בת-אל77
אל תוותרו אל מי שבאמת אוהב אותכם

כנראה לא הקשבת מספיק ללב שלך.

בת-אל77 20/03/2015 671 צפיות 7 תגובות
אל תוותרו אל מי שבאמת אוהב אותכם

"חכי שנייה" שי אמר למור,
"מה"? מור שאלה אותו,
"רציתי להגיד לך שאני מאוד מצטער" שי ענה לה.
מור ידעה על מה הוא מדבר אבל היא העדיפה לעשות את עצמה כאילו היא לא יודעת.
"על מה"? מור שאלה אותו,
"את יודעת, על המצב שנוצר בינינו, אני יודע שאת חיכיתי לי ה…." שי אמר ומור עצרה אותו: "אני מבינה זה בסדר, ואני חושבת שאין טעם לדבר על זה".
"אני רוצה להגיד לך שאני….." שי אמר ומור שוב עצרה אותו: "אמרתי לך שלא באלי לדבר על זה מה אתה לא מבין" מור אמרה בכעס.
שי רצה להגיד לה שרק עכשיו הבין שהיא אוהבת אותו באמת, וכנראה היא היחידה. אחת שחיכתה לו הרבה זמן ותמיד היה לה כואב בגללו, והיא עדיין סלחה לו למרות שהוא פגע בה והכאיב לה. ובראשו הייתה מישהי אחרת שבכלל לא שמה עליו.
"טוב שי, אני הולכת" מור אמרה לו,
"מור אל תלכי" שי אמר לה והתאפק לבכות,
"ביי שי" מור אמרה קמה מהמיטה והלכה.
לא תיהיה עוד מישהי שתאהב את שי ככה, אולי גם הוא אהב אותה כאשר הוא הכאיב לה, אבל יכול להיות שהוא גם לא התכוון. הוא פספס את המישהי שחלם עליה, את הבחורה שתאהב אותו בכל מצב שתיתן לו אהבה אין סופית, וכל מה שהוא היה צריך לעשות זה להחזיר חום. אבל הוא לא עשה את זה, הוא היה קר ומגעיל.
כנראה לא הקשבת מספיק ללב שלך.


תגובות (7)

הקטע הזה קצת הכעיס אותי אם לומר את האמת… זה שמישהו אוהב מישהו אחר, לא אומר שום דבר. בייחוד זה שמישהו מוכן להישאר עם אדם אחר למרות שהאדם האחר הזה פוגעני אליו. דבר כזה מצביע דווקא על יחסים לא בריאים- במידה והיא נשארת בשבילו כשכל אחת אחרת נורמאלית הייתה עוזבת.
שי מתגלה כדמות גועלית בעיניי שמוכן להתפשר על מישהי שתעשה הכל בשבילן במקום ללכת עם מישהי שהלב שלו בחר. גם אם המישהי הזו לא רוצה אותו, זה אומא שישר מדלגים לאחרת? הרי, איך זה יכול להיות שהוא פגוע ובוכה כשמישהי ש*הוא דחה בעצמו* אומרת שהיא הולכת מהבית שלו -_- זה נשמע כמו נקמה, כאילו הוא יודעת מה הוא בא לעשות ובכוונה עונה לו בזעף לוהט שכזה. לא הייתה בה חרטה היא ידעה מה היא עושה. אילו באמת ובתמים לא היה אכפת לה ממנו היא הייתה עוצרת, שואלת מה קרה, ואז מסבירה לו שזה לא ממש מעניין אותה והולכת באמצע או שומעת עד הסוף אומרת שהיא מצטערת באמת אבל זה לא הדדי. ככה מתנהג אדם שהשלים עם העבר סלח ולא מלא בכעסים יותר. אבל כל מה שאני מקבלת ממנה זו התגוננות של נקמה.
אז בקצרה אני לא ממש מסכימה עם המסר של הסיפור. הוא היה אליה קר ומגעיל ועכשיו מתחנחן למרות שזו שהוא אוהב זו לא היא. והיא סתם נוקמת בו על זה שרגשותיו אליה לא היו הדדיים- כשזו בעצם אשמתה שהיא נותרה לידו ונתנה לו בכך לפגוע בה…
אולי אולי אולי כל זה יכול להיות הגיוני אם הוא פשוט אדם ממש גועלי מטבעו שמתנהג יפה רק למה שהוא צריך באותו הרגע. היא נשארה בסביבה כי קוותה שיתחרט ויחליט שכן בא לו ואז היא תקבל יחס יפה. הסיבה שהוא בןכה זה כי הוא פחדן שמפחד להישאר לבד ( כי מפורשות הוא אפילו לא קיבל באמת דחיה) וזהו זה.

20/03/2015 21:07

לא ממש הבנתי את היפרוש הזה אבל הסיפור מספר על בחור שחיכתה למישהו כל כך הרבה זמן למרות שהוא היה עם מישהי אחרת, אבל עם הזמן הוא פגע בה ובחר פשוט לעזוב אותה תמורה מישהי שבכלל לא שמה עליו, עכשיו שהוא פגוע הוא מבין את מה שעברה מור, והבין שאם היא עברה את זה, וסלחה לו על כל אותם פעמים שפגע בה והכאיב לה, וחיכתה לו, היא באמת אהבה אותו. כאשר שי פגוע הוא מבין שמור היא היחידה שתאהב אותו באמת

20/03/2015 21:14

    זה בדיוק מה שהבנתי. והפרשנות שלי שונה למעשים האלה משלך

    21/03/2015 21:59

לא ממש הבנתי את הפירוש שלך אבל הסיפור מספר על בחור שחיכתה למישהו כל כך הרבה זמן למרות שהוא היה עם מישהי אחרת, אבל עם הזמן הוא פגע בה ובחר פשוט לעזוב אותה תמורה מישהי שבכלל לא שמה עליו, עכשיו שהוא פגוע הוא מבין את מה שעברה מור, והבין שאם היא עברה את זה, וסלחה לו על כל אותם פעמים שפגע בה והכאיב לה, וחיכתה לו, היא באמת אהבה אותו. כאשר שי פגוע הוא מבין שמור היא היחידה שתאהב אותו באמת

20/03/2015 21:14

אוקיי, אז הסיפור הזה טיפה לא מובן כי לא הבנתי מה הוא עשה לה, או מה באמת קרה שם..
אהבתי יותר דברים שקראתי בעבר שכתבת אבל לזה לא ממש התחברתי.
מצטערת ויש לך כשרון ענק זה שאת זה לא אהבתי לא אומר כלום♥

21/03/2015 13:15

אני מסכימה עם אוליב, חלקית.
הבחור די מגעיל. אם הוא היה עם מור, עזב אותה בשביל משהי שלא שמה עליו ואז חזר למור, זה גורם לו לצאת כמו אדם נוראי. הוא חייב להיות במערכת יחסים מתמדת, גם אם זו טעות. כל פעם שהוא מרגיש משהו למישהי הוא עוזב את הקודמת בשבילה.
ומור, היא עשתה צעד נכון, להתרחק ממנו.
לגבי הכתיבה שלך, חשוב לי לומר שלא כל פעם שרושמים משהו שמישהו אמר צריך לכתוב "הוא אמר", "היא ענתה", "הוא אמר והיא קטעה אותו". זה יוצר חזרה מעיקה שהורסת את הסיפור ומוציאה עניין. גם לא חייבים לכתוב מי אמר למי.
ולבסוף, זה שמישהו אוהב אתכם לא אומר שתאהבו אותו חזרה. אולי "אל תוותרו על מי שאתם אוהבים ואוהב אתכם חזרה" היא אמירה נכונה יותר, כי אם היחסים אינם הדדיים, מה זה שווה?

21/03/2015 22:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך