בוכה אל תוך הדף

Thinkfast 30/06/2013 1026 צפיות 18 תגובות

אני יושבת לשולחן הכתיבה בחדר שלי, חדר כזה כמו של בובות ברבי בלונדיניות. אתם יודעים, קירות בצבע ורדרד, וילונות בצבע ורוד פוקסיה, מצעים בצבע בורדו, נצנצים וזה. החדר שלי ככה כי עיצבתי אותו כך כשהייתי ילדה קטנה, אבל אמא הבטיחה שהשנה נעשה שיפוץ ונשנה את העיצוב של החדר למשהו בוגר יותר, לפחות ככה אני קוראת לזה. אבל זה לא העניין. אני בוכה עכשיו לתוך דף כזה ששרבטתי בו את המילים, "I Love You.. And You Don't Know". זה מוזר, כי בעצם רק בדקה התשעים אזרתי אומץ להגיד לו מה אני מרגישה כלפיו, אבל..

"אני מה-זה מצטער, מייגן, אבל נוכל לשמור על קשר אינטרנטי!" הוא ניסה לפייס אותי.
עמדנו על יד תחנת הרכבת התחתית, קצת רחוקים מהתחנה עצמה, כי רצינו לדבר בפרטיות ולא מול המשפחה שלו.
"א-אבל- אתה- למה לא אמרת לי כלום?! אני אמורה להיות ידידה שלך!" אמרתי בהתרסה, לבי פועם במהירות מרוב כעס וכאב.
"לא רציתי לצער אותך.." הוא מלמל בבושה, וכמעט היא נדמה לי שהוא הסמיק כאשר הסיט את מבטו הצידה, מתבונן במדרגות היורדות אל הרכבת התחתית.
"זה לא תרוץ! זה הרבה יותר קשה עכשיו, כשאני לא מוכנה ואתה כבר עוד רגע עוזב!" כמעט צרחתי את המילים.
"אני מצטער, באמת, אני לא התכוונתי שזה ייצא ככה! אני מבין אותך, ו- היי, אל תבכי.."
"א-אתה לא מבין כלו-לו-ם, בכ-כ-כלל.." אמרתי תוך כדי השתנקויות והתייפחויות והדמעות הגדולות והחמות זלגו במורד לחיי האדומות מרוב כעס. הוא התקרב אליי ועטף אותי בזרועותיו. הרגשתי בשרירי הזרוע שלו מתרפקים עליי, אפילו מבעד לשרוולים, והוא כאילו קרן אנרגיה חמימה ומשכרת. מבלי להתכוון, הלב שלי עשה סלטה אחורית וצמרמורת נעימה חלפה במורד גבי עד לקצות אצבעות רגליי. לעוד כמה רגעים היינו ככה, חבוקים, ואז ניתקנו. הבטנו זה בזה במעט מבוכה. השיער השחור נפרע והעיניים האפורות שלו נראו פראיות, וכפתור במעיל שלבש היה פתוח. הסטתי אל מאחורי אוזני קווצה בצבע כחול. האמת שהשיער שלי שחור, אבל צבעתי לפני כמה שבועות מעט קווצות (בצד שמאל ובקצוות) לכחול לילי. צבע מהמם. מחיתי את שובלי הדמעות שבמורד לחיי הסמוקות והרמתי את מבטי בחזרה.
"אני צריכה להגיד לך משהו." אמרתי, לא יודעת מהיכן יוצאות המילים.
הוא הביט בי בצפייה וחייך חיוך מזמין.
"אני- תראה-" אבל לפני שהספקתי להשלים את המשפט, אחותו הקטנה צצה במעלה המדרגות, שתי הצמות מקפצות בצידי ראשה.
"אוליבר, קדימה, הרכבת עוד מעט יוצאת מהתחנה!"
אוליבר הנהן לעברה ואז החזיר לי מבט מתנצל, "מצטער, מייגן, נדבר בפלאפון, טוב?" הוא מיהר אחרי אחותו, ואני הבטתי בגבו הנעלם במבט מרוסק.

ועכשיו, אפילו שהפלאפון מצלצל ואני יודעת שזה הוא, אני ממשיכה לבכות לדף ולא עונה. הרי שאין טעם, אני לא אהיה מסוגלת להגיד לו את המילים בלי לחוש את הבל פיו החמים על אפי, בלי לראות אותו פנים מול פנים. אני מרגישה שחלק מלבי נתלש, נקרע מחזי, וכעת נותר חלל ריק, שרק הוא יכול למלא.
הפלאפון מפסיק לצלצל, אבל הכאב נותר.


תגובות (18)

ואווו זה נשמע ממש אמתיתי!!!!!!
סיפור כול כך עצוב רגשת אותי מאוד בכתיבה שלך מה שאהבתי עצלך מאוד זה שאת כותבת עם רגש כזה גם של ילדות וגם של בגרות שזה כאילו חיבר בין שתי אלה וזה יצא לך מאוד יפה ואהבתי את הסיפור מאוד המשיכי כך את מוכשרת
אוהבת שרית=)

30/06/2013 08:00

תודה! <:
האמת שחשבתי לכתוב על היציאה שלי לחופש הגדול, אבל אין לי כוח היום והאייפון הזה של אמא שלי פולט קרינה, אוהו…
ותודה שוב! 3>

30/06/2013 08:07

וואו, זה מושלם!!
זה ממש דרמטי, אני מתה על כתיבה שלך!
תכתבי עוד כאלה!
לא בקטע של דווקא סיפורים עצובים. ;)

30/06/2013 08:44

תודה רבה, נחמד לראות שהקוראים שלי מתגוונים! (כמובן שאני אוהבת גם את הקבועים, כמו שרית וספיר ועוד 3>)

30/06/2013 08:47

מור,
כמה זמן לא קראתי את הסיפורים שלך❤
האמת שהתגעגעתי לכתיבה המדהימה שלך,
תמשיכי כך!
מדרג 5..(-;

30/06/2013 08:49

אהא!
רק מדברים על קוראים מתגוונים ואתה מגיב!
אז אני אגיד את יותר. כן. הממ, תודה רבה! 3>
^~^

30/06/2013 08:52

אין לי מילים. זה הרגיש כל כך אמיתי ופשוט.. נראה לי שהצלחת לגרום לכולם להזדהות עם מייגן. כמעט גרמת לי לבכות.

30/06/2013 09:12

ג׳נר? אומגדדדדד תקשיבי צריכים לתקן לי את המחשב ובגלל זה אני לא בסקייפ ;_;
תודה רבה!! 3>
ואני מקווה שהמחשב יתוקן מהר 3> ;;

30/06/2013 09:19

על לא דבר!
ידעתי שזה מוזר שאת לא מתחברת.
נקווה שהוא יתוקן במהרה 3>

30/06/2013 09:32

יתקנו לי אותו ביום ראשון הבא, ה-7/7, נשרוד עד אז. 3:

01/07/2013 02:31

אוקי. ווווווווווואאאאאאאו! כתיבה מהממת! כל כך מגיע לך שזה בבחירת העורכים!!

02/07/2013 00:53

תודה ליאת!

02/07/2013 01:33

מור זה מושלם ❤ זה סיפור עצוב, אבל אפשר גם להזדהות איתו בו-בזמן! מאוד אהבתי אותו (:

02/07/2013 01:56

תודה 3>

02/07/2013 02:05

או מיי גוד מושלם ומרגש!!

02/07/2013 05:48

HHM
תודה ~

02/07/2013 07:22

את כותבת ממש מדהים, אבל כבר מתחיל להימאס לי מסיפורי אהבה כאלו. אי אפשר לכתוב על משהו יותר חדש? יותר מרתק וגאוני? רק על הרגש הזה אפשר לכתוב? מה עם שעמום, לדוגמה? אף אחד לא כותב על שעמום.
בכבוד רב, אינטלקטואל חביב לשעבר.

03/01/2014 04:22

תודה! ♥
וכן, אתה צודק- נמאס לי לכתוב סיפורי אהבה, אני כבר מבחילה את עצמי.

04/01/2014 10:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך