הידידים הכי טובים

melanieamar5 30/07/2015 786 צפיות 7 תגובות

הם היו הידידים הכי טובים הם אהבו לעשות הכול יחד לא עזבו אחד את השנייה לרגע. הם כבר ידידים 4 שנים. והיא כבר החלה להתאהב בו. ביום בהיר ושמשי היא החליטה ללכת אליו ולהתוודות בפניו על אהבתה כלפיו. אחרי כבר כמה זמן שהיא שמרה את זה לעצמה. היא הלכה לביתו אך לא הייתה מסוגלת לדפוק על הדלת. רק מהפחד שהוא ידחה אותה או שכשהיא תאמר לו את זה הקשר ביניהם ייהרס. אך היא חשבה גם חיובי. אולי הוא כן מרגיש כמוה אולי יקרה משהו מעבר להיותם ידידים. לאחר כל כך הרבה מחשבות היא לקחה נשימה עמוקה ודפקה בדלת. לאחר כדקה שאף אחד לא פתח היא באה ללכת אך היא הופתעה למראה עיניה היא ראתה בפתח הדלת מישהי ולא את הידיד שלה.
היא לא הבינה מי זאת היא מעולם לא ראתה אותה לפני כן.
פתאום הידיד שלה הגיע ועמד ליד הדלת, אותה בחורה אמרה לו שהיא מחכה לו בתוך הבית ונתנה לו נשיקה בפה.
באותו רגע שהיא ראתה את זה המצב רוח, כל ההרגשה הטובה הזאת שאולי אולי הוא כן מרגיש כמוה הכל ירד לה ברגע אחד. היא הסתכלה עליו מבלי לומר מילה והלכה.
בדרכה לביתה היא התחילה לבכות, היא הרגישה מפורקת, עצובה, פגועה. היא בחיים לא דמיינה שככה זה יהיה. משני ידידים טובים הם הפכו להיות שני זרים.


תגובות (7)

דברים כאלו קורים. אבל החוכמה היא זה לעשות את מה שמרגישים שצריך לעשות. ולא לחכות יותר מדי שתברח הרכבת. אני אומר את זה כי עברתי את זה בעצמי. וזאת חוויה לא קלה. באמת…

30/07/2015 23:09

אני מודעת לזה שדברים כאלה קורים אבל לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד פה בעצם

30/07/2015 23:27

או הבנתי כאילו אתה אומר לי ש4 שנים זה ממש הרבה זמן ולא צריך לחכות כלכך הרבה כדי להגיד את מה שמרגישים אז פשוט צריך לעשות את זה ולא לחכות הרבה זמן

30/07/2015 23:29

    כן. שמרגישים שזה הדבר הנכון לעשות. ולא משנה מה המחיר. העיקר לדעת אם זה כן או לא. האי ידיעה זה מה ששובר. לחכות זה לא הפתרון כי שום דבר לא ישתנה. רק אני יכול לשנות את המצב. ככה כל אחד צריך לחשוב לפי ידיעתי

    30/07/2015 23:48

כל הכבוד אדוארד:) והסיפור ממש יפה ומעביר מסר עמוק, למרות הכל חייבים לדעת. אי אפשר לחוות אהבה בלי לקחת את הסיכון שייתכן וניפגע.

31/07/2015 00:28

תודה רבה (: וכן אדווארד אתה צודק מאוד

31/07/2015 01:02

תקשיבי קודם כל כשרוצים משהו צריך לקום ולהלחם עליו לא לראות בעיניים והכי חשוב לא לחכות יותר מידי זמןן לפעמים התחושה של הפחד יכולה לגרום לשיתוק כן אבל אסור לתת לפחד הזה להשתלט כי אז באמת שאנחנו לא רואים כלוםם ולא מגיעים לאף תוצאה וסתם תלויים באוויר וזה לא טוב הכן או הלא הזה יכול להגיד אוקיי הוא לא בשבילי ואני ממשיכה הלאה או כן זה זה ..

31/07/2015 02:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך