חלום או מציאות? פרק 4

natalifor4 25/05/2014 506 צפיות תגובה אחת

"אוו" ואז חשבתי לרגע "אולי תבואי אליי?"

~נקודת מבט כללית~

"תודה על הצעה,אבל נראה לך שאני יבוא לבית של מישהו שאני מכירה 10 דקות?"
מה הוא חשב לעצמו שאני יסכים? ומה פתאום הוא נהיה נחמד ,אני יודעת שמאחורי המסכה החמודה הזאת יש נצלן צפוני ומתנשא."תודה אבל ,לא" קמתי מן הכיסא והמשכתי ללכת, בכל זאת אם אני לא יגיע בזמן יפטרו אותי.

נשארתי כמה שניות על הספסל ואז חשבתי לרגע, מה נראה לה שהיא לא מסכימה,כרגע ג'סטין ביבר האחד והיחיד הציע לה הצעה והיא מסרבת?. בכל מקרה זה יהיה זיון טוב חח..
"את כרגע סירבת לי,לג'סטין ביבר?" והנה זה באה התנשאות המגעילה שיש לכל מפורסם.
"כן אני סירבתי,ו…?" עניתי לו גם איך שהוא דיבר אליי.
"מה חושבת שאת יחידה ,אם אני ירצה להכניס אותך למיטה, אני יעשה את זה בשניה"
הוא אמר לי את זה והייתי בהלם."כל הנחמדות הזאת הייתה בשביל להכניס אותי למיטה?,מה ניראה לך שכל מה שעובר עליי זה לא אמיתי זה חלום?" הוא התחיל לצחוק.
"חמוד פה זה לא ריאלטי, זה לא משחק, זה החיים אמיתיים זה המציאות!"
"טוב שלא הגזמת,כולה כאפה ובעיטה זה כלום" אמרתי איזה בפשטות כל כך עד שאני נפגעתי.
הסתכלתי עליו בהלם ,איך הוא מסוגל להגיד דבר כזה, כמה רע יכול להיות בן אדם?.
"תמשיך לחיות בתוך החלום שלך,דביל" המשכתי ללכת עד שהגעתי לבית הקפה,וכן הגעתי באיחור,אחרי תחנונים ובקשות הוא לא הסכים להעסיק אותי יותר. התעצבנתי כי ידעתי שהכל בגלל המתנשא הזה.

היה כבר 8:30 יצאתי מהבית קפה זה גם ככה לא אהבתי אותו והלכתי לחפש מקום עבודה אחר.

~כעבור 6 שעות פחות יותר~
ראיתי שהשעה כבר 14:30 ועוד לא מצאתי מקום עבודה.
הייתי צריכה ללכת לחוג ריקוד שלי אפאחד לא יודע מזה שאני רוקדת ומופיעה אבל אני מופיעה עם מסכות,כך קוראים לסטודיו שלי "Máscaras" זה אומר בספרדית המסכות.
הרבה מפורסמים באים ולוקחים אותנו לקליפים שלהם אנחנו להקה מאוד מפורסמת.

נכנסתי לסטודיו שמתי את המסכה ,נכנסתי בדלת ופתאום ראיתי אות,זה..


תגובות (1)

תמשיכי – אני קוראת את כל הסיפורים שלך פשוט הרבה זמן לא נכנסתי ועכשיו שנכנסתי ראיתי שהמשכת רק פרק 1 :(

נ.ב – הפרק מושלם!

31/05/2014 21:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך