Life for you
כן זה סיפור עצוב... מי שלא הבין הבחורה לא באמת אהבה את מי שהיא פגשה שם. היא נשקה אותה בשביל להתקב אילו ואז היא הייתה יכולה לקחת את מה שהוא הביא לה, המזוודה.
כמובן הסוף פתוח כמו ברוב הסיפורים שלי :)

אז מה אתם אומרים? כיתבו לי בתגובות! ומי שעוד לא מעודכן עדיין פירסמתי עוד פרק של חטיפה (פרק 15) אני אשתדל לעלות עוד פרק היום :)

היא שחקה בי?

Life for you 28/07/2013 703 צפיות 2 תגובות
כן זה סיפור עצוב... מי שלא הבין הבחורה לא באמת אהבה את מי שהיא פגשה שם. היא נשקה אותה בשביל להתקב אילו ואז היא הייתה יכולה לקחת את מה שהוא הביא לה, המזוודה.
כמובן הסוף פתוח כמו ברוב הסיפורים שלי :)

אז מה אתם אומרים? כיתבו לי בתגובות! ומי שעוד לא מעודכן עדיין פירסמתי עוד פרק של חטיפה (פרק 15) אני אשתדל לעלות עוד פרק היום :)

טרם יצאתי מהאוטו נזכרתי שוב במלותייה.. "אני אחזור.." היא לא חזרה..
לא אמרה לאן היא הולכת בכלל.. למה היא עשה את מעשייה? ולמה אמרה לי לחכות פה?
אני אוהב אותה.. החלטתי לעקוב אחרייה בחשיי … שמתי את משקפיי השמש השחורים. את ג'קט העור השחור והתחלתי ללכת בעקבותייה.
היא הייתה מולי, מפוחדת מעט.. מסתכלת סביב לראות שאין אף אחד.. היא לא ידעה שאני עוקב אחריה…
"מה את עושה?" מלמלתי לעצמי בדאגה. ראיתי שהיא עצרה במקומה וחיפשה מקום לשבת. היא התיישבה על הדשא שהיה בפארק וחיכתה למשהו.. היא הוציא את הפלאפון שלה מהכיס ובדקה עם יש שיחה שלא נענתה.
נשענתי על עץ אחד הקרוב אליה ומנסה לא להתגלות לעין. ניסיתי לראות מה היא בודקת בטלאפון שלה אך לא ראיתי..
כשהתחלתי לחשוב שלא קורא כלום איש חשוד הלך על השביל עם מזוודה כסופה כזו. הוא עמד מולה מחייך חיוך שטני ומדאיג. היא קמה ממקומה מפוחדת מאת.
"הכול כאן?!" שאלה מוטרדת בעודה מסתכלת סביב לראות כי אין מקשיב ומיד הסתתרתי מאחורי העץ.
"הכול כאן, הכול כאן עלמתי.." חייך. וגם היא! היא התקרבה אילו יותר ויותר ואי התחלתי לדאוג. הוא יעשה לה משהו?! חשבתי לעצמי במרמור. החלטתי שאני הולך להעיף אותו משם!
זזתי מהעץ והייתי במרחק לא רחוק מהם. הורדתי את משקפי.. ו.. הם התנשקו.. הפלתי את משקפיי ארצה בלי להרגיש בכלל, מחכה שהיא תשים לב שאני פה.
היא סובבה את ראשה לעברי ומיד החווירה.
"מה אתה עושה פה?!" שאלה והתקרבה לדחוף אותי.
"מה אני עושה פה?! מגן אלייך! אבל כנראה שאין ממה!!" העפתי את ידייה מגופי.
"תן לי להסביר!!" לחשה.
"להסביר מה?! שנישקת אותו?!" צווחתי בקולי קולות. היא סטרה לי.
"תשמור על שקט!!" לחשה בזעם.
"אני עף מפה.." סובבתי את גבי לעבר המכונית.
"תום! תום חכה!!" צווחה.
"בשביל מה לראות אותכם מתנשקים?!" סובבתי אליה את ראשי וחזרתי שוב למסלולי.
"למה הלכת אחריו?" שמעתי את הבחור שואל אותה.
"היינו פעם חברים.. מלמה בכעס"

מאז לא ראיתי אותה.. אני לא יודע מה היא עשתה איתו בכלל.. מה שאני כן יודע שהיא לא עשתה שום דבר למעני..


תגובות (2)

*במילותיה
*כשאיש הלך… (עם כ' לפני)
וסיפור יפה.. אהבתי את הרעיון (למרות שהמזוודה מסקרנת אותי..)
כתבת יפה !

28/07/2013 03:36

תודה ספיר!!

28/07/2013 03:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך