רציתי להוסיף שזה לא סיפוור האבה זה סיפור מתחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הבגידה פרק 2!!

31/07/2012 668 צפיות אין תגובות
רציתי להוסיף שזה לא סיפוור האבה זה סיפור מתחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ואז היא צעקה יבוגד מניק לך תמות והיא ברחה במהירות מי העבודה שלו ואז היא שמע מישהו צעוק לה את עושה את הדבר הלא נכון את תיצטערי עליו את לא צריכה לעשות את זה ואז האי ניכנסה לבית שלו והיא איסתקלה מיתחת למיטה ואז היא גילתה דלת מוזרה היא ניכנסה לטוחה ואז היא ראתה את מקסים הזה הילד מי הכיתה שלה ואז הרוח שלו אמרה תיזערי מי הילד הזה אל תריבי איתו הוא יהרוג אותך כמו שהאו ארג אותי הוא לכך לי את הנשמה תיזערי מימנו תיברחחי תנסי לא תצליחי הוא תמיד אימצה אותך תיזערי מימנו זה יכול ליגמר ברע אם את לא תיזערי מימנו את תיגמיר כמוני ……………………….. והוא נעלם !!!!!והואא נעלם ואז הילדה צעקה אימאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אני פוחדת וברחה לבית שלה ואז היא ניכנסה לבית שלה והיא ראתה את האורים שלה שוכבים מתיים בסלון ואז היא ניכנסה למיטבח וראתה את אחותה הקטנה מתה גם ואז היא ניכנסה לחדר שלה וראתה את עצמה מתה אבל היא היתה בשוק אם היא חייה…………… ואז היא גילתה שילד הזה שדומה למקסים בוגד באה ושהוא לא רק שהוא רוצח גם שקרן בגדן ומניק …… אחרי כמה ימים היא גילתה שגשהיא רוח רפיים ואז היא אלכה ליער ואז היא מצתאה ספר ממש מוזר והיא אתחילה לפחד ואז היא שמע שוב פעם שמע את הקול הזה את אל תיקחי את הספר הזה זה איגמר ברע ואז הילדה ראתה הזשהוא זקן וזה היה סבא שלה שמת כשהיא נולדה זיכרונו לברכה היא אמרה באאאאאאא הזה כייף שאתה פה לא תאמין….. ואז סבא שלה נעלם ואז היא יצתאה מי היער וראתה את כול האנשים המתיים ……………………………………………………… האמשך יבוא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך