Wolf moon
תגובה אחת ואני ממשיכה

זאבה שחורה פרק 9

Wolf moon 14/02/2013 799 צפיות תגובה אחת
תגובה אחת ואני ממשיכה

לא כתבתי הרבה זמן אבל הנה ההמשך

אחרי הלימודים רצתי במהירות כדי לפגוש את שרה אבל במקום שרה עמדו ניק, ניילה והמפריעומדים בפנים כועסות, ״נו מידנייט איפה החברה שלך שרה חשבתי שהיא אמורה ליהיות פה!!״ נזפה בי ניילה ״היא תגיע על תידאגי״ השבתי לה בקול שליו בזמן שאני מנסה להסדיר את נשמתי, אחרי כמה דקות הגיעה שרה בריצה קלה ״איחרת שרה!״ אמרה ניילה בקול כעוס. ״העיקר שהיא פה ואפשר להתחיל״, אמר ניק בקול רגוע ״טוב תקשיבי שרה אני יודעת שאת תופתעו ממה שעומד לקרות ושה הולך להיות מהר אבל תבטיחי לי שזה לא עומד לשנות את היחסים ביניינו!״ אמרתי לה בקול מזהיר ודואג ״על תידאגי אני אהיה בסדר״ אמרה שרה. ואחרי שתיקה ארוכה פלטה שרה בקול מהסס ״אז תגידו לאן הולכים עכשיו?״ ברגע שבאתי לענות לה קטע אותי ניילה ואמרה ״לעולם שלנו״ במקום ששרה תילחץ שרה עמדה וצחקה וכולם הסתכלו עליה כאילו היא פסיכופטית. ברגע הראשון שרה עמדה וצחקה אבל ברגע השני כבר עמדנו בתוך היער הירוק והיפה שאור השמש החמים הצליח לגעת בדשא הירוק והפורה בין כל העלים והענפים של העצים. מצד אחד הייתה להקה של איילים ליד הנהר שותים מים, ומהצד השני ארנבים ועוד מכרסמים קטנים שגוריהם שיחקו ביחד. ואז חשבתי לעצמי אני יכולה לסכן את חייה של שרה בכך שתדע את סודי או תהפוך לאחת מאיתנו. ואז ניק קטע את המחשבות שלי ואמר בקול שליו לשרה ״ברוכה הבאה לעולם שלנו ובקרוב תהפכי לאחת משלנו״ ואז שרה פתחה את עניה וכמעט נחנקה מרוב צחוק. ואז כאשר הסתכלתי ראיתי את ניילה והמפרי הולכים לעבר המחנה וצוחקים לעצמם ״היי חכו לנו״ צעק ניק ואז כאשר התחלנו ללכת ראיתי את שרה עומדת משותקת עם פה פעור. ״בואי שרה זה עוד לא הכל וזוכרת מה אמרת לי בשיעור חשבון ……. את משטפת איתנו פעולה״ ושרה רק הנהנה והתחילה ללכת. עם זמן ההליכה ראיתי שהיא מתחילה להתנשף לעומתי שבכלל לא הרגשתי שום קושי ואז חשבתי זה בטח בגלל השנוי. ברגע שהשגנו את ניילה המפרי וניק נתתי לשרה לשבת על סלע וראיתי את המפרי ניילה וניק רבים על משהוא. לא עצרתי אותם וחיכיתי עד שהמריבה שלהם תסתיים. ״מידנייט בואי לכאן בבקשה״ קרא לי המפרי,ברגע שהגתי עליהם בריצה אמרה לי ניילה בקול רגוע ״תקשיבי מידנייט את יודעת שאנחנו חברים שלך ורוצים את הטוב ביותר בשבילך אבל אנחנו לא יכולים להסתכן בזה שנביא בת אנוש למחנה אז אנחנו נצטרך לשנות אותה״ אחרי שתיקה ארוכה אמרתי לבסוף ״בסדר אבל עם הופכים אותה אז תהפכו אותה לערפדית״ ״מה ערפדית את לא רוצה אותה כמוך?״ שאל אותי ניק בקול מפוחד ״כן אני בטוחה בזה היא כל הזמן מדברת על זה ערפדים ערפדים וערפדים ובואו ניתן לה ליהיות מה שהיא חולמת ליהיות״ אמרתי בקול עדין ומהסס ״אההה נו טוב אבל אני מזהירה אותך מידנייט התוצאות יכולות ליהיות הרסניות״ אמרה ניילה בקול מאוכזב ואז הנהנה לעבר ניק ואחרי שניה הוא כבר מצץ את הדם של שרה כמו משהוא צמא ומצא שקית שוקו קרה ביום חם. אחרי שגמר ניילה נגשה אל שרה המעולפת מלמלה מילים בלטינית בזמן שיידה הייתה על מצחה של שרה ״זהו כאט היא יודעת הכל על המחנה ועלייך ועל עצמה״ אמרה ניילה. עכשיו כאשר נגיעה למחנה אף אחד לא ידע שהיא בת אנוש רק יחשבו שהיא ערפדית שעיבדה את דרכה ביער והתעלפה מחוסר דם.״ הוסיפה בעליצות, ״רגע את רוצה להגיד לי שהיא תיהיה מעולפת?!״ שאלתי בקול מופתא ״אוי מידנייט לא הכל כל כך פשוט היא צריכה להתרגל לגופה ושהיא חסרת דם!״ נזף בי המפרי ״המפרי תרגע אנחנו נגיע למחנה בקרוב״ נזפה בו בחזרה ניילה, אחרי כמה דקות של מנוחה ניק לקח אותה על ידיו והלכנו אחרי ניילה והמפרי. אחרי כמה דקות שמענו אנחות של חוסר נשימה ואז כאשר הסתכלתי על שרה צעקתי בכל גרוני ״מהר תעזרו לה היא נחנקת!!!״ ניילה רצה מהר אל שרה וניק הניח אותה בעדינות על הדשא, ״אוי לא!״ אמרה ניילה ״מה קרה שאלתי אותה בפחד, ״ המפרי מהר רוץ תקרא לסמנתה היל עכשיו!!!!״ צרחה ניילה מכל גרונה ״מה קורה לה?!״ שאלתי אותה כשה הדמעות חנקו את גרוני ״אני מצטערת מידנייט״ אמרה ניילה בעצבות…..
ההמשך יבוא


תגובות (1)

תמשיכי,קדימה :)
אהה וקראתי שאת בכיתה ו',איזה קטע XD
גמאני XD
קדימה תמשיכי :)

22/04/2013 11:47
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך