סיפורי האנגרית
מנקודת מבט של שני הורים מתסוכלים.
*לא* ההורים שלי, אבל עדיין..

ההבדלים בינינו

סיפורי האנגרית 31/03/2013 768 צפיות 6 תגובות
מנקודת מבט של שני הורים מתסוכלים.
*לא* ההורים שלי, אבל עדיין..

אני לפעמים מרגישה שאתה לא מקשיב לי. אתה עסוק בענייניך בעבודה, תמיד כותב מייל או מדבר עם מישהו מחו״ל. אני צריכה לטפל בילדים, לקחת אותם לבית הספר, לשמור עליהם עד שתגיע ואתה? יושב רגל על רגל ושותה את כוס התה שהכנתי לך במקום לעבוד..

אני מרגיש שאת לא נותנת לי את חופש הביטוי. כל מילה הכי קטנה שלי יכולה לגרום לפיצוץ. אני מרגיש לידך שאני חייב להיזהר בלשוני. אני לא מדבר על לקלל אותך, חלילה, הכוונה שלי זה שאם אמרתי משהו על ארוחת הערב, או על הילד, או על המצב בגינה, את ישר מסתערת עליי..

אני חושבת שאתה מבזבז יותר מדי כסף לאחרונה. קנית לילדה בגד יקר- והציונים שלה רק הולכים ונעשים גרועים יותר! או מקרה אחר: קנית לתינוק צעצוע חדש כי ׳הוא ביקש׳, אבל שנינו יודעים שהמשחק האהוב עליו הוא הקופסאות של מזון התינוקות!

את לא מכניסה מספיק כסף בעבודה. יש לך עסק פרטי ואני עריך את זה מאוד, אבל עם כל הכבוד- העסק כבר שנה באיזור והוא מכניס פחות כסף ממה שהוא מוציא. אני עובד הרבה שעות מחוץ לבית, ומזלי שאני והבוס מכרים עוד מהצבא, אחרת הוא היה מעיף אותי מזמן מהעבודה…

אם אני הייתי אומרת לך את מה שאני חושבת ומרגישה..

אם אני הייתי אומר לך את מה שאני חושב ומרגיש..

שנינו היינו פשוט..

אני יודע שגם את חושבת כך..

״נפרדים.״


תגובות (6)

זה מדהים!!!!
את כותבת מדהים!!!!

31/03/2013 00:57

וואו.נשמע כל כך אמיתי…מדרג ביג 5 :)

31/03/2013 01:31

תודה רבה לשניכם ^^

31/03/2013 03:02

ממש אהבתי ,הכתיבה שלך ממש יפה ^_^

31/03/2013 03:33

מסכימה עם כל מי שמעליי…
את כותבת מהמם! [=
מדרגת.

31/03/2013 04:29

תודה רבה!!

31/03/2013 14:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך