sapir13
סתם עוד מיני סיפור שכתבתי מזמן.. D:

הבדידות…

sapir13 02/01/2013 833 צפיות 5 תגובות
סתם עוד מיני סיפור שכתבתי מזמן.. D:

אני יושבת בחדר שלי, לבד, ואני כל כך מפחדת.
אני שומעת את הרעם חזק בחוץ, ואז בא הגשם.
אני מתכסה חזק בשמיכה, ומכסה את אוזניי. מחכה לך שתבוא.
התקשרתי אלייך לפני שעה. אמרת שתבוא, אבל איפה אתה?
בכל פעם שאני עוצמת את עיניי, אני רואה את הפנים שלך, מחייכות אליי.
די ! תצא כבר מראשי, אני לא רוצה לראות אותך יותר.
אני מאבדת את דעתי בכל פעם שאני רואה אותך.
הקול, המגע, מראה פניך השמחות, בכל פעם שאתה מתקרב אלי,אני נשבת שוב ולא מצליחה להתרחק. אך כשאתה עוזב אותי, אני בודדה שוב. עצובה ומרוחקת.
אני משחררת את ידי מאוזני ושולחת לך הודעה:' תשמע, אני החלטתי לעזוב. אני נוסעת עם אבא שלי, למקום רחוק, תשכח ממני.'
אני בוכה. בוכה כי חשבתי שתחזור ותגיד לי להישאר ולא לעזוב. אבל כלום לא קורה.
אני שומעת את דלת ביתי נפתחת, ואז את דלת חדרי. "מור? " שואל אבי ונכנס פנימה.
אני מרימה את ראשי מהכרית ואומרת, "זה בסדר, אבא. הגעתי להחלטה. אני נוסעת איתך."
גמרתי לארוז. זהו, אין דרך חזרה. אני פותחת את הפלאפון ורואה הודעה : "מור? מה קרה?" זה היה יותם.
אני שולחת לו חזרה: "די יותם, זה נגמר. אני לא משנה את דעתי. זה קרה כבר הרבה פעמים, וכל פעם זאת מישהי אחרת, בי, אני הולכת." שלחתי לו את הודעה ופתחתי את דלת ביתי. לכאן אני לא אחזור יותר.


תגובות (5)

אוי..
מסכנה.. :(
הממ, יפה שיש לך אפשרות לעשות מיני-סיפורים.. חח אני אף פעם לא מצליחה, זה תמיד יוצא לי ארוך מדי.. ;)
כתבת יפהייפה! סיפורון חמוד :)

03/01/2013 05:19

תודה (:

03/01/2013 05:58

וזה לא בעיה לעשות מיני סיפור.
את רק צריכה לתמצת את מה שאת רוצה לכתוב לעלילה קטנה ולגמור בסוף פתוח
(או סגור, תלוי על מה העלילה….)

03/01/2013 06:00

חח אני יודעת איך עושים מיני-סיפור, פשוט…. אממ..
טוב, לא יודעת, תמיד יוצא שאני כותבת *המון*, במקום קצת ובקצרה..
חח לא יודעת למה, כזאת אני. ;)
והיי, בכיף :)

03/01/2013 06:11

לספירוש החביבה

אל תגידי "סתם סיפור" סיפור מיני וכאלה כתבת סיפור מדהים מרגש והלוואי ותיצרי עוד סיפורים כאלה מקסימים ממני בקי ♥♥♥♥

30/01/2013 14:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך