niki1d
כמה היה כיף שההיינו ילדים קטנים, לא ידענו בכלל מה זה לב שבור , מה זאת אהבה טוב את זה גם עכשיו אני לא יודעת. לא התביישנו להורים לספר מה עובר עלינו ובגיל ההתבגרות הרגשתי נבוכה מאוד .

בקיצור מקווה שאהבתם את הסיפור.

זה הכל בגללו

niki1d 31/01/2014 700 צפיות אין תגובות
כמה היה כיף שההיינו ילדים קטנים, לא ידענו בכלל מה זה לב שבור , מה זאת אהבה טוב את זה גם עכשיו אני לא יודעת. לא התביישנו להורים לספר מה עובר עלינו ובגיל ההתבגרות הרגשתי נבוכה מאוד .

בקיצור מקווה שאהבתם את הסיפור.

רצה אל הים מהר שאף אחד לא הראה אותי בוכה , מורידה את ראשי עמוק מתחת למים מרגישה שהמים מגנבות את הדמעות , אני עוצמת עיניים שומעת ילדים קטנים משחקים. באלי להיות גם ילדה קטנה לא נערה , הכל התחיל בגיל ההתבגרות , אני זוכרת שההייתי ילדה קטנה לא היו לי צרות כמו שיש לי , גם לא התביישתי לבכות.
שומעת את אחותי קוראת לי בקול דאגה : "נטלי איפה את".
לא עניתי פתחתי את עיניי הבנתי שזה לא חלום , מסתכלת הצידה ורואה כפות רגליים של ילדים.
"נטלי איפה את"? עוד פעם אחותי צועקת לי בקול.
אני לא רוצה לראות אותה , לא רוצה לדבר איתה כמה זמן זה כך לא רוצה שיראו אותי בוכה.
זה הכל בגללו אמרתי בליבי.
אחרי כמה שניות שמעתי שהיא מתרחקת , עליתי את ראשי למעלה ויצאת מהר ורצתי מהר , כולי ההייתי רטובה וקפואה מכור , שערי השחור המתולתל נזל ממנו מים.
לפתע אני שומעת את קולו של יניב : "נטלי חכי שנייה" , ליבי החסיר פעימה , הוא ניגש אליי והחזיק לי את היד , העפתי את היד שלי באותו רגע מהיד שלו.
"נטלי אני יכול להסביר לך" הוא אמר לי ,
"כן תסביר מה זה היה" אמרתי לו,
"אני יודע שראית אותי ואת אחותך מתנשקים" הוא אמר והפסיק,
"דיי אתה יכול לעשות מה שבאלך , אל תתקרב יותר אליי" אמרתי לו.
נזלו מעיניו דמעות, לא הבנתי למה הרי הוא זה שנישק את אחותי וניראה שהוא נהנה מזה. רצתי לכביש באותו רגע שמעתי צפירה של מכוניות. ראיתי את אחותי נטע, על הכביש עם דם , יניב ניגש אליה וליטף לה את ראשה , נטע לא הייתה נושמת.
זה הכל בגללי , וקצת גם בגללו.
חבל שבכלל ההייתי חברה שלו הוא תמיד רצה את אחותי ולא אותי.
"זה הכל בגללך" צעקתי ודחפתי אותו הצידה.
חבל שאני לא יכולה לחזור להיות ילדה קטנה שמשחקת עם אחותה בבובות , הכל היה טוב שההייתי קטנה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך