אחת שיודעת
אני מצטערת שזה די ארוך פשוט יש די הרבה דמויות חחח.. אני מאוד אשמח אם תגיבו:)

זיכרונות אבודים-דמויות

אחת שיודעת 23/09/2014 746 צפיות אין תגובות
אני מצטערת שזה די ארוך פשוט יש די הרבה דמויות חחח.. אני מאוד אשמח אם תגיבו:)

לאלה שיצא להם לקרוא את הסיפור שלי אז החלטתי למחוק אותו בגלל שאני מרגישה שהוא חייב שיפור גם מבחינת העלילה וגם מבחינת הכתיבה.בגלל זה,החלטתי לכתוב סיפור חדש שהוא די דומה לסיפור הקודם רק יותר משופר ומעניין.
אלו הדמויות של הסיפור המשופר שאכתוב.
מקווה שתאהבו:)
1.הדמות הראשית:
לורן קול,בת 16,לומדת בתיכון הווארד.בעלת עיניים בצבע חום דבש ושיער גלי בצבע חום בהיר.לורן אופטימית,די ותרנית,אוהבת להכיר אנשים,מלאה בשמחת חיים וכריזמטית.היא גרה עם אמא שלה (41) ואבא שלה (44).לורן בת יחידה. לורן מאוהבת בטומי לכל אורך הסיפור אבל מכחישה זאת.

2.טומי קולינס,בן 16 וחצי,עבר לתיכון הווארד.בעל עיניים כחולות-ירוקות ושיער שטני חלק.טומי הוא אדם רגיש,עצמאי,אנטיליגנט,חושב מחוץ לקופסא ודאגן.טומי עבר לגור בעירה של לורן והתיידד איתה.לטומי חברת ילדות בשם ג׳יין פרקר.לפני שנתיים הם התחילו לצאת ועכשיו הם זוג .טומי גר עם אמו (42) ועם אחותו הקטנה (6).אבא שלהם נפטר מהתקף לב.

3.אלין לורנס,בת 16,לומדת בתיכון הווארד.בעלת עיניים שחורות גדולות ושיער קצר,חלק ואדמדם.אלין אנרגתית מאוד,אמיצה,חברותית ואוהבת לעזור.אלין היא האקסית של טיילור.לאלין הרבה אחים קטנים שהיא תמיד צריכה לשמור עליהם.

4.טיילור וסט,בן 17,לומד בתיכון הווארד.בעל עיניים אפורות ושיער שטני חלק וארוך יחסית (בדרך-כלל אסוף בקוקו).לטיילור יש חוש הומור מפותח במיוחד והוא אוהב להשתגע.טיילור לומד בכיתה י״ב והכי גדול מבין כולם.טיילור האקס של אלין.

5.דרייק ברודי,בן 16,לומד בתיכון הווארד.בעל עיניים שחורות גדולות ושיער גלי שחור.דרייק קנאי מאוד,מנסה להיות הכי טוב ודי שחצן.דרייק הוא האקס של היילי.הוא התאהב בה בכיתה ט׳ בגלל שלורן דחתה אותו והוא החליט לעבור הלאה.בלורן הוא התאהב בכיתה ז׳,עד היום הוא מרגיש חיבה כלפיה ולא הצליח ממש להתגבר עליה,ומקנא תמיד בטומי כי חושד שיש בינהם משהו.

6.היילי ת׳ורן,בת 16,לומדת בתיכון הווארד.בעלת עיניים כחולות גדולות ושיער חלק נוטה לבלונדיני.היילי ילדה רגישה,אכפתית,אוהבת לייעץ לאנשים ופרנואידית מאוד.היילי האקסית של דרייק.

7.איימי ווטרס,בת 16,לומדת בתיכון הווארד.בעלת עיניים חומות ושיער מתולתל בצבע חום כהה.איימי היא ילדה פעילה מאוד,חברותית,אוהבת לעזור ותמיד שמחה.איימי היא החברה הכי טובה של לורן.

8.ג׳יין פרקר,בת 16 וחצי.בעלת עיניים ירוקות ושיער שחור חלק.ג׳יין חברותית מאוד,נדיבה,סלחנית ונאמנה.ג׳יין היא חברתו של טומי ולכן לורן מקנאת בה (ומכחישה שזה בגלל זה)ומתחילה לשנוא אותה אבל לאט לאט הן מתקרבות…

9.קתרין קולינס,בת 6,בקרוב עולה לכיתה א׳.לקתרין יש שיער שטני ארוך וחלק ועיניים כחולות בוהקות.קתרין מאוד קופצנית וחמודה במיוחד,לפעמים היא דורשת יותר מידיי תשומת לב אבל טומי והיא מסתדרים מצוין.קתרין היא אחותו הקטנה של טומי,והדבר שהיא הכי אוהבת זה שלורן באה לבקר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך