לאלי המאמי!
זהו הסיפור השני שלי , אז בקשה ... תגובותת!

האם זה אפשרי?

לאלי המאמי! 04/08/2011 825 צפיות 5 תגובות
זהו הסיפור השני שלי , אז בקשה ... תגובותת!

שלום אני עדן ואני ממש לא מקובלת!
אני בת 14 וחצי ואני ילדה ביישנית שאוהבת ללמוד אני משקפופרית , שיער ועיניים חומות ורגילות , שמנמנה , נמוכה והכי גרוע לא הולך לי עם בנים!
יש לי אח בן 16 שהוא ההפך הגמור ממני וקוראים לו נדב , הוא לעומתי כבר החליף יותר מ- 10 חברות בחייו.
הסיפור שאספר לכם עכשיו קרה בדיוק לפני שנה וחצי כשהייתי בכיתה ח'.

"יאאלה נדב הגיע הזמן לקום לבצפר , יום ראשון שלך בכיתה ט' , לא כדאי לאחר!" אמרה אמי ולפתע ראתה אותי ערה ומאורגנת.
"כל הכבוד עדן , הנה נדב ממנה אתה צריך לקחת דוגמה".
"מהחנונית הזאת?" אמר נדב.
"אל תדבר ככה על אחותך!" הגנה עליי אמי.
"עזבי זה בסדר… אני כבר רגילה." אמרתי והתחלתי לאכול את ארוחת הבוקר.
נורא התרגשתי מיום הלימודים ה -1 בכיתה ח' , לעומת אחי שלא נראה נלהב במיוחד.
בבית הספר פגשתי את חברתי הטובה והיחידה שלמזלי נשארה איתי בכיתה ושמה שחר (גם היא לא מקובלת במיוחד).
"היי שחר , מה קורה?" אמרתי.
"מעולה , מה איתך?" אמרה לי שחר.
"בסדר , מזל שהשאירו אותך איתי בכיתה , כל ההחלפות האלה ממש הפחידו אותי." אמרתי.
"מי יודע , אולי נפגוש איזה בן חתיך לכל אחת." צחקה שחר.
"גם אם נפגוש זה לא יהייה אפשרי שהם ירצו להיות איתנו , הם תמיד יעדיפו את גל ( גל זאת מלכת הכיתה , שלצערי גם נשארה איתנו בכיתה , לגל יש 2 שפוטות שהולכות אחריה לכל מקום ועושות כל משהיא מבקשת כדי לא לרדת לרמה שלנו , אני מעדיפה להישאר ברמה שלי ולא להיות שפוטה של מישהי) ".
לפתע פגשתי את הבן הכי חתיך שראיתי בעולם , "שמת עליו עין אהה?" אמרה לי שחר , "אל תדאגי אני לא התלהבתי כל כך ממנו , את יודעת שאני אף פעם לא אשכח את רועי, גם אם הוא ימשיך להיות החבר של גל." (שחר אהבה את רועי כבר שנתיים וכנראה שגל שמעה את זה כי היא ישר גנבה לה אותו ועכשיו היא מתנהגת אליו כמו אל סמרטוט).
"מי שם עליו עין , אני גם ככה יודעת שזה בלתי אפשרי , במיוחד בגלל שרואים שהוא מקובל ואני … לא!" אמרתי ונכנסתי לכיתה.
לפתע גיליתי…


תגובות (5)

תגובות בקשהה!!

05/08/2011 13:06

בלי תגובות אין המשך!!!!

05/08/2011 13:12

תמשיכי ממש אהבתי (:

05/08/2011 23:51

תמשיכי ממש אהבתי (:

05/08/2011 23:51

תודה רבה :)

06/08/2011 09:46
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך