האגו !!

27/09/2014 643 צפיות 2 תגובות

יושבת בחדר שומעת שירים חושבת עלי ועלייך מגבירה את הווליום שאמא לא תשמע את הבכי שהרגשות לא יבלטו אסור לי שוב להתאהב , כך אמרתי אך, לא הקשבתי שוב נשברתי, בכיתי, וצעקתי שוב , נפלתי לאותו מקום חשוך שהבטחתי שלא אפול אליו שוב, ושוב נכנסתי לדרך ללא מוצא … שוב, הדמעות , העצב , והחתכים והכי גרוע ההקאות שבאות כל פעם שאת מכניסה פירור לפה וחושבת מה יהיה אחרי ואז, שוב את מרעיבה את עצמך בגלל אותו פירור מסכן שכרגע הקאת אבל את חושבת שזה הדבר הכי נכון במקום לגרום לו לסבול את גורמת לעצמך לסבול את פוגעת רק בעצמך אבל את ?, לך לא אכפת הרי את אוהבת את זה לך זה כיף הרי את חושבת לעצמך את בדרך הנכונה את לא מבינה כמה זה מזיק לך את לא מבינה שהוא לא שווה את כל זה את כל הדמעות, העצב, והכאב, הוא לא שווה את זה, הוא לא שווה שתשברי שוב ככה , לא מגיעה לך כל הסבל הזה את הרי רק ילדה תמימה שנפלה בקסמיו אז את שואלת את עצמך , למה את זאת שסובלת? אבל עדיין את ממשיכה עם זה ובסוף זה ניגמר בזה שכרגע את נמצאת במקום טוב יותר במקום שמח יותר והוא כנראה שהוא באמת אהב אבל היה פחדן…
הוא ממשיך להגיע למקום שבו התאהבתם בפעם הראשונה ממשיך, להגיע כמעט כל ערב אל אותו מקום בו את שוכנת עמוק באדמה ממשיך להגיד, כמה הוא מצטער, ומתחרט אבל זה כבר לא עוזר, הוא ממשיך לבכות, ולצעוק שיחזיר לו את אותה אהבת חייו שהלכה מימנו וכרגע זה הוא שסובל … זה הוא, שלא מפסיק לחשוב עליכם ועל התקופות המאושרות בחייכם זה הוא שכרגע הצחוק והחיוך לא חוזרים לחייו למה ? כי האגו שיחק אצלו תפקיד ראשון !!


תגובות (2)

הסיפור נחמד,אבל הפסיקים והנקודות לפעמים לא במקומות הנכונים,ולפעמים יש מקומות שצריך ואין.שימי לב יותר לזה.
אבל סיפור נחמד:-)

27/09/2014 08:47

תודה אני יקח את זה אל תשומת ליבי וישנה אתזה בפעם הבאה .

28/09/2014 20:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך