אל מכוניתו.
נסענו אל ביתו ושם קרה מה שקרה.יום למחרת ברחתי וחזרתי הביתה.שם הוא עמד,אהבת חיי עם דמעות בעיניו.
״קרה משהו?״ שאלתי בתמימות.הייתה לי הרגשה שסיפרו לו או שהוא גילה את מה שקרה בלילה הקודם.
״ איך יכלת לעשות את זה?״ הוא לחש,הדמעות חנקו אותו.
״ אני מצטערת,באמת!״ לחשתי והדמעות זלגו.
הוא לא הוסיף מילה,הוא רק הסתכל עליי במבט מאוכזב והלך.
אהבת חיי,זה שחשבתי שנחיה באושר עוד הרבה שנים,הלך..

פקחתי את עיניי ומחיתי את הדמעות שהתחדשו לאחר ששחזרתי את מה שקרה.
לפעמים צריך לדעת לשכוח מאדם שאהבת,אבל איך אפשר להצליח לשכוח אדם שעשה אותך מאושרת והיה כל עולמך?!


תגובות (13)

זה סיפור אמיתי? ולמההההההה מסכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן באלי להביא לו חיבוקקקקקקקקק :(

20/07/2014 21:03
    C.C C.C

    לא נראה לי שזה סיפור אמיתי.. אבל זה כן עצוב

    20/07/2014 21:08

    אל דאגה זה לא סיפור אמיתי :) אבל קרה משהו דומה לידיד שלי :(

    20/07/2014 21:11

    סיסי תודה שאת אומרת את זה אני לא אוהבת סיפורים עצובים אמיתיים כאלהה : (

    20/07/2014 21:12

יופייייייי פוו(נושמת לרווחה) ומסכן ידיד שלךךךךךךךךך :-( מוסרת לו חיבוק דוב

20/07/2014 21:12

שכחתי לדרג חיחיחיחי הלכתי לדרג 5

20/07/2014 21:13

משלב שפה מצוין. העברת את זה באופן מדהים. אני שמחה שזה לא אמיתי:)
מדרגת 5~

20/07/2014 21:15

    אלינהה בואי לצאטטטט

    20/07/2014 21:17

    אני לא יכולה:(
    סורי.

    20/07/2014 21:19

    ~אילו הייתי מסוגלת להתחבר (אלין לא במצב רוח) הייתי מכפכפ. את כולכם~
    ואל תפתחי פה תגובות ספאם בסיפור-,-
    תעברי לפוסט האחרון שהעלתי, אופק.זה עם הביקורות).

    20/07/2014 21:22

אוףףףףף פעמיים פעם אחת כי את לא יכולה לבוא לצאט אוף שני כי יש לי סיפור בראש אבללל אני לא רוצה לכתוב אותו כי אני לא יודעת לכתוב טובבבבבבבבבב אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
נ.ב זה סיפור אהבה

20/07/2014 21:21

החושים מתכהים=החושים מתקהים (הם לא הופכים פחות בהירים, אלא פחות חדים)
היו הרבה פסיקים\נקודות שלא היה אחריהם רווח או שהיו לפניהם וכל אלו. זה נראה שולי אבל זה מחרפן.
היה ניסיון ברור לרגש בסיפור, אבל לא התרגשתי. היא טעתה והיא צריכה להבין את זה. בעיה שלה. הרי אם זה היה הפוך היא הייתה כועסת כל כך על החבר שלה שהיא לא הייתה מוכנה אפילו להסתכל עליו – וברור שהוא לא היה מסכן.
אבל מהנקודה הזו זה משהו שאהבתי בסיפור. משום מה רוב הסיפורים מתייחסים לבחורים השיכורים שבוגדים תחת מעטה השכרות, ולא על נשים שעושות את אותו הדבר. קצת כאילו נשים לא יכולות לבגוד בגברים "בטעות" ושהגברים לא יסלחו להן. רק הגברים. וזה חידוש.
בנוסף, היא מבינה שהיא טעתה והיא לא כועסת על הבחור אלא על עצמה. גם במקרים הבודדים שבאמת האישה בוגדת בגבר היא לא לוקחת אחריות וזה דבר נוסף שמצא חן בעיני. נוסיף לכך את הכתיבה שלך, שבהחלט לא גורעת מהסיפור (בלשון המעטה).

לסיכום, יש עוד כמה שיפורים מבחינת פיסוק ותוכן אבל את בהחלט על הדרך הנכונה ורואים שאת כבר מעט מנוסה. נחמד.

20/07/2014 21:32

    תיקנתי את הטעות, תודה. וכן, רציתי להראות את המקרים האלו מנקודת מבט שונה, אני מאמינה שלא רק גברים בוגדים אלא גם נשים . ואני אנסה להשתפר בסימני הפיסוק , תודה על הביקורת :)

    20/07/2014 21:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך