האהבה שאיננה

letmewrite 27/02/2016 608 צפיות 3 תגובות

מי רוצה אותי בעולם הזה?
מי אי פעם אהב אותי בלי לרצות שום דבר,
בלי לחתור לסקס,
בלי לנשק ללא מחויבות.
סתם אהב,
אהב לרקוד,
אהב לצחוק
או סתם לשתוק ולהתבונן בי.
גבר כזה, שלא יחפש לנצל,
יש כזה?
אם כן הוא בטח מאוהב במישהי אחרת,
הוא בטח מכבד אותה,
בסופו של דבר הוא יחתור לסקס
כמו כולם.
בסוף הם גם יעשו את זה.
ואני יהיה לבד,
שיכורה מסוממת במסיבה,
מתנשקת עם כל דבר,
בעיקר עם הוודקה.
דמעות זולגות,
ילדה חסרת אהבה.
אין שום רצון או תקווה.
גם לא סימן להצלחה.
מייבבת לעצמי,
מרחמת לאחרים.
עוצרת את הגלגל ואני בתחתית.
לבד. כל כך לבד.
הם אומרים שהם אוהבים אותי.
הם יכולים להמשיך להגיד.
דיבורים זה קל.
אין שום נכונות למעשה.
ואולי כי אני לא מבקשת,
אני מפחדת,
מנסה להיאחז
אבל במי?
באהבה שאיננה?


תגובות (3)

נדיר מאוד למצוא את הגבר שאת מתארת, במיוחד בגילנו ובמיוחד בדור הזה. בכללי אני חושבת שאנשים תמיד יחפשו את האינטרס האישי שלהם באדם אחר, לנצל ולהרוויח.. זה מטבעו של האדם ולהיות לבד לתקופה מסוימת זה לאו דווקא דבר רע, דווקא בתקופה שאנחנו לבד אנחנו מגלים את עצמנו מחדש ולומדים גם מי החברים האמיתים, על מי לסמוך ועל מי לא, את מי כדי לאהוב ואת מי לא, ככה בפעם הבאה יותר קל לבחור אנשים חדשים שיכנסו לחיים שלנו, ככה גם כבר חווינו את האכזבות האלה ונידע לצפות ולמנוע אותן בפעם הבאה. מי אני שאדבר, אבל אולי נסי במקום לחפש אהבה מאדם אחר, להתמקד בעצמך ולא לחפש תמיכה או תלות מאף אחד. יש לנו את עצמנו וזה צריך להספיק. מקווה שזה נשמע הגיוני וסליחה על החפירה!

27/02/2016 03:44

    של האדם*.*

    27/02/2016 03:50

סליחה על הביטוי, אבל יש לי משהו להגיד לך. במסיבות לרוב נמצאים הגברים שמחפשים לזיין. כן, אלה שיגידו על מישהי שהיא "כזאת מכשיר" ו "ואי מה הייתי עושה לה" . לפעמים כמעט בקושי מכירים מישהו רציני (אפשר להאמין בניסים- 3 המערכות הכי חזקות שלי נוצרו מזה שהתחילו איתי במסיבה).
העניין הוא כזה – זה לא באמת המיקום. זה לא באמת כלום. סליחה שזה קיטשי, אבל זאת את. תאהבי את עצמך, תכבדי את עצמך. זה נשמע קל לומר, זו משימה לא פשוטה, אבל מהכתיבה האגב, מדהימה שלך!, אני רואה את הביקורת שמופנית גם כלפייך בסופו של עניין. שבטח גם אם באמת תכירי בחור כזה אז הוא יהיה מסור למישהי אחרת.
למה שאת לא תהיי המישהי האחרת הזאת? למה שלך זה לא יגיע? למה לך לא מגיע מישהו שפשוט יהנה מהנוכחות שלך ול"מישהי האחרת" הזאת לא?.
מנהגי הודקה אולי כדאי שיופסקו, תתחילי לעשות מה שאת באמת נהנית. תשבי בבר (או שתרקדי עליו), תקראי ספר, תרוצי, תחתכי תפוזים לקשישים או סתם תשבי בספסל עם הומלס ותדברי על משמעות החיים- מה שלא תעשי ולאן שלא תלכי, פשוט תשתחררי. תהני. אל תחפשי, זה בסופו של דבר ימצא אותך. אני גם אחת שמאוד אוהבת לצאת למסיבות וכל הדברים האלה. אני מתלבשת כמו שאני אוהבת והבנים שיצאתי איתם תאמיני לי ברמה שאת שואפת. אני לא משהו מיוחד, אם אני זכיתי בזה, את בטוח תזכי! תני קצת קרדיט לעצמך!. את מדהימה !.

06/03/2016 03:39
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך