כנות זה לא הקטע שלי

adolldoesnthavefeelings 11/11/2014 765 צפיות 6 תגובות

הם ביקשו ממני לכתוב לך . מגוחך נכון ?
שיבקשו ממני לכתוב סיפור על חברות או אהבה. סיפור על הקרבה וקרבות עד המוות עם מיליוני צופים צמאי דם . סיפור על יתומה שמגיעה לעיר הגדולה או על ילד שיכול לקרוא מחשבות של בנות , על יצור שמרחף בנינו ונשאר רק יום אחד עם כל אחד וביום הזה אותו אדם יכול לעשות הכל . אפילו סיפור על אחים שמתמודדים עם מות אביהם ומנסים לעזור לאמא שלהם ולהישאר חזקים. אבל לא , כמובן שהם יבקשו את הדבר היחיד שאני לא יכולה לכתוב.
ברור שאני חושבת עליך.. ברור שנשאר לי מה להגיד. אבל מה הטעם להגיד את זה *להם*?
לפעמים אני מדמיינת שחזרת הביתה , שעוד מעט תיכנס לחדר ותדרוש ממני לפנות לך את הצד שלך במיטה. וכמובן שתתהה למה זרקנו את כל הדברים שלך . הלוואי שהיינו זורקים את כל הדברים שלך. אנשים מתעקשים לזכור דברים שהם חייבים לשכוח. כמו החיבוק שלו, החום התמידי ששמר אותך לוהט גם בגשם ובשלג. אני יודעת שאהבת אותי. למרות שרבנו המון , על הכל. אני יודעת שהיה לך קשה ללכת.
הם ביקשו ממני לכתוב לך . אבל הם כבר יודעים מה יש לי להגיד.
לכן אמרתי לא , אבא .
אנחנו מתגעגעים אליך . תמיד .


תגובות (6)

זה ממש יפה ועצוב

11/11/2014 21:49

צודק מאוד זה ממש יפה ועצוב מאודד עצוב.

11/11/2014 22:03
Bar Bar

מסכימה עם התגובות מעליי
זה מדהים.

11/11/2014 22:14

אני ממש מתעבת את אבא שלי. סליחה, אבל קשה לי להזדהות.. חוץ מזה, איזו נחמה אני כבר יכולה לתת? אני לא רוצה פשוט לקרוא את זה ולהתעלם, אבל אין לי מה לאמר

11/11/2014 22:48

תודה :)
וזואי גם אני תיעבתי אותו לפעמים … הורים זה מורכב.. אבל כמו שאומרים משפחה לא בוחרים ^_^ והאמת שחלק ממני התלבט אם להכניס משפט אחד יותר על הריבים XD אבל בסופו של דבר.. זה לא מה שהייתי בוחרת להגיד..

11/11/2014 22:52

זה פשוט מדהים ^^ ועצוב .

25/12/2014 01:36
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך