המוח שונא הלב אוהב -פרק 3

lian♥ 08/06/2015 697 צפיות תגובה אחת

"אז למה שכבת איתי ניצלת אותיי!" צרחתי לו "תרגיעי לא ניצלתי אותך קורל אמרה שאת
אוהבת אותי אז רציתי לעשות לך טוב הוא אמר באדישות "פשוט עוף לי מהבית חתיכת בן זונה" צרחתי לו ודחפתי אותו מהחדר.

"הייתי צריכה לדעת אני כל כך סתומה למה שהוא ישכב מאהבה עם מכוערת כמוני למה שתהיה לו לפחות טיפת רגש אחת אלי" צרחתי והתחלתי לבכות "למה קורל סיפרה לו כשנשבעה לא לספר למה כולם צריכים לנחם אותי רק בגלל שאני מכוערת למה לקורל ולשיר תמיד מצליח מה שבא להן מה עשיתי לך אלוהים מה?" צעקתי ושברתי את כוס הזכוכית שהייתה על השולחן. "מייגן איפה הכסף?" שמעתי את אמי בחדרי וקפצתי מהמיטה "אמ ביזב-ב-בזתי אות-תו" עניתי בפחד "מה?!" אמי צרחה "אנ-ני מצטער-ר-רת" אמרתי בחששה "חתיכת כלבה" אמא שלי צעקה והעיפה עלי את הכד מהזכוכית שהיה על השידה שלי "אני צריכה את הכסף של סבתא שלך" היא צעקה והתחילה להעיף את כל הדברים הכואבים עלי "דיי אמא אני ארוויח את הכסף" צרחתי והתחלתי לבכות..
-נ.מ של רועי-
יצאתי מהבית של מייגן עצבני לא רציתי שהיא תעלב אבל גם לא רציתי שהיא תחייה בשקר שאני אוהב אותה. הגעתי לבית חולים בתקווה ועל הדרך התקשרתי לאור "מה קורה גבר?" הוא שאל
"חרא אחי בוא לבית חולים דחוף" אמרתי לו
"בדרך גבר" הוא אמר וניתק.לפחות משהו טוב יוצא מהיום הזה,נכנסתי לבית חולים חייכתי לפקידה וקוויתי שמייגן תהיה פה לדבר איתה על מה שקרה מקודם, נכנסתי למחלקה היא הייתה ריקה ומייגן לא הייתה בה "כוסעמק" מילמלתי והסתכלתי מסביב, 'אחי איפה אתה?' אור שלח לי הודעה 'תעלה למחלקת יולדות' כתבתי לו במהירות והתיישבתי, "בונא אחי משעמם לך" הוא שאל וקמתי לחיבוק עם תפיכה על הגב "קורל שמה היא עשתה הפלה אז אתה מחכה איתי פה" אמרתי לו בעצבים "מה?" הוא שאל המום "אוי אל תעשה את עצמך תמים" אמרתי והסתכלתי עליו "כוסעמק מה אני אעשה" הוא שאל עצבני "תהיה איתה היא עברה הפלה רק בשבילך היא אוהבת אותך" אמרתי והסתכלתי על קופסת סיגריות "אתה נשמע כמו בחורה" הוא אמר וצחק "אמא שלך בחורה בוא נצא לעשן" אמרתי ויצאנו החוצה, "תגיד ראית את מייגן?" שאלתי אותו "לא מה ניראלך שאני מדברת עם מכוערות רק כוסיות" הוא אמר וצחק "טמבל" אמרתי לו "מה עם שיר?" הוא שאל תוך כדי שהוא פולט את עשן הסיגרייה "וואלה בסדר" עניתי לו, ראיתי את מייגן מתקרבת לבית חולים "מדברים על החמורה והיא מגיעה" צחק אור "תסתום" היא אמרה לו בארסיות תוך כדי שמתקדמת לכיוון שלנו כדי להיכנס לבית חולים, הסתכלתי על עינייה החומות היה בהן משהו עצוב ולחוץ, היא לבשה טייץ שחור אולסטאר שחורות וסטווצרט ירוק זית "היי" מילמלתי "לך תזדיין" היא אמרה לי בעצבים והלכה, "בונא אחי קרה משהו איתה?" הוא שאל סקרן "סתם שכבנו וזה הוו הנה הרופא בוא" אמרתי ונסיתי להתחמק ממנו.נכנסתי למחלקה של קורל ומייגן לא הייתה שם "תגידי קורל ראית את מייגן ?" שאלתי תוך כדי שאני מחבק אותה "לא יודעת" היא ענתה והסתכלה על אור שנכנס.
-נ.מ של מייגן-
רצתי מהר לא שמתי לב לכלום צרחתי ו……….
2תגובות ממשיכה (זה די מעצבן שאני משקיעה ולא מגיבים) מקווה שתבינו


תגובות (1)

זה ממש יפה, פשוט זה די פרקים ראשונים אז עוד אין מה להגיב…

08/06/2015 21:40
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך