חלום או מציאות? פרק 3

natalifor4 22/05/2014 558 צפיות 3 תגובות

"עעעעכשיווו!" צעק עליי.
|
|
~נקודת המבט של פס~

הקשבתי לו ,שכולי מלאה בדמעות..התפשטתי ,נשארתי רק עם הלבשה תחתונה. הוא תפס אותי והשכיב אותי על הספה….
וכמובן -אנס אותי-.
~כעבור שעתיים~
אבא שלי התעלף מכל השתייה השתייה החריפה ,ניצלתי את הזדמנות ורצתי לחדרי.

~יום למחרת~
~נקודת מבט של ג'סטין~

קמתי בסביבות 7:00 וניגשתי למטבח התעוררתי מוקדם יחסית למה שקרה אתמול…
רציתי לראות מה שלומה,התארגנתי סיימתי בסביבות 7:45 ויצאתי אלייה.
שבאתי להכנס לחצר, ראיתי אותה ואת אבא שלה בסלון ,הוא צעק הביא לה בעיטה וכאפה.

~נקודת מבט של פס~

היה השעה 7:30 ,"אבא" שלי נכנס אל חדרי ,ושפך עליי כוס מים קרים ואחר כך זרק גם את הכוס.
"קומי טיפשה ולכי להביא את הכסף!" הוא נזף עליי .
קמתי בוכה וכמה במהירות מן המיטה,רצה לכיוון הארון ולוקחת את בגדיי .
כעבור רבע שעה סיימתי, הוא חיכה לי בסלון.
וצעק "כמה זמן בשביל לצאת להשיג לי כסף,אאההה?!" והחטיף לי בעיטה וכאפה.

~נקודת מבט כללית~

יצאתי מהבית עם סימן כחול מהכוס זרק עליי, סימן אדום מהכאפה וירוק ברגל מהבעיטה.
יצאתי נוטפת דמעות ,ומתקדמת לכיוון יציאת החצר שראשי למטה.
נתקלתי במשהו ,הרמתי הראש וזה היה המפורסם האנוכי הזה .
הסתכלתי עליו לשנייה בזלזול והמשכתי להתקדם .{באותו רגע התרוצצו לי מחשבות: אם הוא ראה את מה ש"אבא" שלי עשה או לא}
הוא רדף אחריי סיבב אותי ואמר: "מה זה היה?!" כנראה שהוא כן ראה את מה ש"אבא" עשה.
ככול שהבנתי שהוא ראה ,את התחלתי להתקדם יותר ויותר מהר.
עד שהוא סובב אותי בכוח ,עף לי הפוני והוא ראה את הסימן האדום והכחול מהכוס ומהכאפה.
"את בסדר?!" הוא שאל אותי שכולו לחוץ "הוא מתעלל בך?,הוא מרביץ לך?" הוא התחיל לשאול יותר ויותר שאלות. "מה אכפת לך מהחיים שלי אני לא חברה,דודה או משהו שלך?! לא! אז תתחפף לי מהחיים!" השבתי לא בצעקה שבה היה מלא כעס,אבל היה לי עוד מחשבה שסופסוף למשהו היה אכפת לו ממני.
מיד התיישבתי על הספסל שהיה בדרכי ופרקתי הכול ,כל מה שהרגשתי בכל 18 השנים האלו.

~נקודת מבט של ג'סטין~

ראיתי אותה מתיישבת הספסל ובוכה ,בחיים לא ראיתי בכי עצוב ויפה באותו הזמן.
"אז זה נכון?"שאלתי בהיסוס. שהיא מחזירה לי תשובה ומזיזה ראשה בסימן לעשות "כן".
חיבקתי אותה,ושאלתי אותה "למה את לא עוזבת.?".
נראה לך שלא חשבתי על זה שלא תכננתי?,היה לילה שברחתי וחזרתי כי היה לי בעיה.
והבעיה היחידה היא המקום שבו אני אגור .
"אוו" ואז חשבתי ועניתי לה "אולי תבואי אליי?".

~להמשך תגיבו~


תגובות (3)

יפה :)

22/05/2014 20:59

למה את לא ממשיכה? :-0

23/05/2014 13:30

אני ימשיך ביוום ראשון או היום אבל יותר מאוחר

25/05/2014 00:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך