rimanticGirl
מה שמעציב אותי הוא שכל אחת יכולה להיות במקומה ובכלל לא לשים לב שהוא לא באמת אוהב אותה ולא באמת אכפת לו ממנה , כי אם היה לו אכפת ממנה הוא היה שואל אותה למה היא בוכה ולא מחייך אחרי שהיא אמרה שהיא בסדר למרות שהשאלה בכלל לא נשאלה אם היא בסדר או לא ...
אם היה אוהב אותה היה נוהג אליי ביותר עדינות ומגיע לקטע של הנשיקה אחרי שהיה מבין מה היא מרגישה..והיא ..היא לא הייתה מפחדת לומר לו את האמת ולא מפחדת מהתגובה שלו ...
פשוט זה לא אהבה הדדית , ואני יכולה לומר בביטחון שהם אם הזוג שהרגע המצאתי היה קיים במציאות הוא לא היה שורד חודש ..- אם הייתי במקומה - אבל לפי האופי שעיצבתי לה היא תמיד תוותר לו..אז אולי בכל זאת יותר מחודש.

כן…אתה יודע לשלוט בי

rimanticGirl 05/04/2012 706 צפיות תגובה אחת
מה שמעציב אותי הוא שכל אחת יכולה להיות במקומה ובכלל לא לשים לב שהוא לא באמת אוהב אותה ולא באמת אכפת לו ממנה , כי אם היה לו אכפת ממנה הוא היה שואל אותה למה היא בוכה ולא מחייך אחרי שהיא אמרה שהיא בסדר למרות שהשאלה בכלל לא נשאלה אם היא בסדר או לא ...
אם היה אוהב אותה היה נוהג אליי ביותר עדינות ומגיע לקטע של הנשיקה אחרי שהיה מבין מה היא מרגישה..והיא ..היא לא הייתה מפחדת לומר לו את האמת ולא מפחדת מהתגובה שלו ...
פשוט זה לא אהבה הדדית , ואני יכולה לומר בביטחון שהם אם הזוג שהרגע המצאתי היה קיים במציאות הוא לא היה שורד חודש ..- אם הייתי במקומה - אבל לפי האופי שעיצבתי לה היא תמיד תוותר לו..אז אולי בכל זאת יותר מחודש.

"למה את צועקת ??"
"כי אתה לא מקשיב !!! למה אתה לא מבין ? אמרתי לא !"
"ואני אמרתי כן!"
"אתה שאלת אותי , ואני אמרתי לא …פעם הבאה אל תשאל את דעתי אם אתה לא רוצה לשמוע את מה שאני אומרת" דימעה זלגה מעיניי וממש קיוויתי שהוא לא רואה אותה , לא רוצה שהוא ידע שנפגעתי ,
לא רוצה שיחשוב שאני ילדה קטנה שבוכה על כל שטות …גם אם זה נכון.
הסתובבתי מהר ונכנסתי למטבח והתחלתי לנקות את הכלים , יופי כאן אני אוכל לבכות והוא גם לא ישמע בגלל הרעש שאני הולכת לעשות עם הכלים,זה מה שחשבתי – קיוויתי.
הוא בא מאחורי חיבק אותי והכניס את ראשו בין הכתף שלי לבין הלחי , נישק את הלחי שלי ולחש לי "סליחה דני…" המים עדיין זרמו , ואני כולי בהלם
הנחתי את הצלחת – היא יותר נפלה מאשר הנחתי…
העובדה שהוא ביקש סליחה הזכירה לי למה התחלתי לבכות – לא ששכחתי ..פשוט זה זרע מלח על הפצעים – והדמעות התחילו לרדת עוד ועוד , בליבי קיללתי את עצמי
למה אני לא יכולה פעם אחת לא לבכות ?? למה אני תמיד צריכה להיות כזאת תינוקת
"דני?…" הוא כנראה הירהר למה אני לא עונה לסליחה שלו , הוא סובב אותי אליו וראה את הדמעות שלי זולגות , מה שגרם לעוד דמעות , ולעוד שנאה עצמית וקללות בראשי .
"למה את בוכה ??" הוא לא הבין למה קיבלתי את זה כלכך קשה..גמאני לא לא הבנתי..
ניגבתי את הדמעות ונשמתי עמוק …"הכל בסדר" מה זה קשור עכשיו ?
למה אני משקרת ? הוא לא שאל מה קורה .
הוא חייך וליטף את ראשי , "די דני , אני אמרתי שאני מצטער..לא התכוונתי לפגוע בך ככה..סולחת לי?"
ניסיתי להחזיר לו חיוך מספק "כן..ברור" הוא הצמיד את גופי לשלו ולרגע שכחתי את הסיטואציה שאני נמצאת בה , ריחו היה נעים ושיכר את חושיי וגרם לי לסחרחורת , הוא הצמיד אותי לשיש ולא הבנתי מה הוא עושה ולאן היד שלו נעלמה ואז פתאום לא שמעתי רעש מעצבן מאחוריי…הא נכון המים !!
הוא הרים אותי על השיש , ופתאום הייתי בגובה עינייו , הוא פתח את רגליי ומשכתי אותו אליי , חיבקתי את צווארו ושפתיו הרכות והחמימות נצמדו לשלי וגרמו לי לשכוח מהכל .

כמה מעצבן זה שהוא יכול לשלוט ברגשותיי..


תגובות (1)

יפה באמת שיפה <3

10/04/2012 12:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך