המוח שונא הלב אוהב-פרק 1

lian♥ 06/06/2015 846 צפיות תגובה אחת

"ברגעים הכי קשים שלך שתצטרך מישהו זאת תהיה אני מי שתנגב לך את הדמעות בסוף זו תהיה אני אז למה אתה איתה" המחשבה של להגיד לו את המשפט הזה הצחיקה אותי "את לא רצינית את בקושי מכירה אותו ובקושי מדברת איתו את כולה עוד מישהי שמאוהבת בו והוא לא שם עליה" מילמלתי לעצמי בעצב,המחשבה שעכשיו הוא מתמזמז איתה או מנשק אותה במסיבה לא נתנה לי מנוח אבל גם המחשבה שאני אלך למסיבה עשתה לי רע "מה רע לי עם שמיכת פוך סרט ושוקו חם" מילמלתי והתחלתי לדמיין אותו איתי בשמיכה מחבק אותי ומנשק "אני חייבת להפסיק עם זה" מילמלתי בעצבים, 'אמא אני אוהבת אותך♥' שלחתי לאמי הודעה מקווה שלפחות מישהו אחד בעולם האכזר הזה אוהב אותי 'מה את רוצה?' היא שלחה לי בחזרה "ואוו איזה יופי גם אמא שלי לא אוהבת אותי" מילמלתי בעצבים וזרקתי את הכוס על הרצפה,עליתי בעצבים לחדר ונשכבתי על המיטה עם דמעות "סבתא למה היית צריכה למות לעזוב אותי לבד למה?" צעקתי בכל כוחי אבל זה לא יעזור היא לא תהיה לידי לא תחבק לא תנשק לא כלום אני לבד חסרת כל בחיים האלה. "הלו?" עניתי בקרירות "מיגנווש" שמעתי את קורל צורחת לי מהמסיבה "אוי לא את שיכורה נכון?" שאלתי בעצבנות "טוב לי מאמי" היא אמרה וצחקה "תעשי טובה חכי שם אני מגיעה לקחת אותך" עניתי בעצבנות "לא אל תבואי אני אסתדר" היא אמרה ושמעתי קול של בן "קורל את שיכורה והוא יכול לאנוס אותך בקלות ניראה לך שאני אביא לך להשאר שם?" שאלתי בעצבים היא צחקה וניתקה "היא לא רצינית איתי" מילמלתי וקמתי מהמיטה שמתי את הג'ינס הרגיל שלי, מגפיים אפרות בלי עקב עשויות מעור לא אמיתי לבשתי את המעיל ויצאתי. "היא לא רצינית איתי סעמק" מילמלתי בעצבים "מחפשת מישהי" הסתובבתי וראיתי את רועי מחבק את שיר "אמ לא משנה כ-כבר" אמרתי באי נוחות 'למה הוא כזה מושלם למה' חשבתי לעצמי בזמן שאני מחפשת אותה "סעמק קורל איפה את" התקשרתי אליה אבל שמעתי רק צחוקים ונשיקות "אני מסודרת אמרתי לך" היא אמרה וניתקה, יצאתי מהבית וראיתי את שיר ורועי מתנשקים "אמ סליחה אפשר לעבור?" אמרתי בחוסר סבלנות ורציתי לקבור את עצמי "אופס" אמר רועי וחייך את החיוך המושלם שלו עם הגומות "תודה" מילמלתי ונכנסתי למכונית "אוף נו כוסעמק" אמרתי ונחרתי בבוז "הכל טוב?" ראיתי את רועי מציץ מהחלון של המכונית "נגמר הדלק" מילמלתי ויצאתי "לקחת אותך?" הוא שאל והסתכל עלי "ל-לא זה בסדר אני אלך ברגל" אמרתי והסמקתי "אמרתי לך בואי" הוא אמר ונכנסתי למכונית שלו,היה בה את הריח הנעים שלו "אמ תודה" אמרתי ויצאתי מהאוטו שלו לא מסתכלת לאחורה. "מיגן קומי ישנונה" קמתי בקפיצה "מה את עושה פה קורל" שאלתי עצבנית "באתי להוציא אותך קצת מהבית יום שני בחופש חנוכה ואת כבר משועממת" היא אמרה והסתכלה עלי בבוז "אני בסדר עם זה לא הספיק לך שחיפשתי אותך אתמול שנתיים ובסוף הזדיינת עם מישהו שאולי הכניס אותך להיריון?" אמרתי עצבנית "אמ תקשיבי בבוקר הקאתי ניראה לי בגלל האלכוהול" היא אמרה מודאגת "את לא רצינית איתי" אמרתי עצבנית "אני כן" היא אמרה והסתכלה על ידה "את חייבת לעשות בדיקה את כולה בת 17 את לא יכולה להכנס להיריון עכשיו" אמרתי מודאגת "אין לי תדבר הזה" היא אמרה עצבנית "חכי שנייה ניראה לי לאמא שלי יש" אמרתי והלכתי לחדרה השומם של אמי, "הנה קחי תשתיני על זה" נתתי לה את הבדיקה והיא הלכה לשירותים, "אמ מייגן…………
אני יודעת שלא יצא משהו מה לדעתכם??
תגובה 1 ממשיכה♥


תגובות (1)

זה יפה, אל תפקפקי בעצמך! תמשיכי!

07/06/2015 00:10
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך