הגבר שלי ..

01/01/2015 760 צפיות 3 תגובות
:(

כן אני מתגעגעת אלייך. אל מי שהייתה, אל מי שהייתי כשהייתי אתך, אני מתגעגעת לילד שהכרתי פעם. לאותו ילד שהתאהבתי בו, לאותו ילד שעשה אותי מאושרת שגרם לי לחייך לתקופה די ארוכה שגרם לצחוק שלי להישמע..
זוכר את הנסיעה לאיטליה זוכר כמה נהנינו, כמה חייכנו. זוכר את התמונה שלי ושלך שאתה מחופש לבננה ואני לא מפסיקה לצחוק ובפוקס צלמתה אותנו וזאת הייתה התמונה הכי יפה שלנו היא עוד תלויה אצלי בחדר למזכרת, אתה זוכר שגם באותו יום הוצאתה לי טבעת באמצע הרחוב ואני התחלתי להילחץ ואמרתה לי שזאת טבעת מחויבות שתקשור בינינו לנצח גם כשתתגייס ואני ימשיך ללמוד.

טבעת מחויבות שלא משנה איפה תהיה חלק מימך יהיה איתי תמיד אז הטבעת עוד אצלי אני שמרתי אותה ביחד אם כל התמונות. קשה להיפרד מזה קשה להיפרד מהילד שהייתה קשה לשחרר את כל הזיכרונות קשה להרפות. אני זוכרת את איך שנשברתי שסיפרו לי שנהרגתה אני זוכרת איך הסתגרתי ולא הפסקתי לבכות אני זוכרת איך צעקתי שבלעדייך חיי הם אינם חיים אני זוכרת גם את הלוויה את איך שכולם בכו ואני ניסיתי להישאר חזקה בשבילך לא הצלחתי. נשברתי , התמוטטתי בכיתי. בכיתי על האהבה שלי, על הגבר שלי, על הגבר שכבר לא איתי על הגבר שלא יהיה פה בשביל לתמוך ולהגיד שהכל יהיה בסדר על הגבר שהיה לו את החיוך הכי רחב והצחוק הכי רועש שיש וכרגע אף צחוק לא נשמע שקט יותר מידי. קשה לי בלעדייך איך אני עכשיו אמורה להמשיך? אי אפשר להמשיך הלאה אחרי דבר שכזה אי אפשר להמשיך אחרי שאיבדתי את אהבת חיי יודעת שלא אתאהב שוב אתה היחיד שאוהב כל חיי לא משנה מה קרה אתה תמיד תהיה חקוק בזיכרוני ובליבי תמיד תהיה לך פינה חמה קשה לשחרר אך מנסה להרפות מהעבר להמשיך הלאה בחיי כי מעבר לעננים השמיים תמייד כחולים המשפט שלי תמיד אמרתה כשהיה קצת קשה .. אז הנה. מנסה לאסוף את עצמי מחדש לאסוף את רסיסי ליבי אוהב אותך לנצח צונו שלך <3


תגובות (3)

פשוט וואוו !! את כותבת ממש יפה :-):-)

02/01/2015 01:31

תודה :)

02/01/2015 14:35

וואו! זה סיפור ממש מרגש!

02/01/2015 23:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך