הבגידה

melanieamar5 03/03/2016 603 צפיות אין תגובות

אני ילדה שקטה, לא מרבה לדבר יותר מידי. אין לי הרבה חברות, אני מסתפקת בחברה אחת שנאמנה לי ותמיד לצידי, כך חשבתי. היה לי חבר שאהבתי מאוד, אתם בטח שואלים למה זה בלשון העבר אני אספר לכם.
פלאשבק-
זה היה עוד יום רגיל, שקט. קמתי התארגנתי לבית הספר ופתאום קיבלתי שיחה. הסתכלתי מי זה וזה היה מתן, חבר שלי. עניתי לו והוא נשמע מוזר מאוד השיחה התחילה בכך שהוא אומר לי שהוא רוצה להיפרד ממני ושזה לא אני זה הוא והשיחה נגמרה במשפט הזה. לא הבנתי מאיפה זה הגיע, הרי אנחנו ביחד שנה וחצי. אנחנו במערכת יחסים טובה מאוד אז פתאום לגמור את זה בשיחה אחת? לא הבנתי מה זה היה. התקשרתי לאנה, החברה הכי טובה שלי. אני מנסה ומנסה אך כל פעם תא קולי אין מענה. הייתי חסרת סבלנות כרגע. מתן אומר לי שהוא לא רוצה אותי, אנה לא עונה לי ברגע שאני הכי צריכה אותה. התחלתי לחשוב מה עשיתי לא בסדר עם מתן. חשבתי וחשבתי ואם חושבים על זה הוא באמת היה נראה לי מוזר בזמן האחרון. היו מקרים שהוא לא התסכל עליי בכלל. חשבתי וחשבתי ומכל המחשבות האלה שכחתי שיש לי לימודים. הסתכלתי על השעון, וראיתי שכבר השעה 9 איחרתי בשעה. אז פשוט לא הלכתי. במקום ללכת לבית ספר הלכתי לאנה לראות למה היא לא עונה לי. יצאתי מהבית בדרכי לאנה, אחרי 20 דקות של הליכה הגעתי אלייה. דפקתי בדלת ואין מענה, דפקתי שוב ושוב וראיתי שהדלת הייתה טיפה פתוחה, אז הרשיתי לעצמי להיכנס. נכנסתי אל תוך הבית והתקדמתי לעבר החדר שלה, ופתאום שמעתי רעשים, ואת אנה צועקת זה הגיע מהשירותים. כלכך פחדתי, לא ידעתי מה לעשות, אך פחדתי שקרה לה משהו רצתי למטבח ולקחתי סכין, עליתי בשקט במדרגות.. נכנסתי למקלחת וראיתי את המקרה שהכי לא חשבתי שיקרה לי אי פעם. הייתי בטוחה שדברים כאלה קורים בסרטים של ויוה. אך זה קורה לי מול העיינים, זה אמיתי. ראיתי את מתן ואת אנה בשירותים ומפה אתם בטח מבינים מה קרה. נפלה לי הסכין מהידיים והם הסתובבו, הסתכלתי עלייהם במבט נגעל, עצוב, שבור. רציתי לבכות רציתי להתפרק, אך לא רציתי לתת להם את התענוג הזה. עכשיו הבנתי את השיחה של הבוקר, עם מתן השיחה המוזרה ההיא. הם ניהלו מאחוריי הגב שלי רומן ומי יודע במשך כמה זמן. הלכתי משם במהירות אנה התחילה לקרוא לי, אך כבר לא הייתי שם…
סוף פלאשבק-
הבנתי שאסור לסמוך על אף אחד. כנראה זה מה שהיה צריך לקרות, כנראה שזה קרה לטובה כדי לפתוח לי תעיניים ולהראות לי שאני צריכה לסמוך רק על עצמי, למדתי את הלקח.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך