לאלי המאמי!
רוצים\רוצות המשך ?
אז תגיבו , פליז :)

האם זה אפשרי? פרק 2

לאלי המאמי! 24/08/2011 767 צפיות 3 תגובות
רוצים\רוצות המשך ?
אז תגיבו , פליז :)

לפתע גיליתי…. שהילד הזה גם בכיתה שלי והוא הניח את התיק ליד הכיסא שלי , זה אומר שנצטרך לשבת ביחדדד! מה אני אעשה?
"זה הגורל :) " צחקה שחר.
"חחח ממש מצחיק , מה אני אעשה עכשיו?!" שאלתי.
"תשבי ותזרמי." אמרה שחר והלכה , לפתע הילד הזה הגיע , התיישבתי וחיכיתי.
"היי , אני תומר ואת?" אמר אותו הילד.
"אני… עדן." אמרתי בגימגום קל.
"זה מפריע לך אם אני אשב כאן?" שאל.
"אממ… לא." אמרתי.
"תודה , פשוט אני עוד לא מכיר אף אחד , אני חדש." אמר תומר.
לפתע הגיע המחנכת החדשה והתחילה לעשות משחקי היכרות ממש משעממים.
הגיעה ההפסקה וישר רצתי אל שחר.
"נו , מה אם הילד?" שאלה שחר בסקרנות.
"אממ…. נחמד , קוראים לו תומר והוא חדש." אמרתי.
"נראה שהוא מסתדר די טוב." אמרה שחר.
"למה את מתכוונת?" שאלתי .
"תסתכלי לשם!" אמרה שחר והצביעה ימינה לכיוון המגרש של בית הספר , שם ראיתי את תומר מדבר עם גל וכל שאר המקובלים , פשוט סיוט!
"לא רציתי להרוס לך את המצב רוח , אבל.." אמרה שחר.
"זה בסדר." אמרתי ולפתע נשמע הצלצול לחזור לכיתות.
כך עבר שבוע די רגיל.
תומר כנראה די התחבר עם כל המקובלים , כך שיצא שהוא דיבר איתי רק במהלך השיעורים.
שבוע לאחר מכן ביום שישי הייתה מסיבה , אני בדרך – כלל לא הולכת למסיבות וכך גם שחר , אך החלטתי ללכת בשביל לראות את תומר ולמרות שלא האמנתי הצלחתי לשכנע את שחר.
ביום של המסיבה לא ידעתי מה ללבוש , אני תמיד לובשת חולצה רגילה וג'ינס , אך הפעם רציתי משהו מיוחד , הפכתי את כל הארון ומצאתי שמלה שאף פעם לא לבשתי בצבע שחור , שמתי אותה עם חגורה לבנה ועקבים שחורות (בדרך כלל אני גם לא שמה עקבים , אז היה לי די קשה ללכת איתם.)
התאפרתי והסתרקתי יפה וכך הלכתי למסיבה , במסיבה פגשתי את שחר שהתלבשה רגיל כמו תמיד חולצה , ג'ינס ונעלי ספורט , היא ממש הופתעה מאיך שנראתי.
"את נראת ממש יפה , אבל זה לא הסגנון שלך. הכל בגלל תומר , נכון?" אמרה שחר.
"נכון , הייתי חייבת לשנות סגנון!" אמרתי.
"לדעתי , את צריכה להיות מי שאת ולא להשתנות בשביל אף אחד , אבל את בוחרת!" אמרה שחר.
נכנסנו למסיבה ושם קרתה לי הפאדיחה הכי גדולה שיכולה לקרות…


תגובות (3)

וואו!!!
בדרך כלל אני לא אוהבת סיפורי אהבה והם משעממים אותי אבל זה משהו אחר לגמרי!!!
אני ממש אוהבת את סגנון הכתיבה שלך!!
את לא מגזימה בתוכן, אין יותר מדי סימני קריאה או נקודות, הסיפורים לא קצרים ולא ארוכים מדי..
בקיצור, כל הכבוד מחכה להמשך של הסיפור!!!
נ.ב. וגם להמשך של ״בית הרוחות״!!!! אני מתה על הסיפור הזה!!!!!

28/09/2011 22:37

המשיכייי

15/10/2011 13:16

מה זה תודה על הכל , אני מצטערת שלא המשכתי לכתוב פשוט שכחתי את הסיסמא , אז אם אתם עדיין רוצים יש המשך אני פשוט ממשיכה ממשתמש אחר שקוראים לו לאלוש המאמוש ;)
תודה על הכל מקווה שתקראו.

04/07/2012 04:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך