החייל שלי ….

ליפני כמה ימים מחבל רצח חייל בעיר שבה אני גרה .
המקרה זעזעה את כולם , כולם חשבו על העונש מוות שצריך לקבל המחבל אבל שחכו פרט אחד .
לחייל הזה היו משפחה , חברים , חברה .
חברה שאהבה אותו ולא היה אכפת לה מה יעלה בגורלו של אותו מחבל מניאק .
היא חשבה על דבר אחד וזה שהיא לא תראה את החבר היקר שלה יותר , את הנפש התאומה שלה .
עכשיו ראיתי בפייסבוק את המכתב שהיא כתבה לו אחרי המוות והיו לי דמעות בעיניים .

"היית לי האהבה הראשונה שלי ואני הייתי לך אהבה ראשונה היו לי 4 חודשים מדהימים איתך אח מה שהנשיקה הראשונה עשת לי איתך קשה לי לחשוב על זה אפילו שאתה כבר לא פה איתי שאין לי עם מי לדבר לצחוק ולעשות שטויות אני אוהבת אותך ואתה כל כך חשוב לי עדיין אני יודעת שאתה עכשיו בגן עדן שאתה שומר עליי ורואה אותי מתפרקת קשה הדמעות לא עוצרות הייתה לי חבר ידיד ואח חחחח איך אני זוכרת את הפגישה הראשונה שלנו באזריעלי ליד החנותת ללין וקנית לי בושם וכתבת לי מכתב אתה כל כך מושלם אני תמיד יאהב אותך למרות כל הריבים שהיו לנו תמיד ידעתי שנשאר ביחד האהבה שלנו ניצחה הכל ..
ושראינוו כל לילה את אותם הפרקים של הבורר והיינו צוחקים על זה עדן שלי אני מתגעגעת קשה לי פה בלעדייך הלב שלי שבור ואני מרגישה שמהו בי חסר רק שתדע שאני אוהבת אותך ותמיד תמיד תהיה בלב שלי לא משנה מה יקרה אני פה חושבת עלייך ויודעת שאתה עם בורא עולם אז זה מעודד אותי נשמה טובה שלי מלאך שומר שליי אני אוהבת ומתגעגעת.. למהה לקחו ליי אווותךךךך ?!!!!!!!!!!"

זה המכתב שככל הנראה נכתב בדמעות , היא לא רוצה שיהרגו את המחבל היא פשוט רוצה בחזרה את החבר שלה :(


תגובות (3)

לא יכולתי להסכים יותר

17/11/2013 11:18

וואי תמיד כשאני שומעת שמישהו מתנאי ישר חושבת על מה שקרוביו חושבים, מרגישים…
את גרה בנצרת עלית ?

17/11/2013 12:20

לא בעפולה הוא נירצח בתחנה מרכזית עצלינו אבל כולם דיברו על זה עצלינו :(

17/11/2013 12:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך