Noam_hagbi
אזז הייי אני ממשיכה להעלות עוד פרקים.. מקווה שאהבתן מוזמנות להגיב את דעתכן על הסיפורר :)

כשהלכת-סיפור אהבה עצוב- פרק 23

Noam_hagbi 27/01/2014 833 צפיות תגובה אחת
אזז הייי אני ממשיכה להעלות עוד פרקים.. מקווה שאהבתן מוזמנות להגיב את דעתכן על הסיפורר :)

-שעתיים לפני-
-נקודת המבט של דן-
עבר כבר כמעט שבוע שאני לא מפסיק לחשוב עליה.. כמעט שבוע שלא ראיתי אותה.. כמעט שבוע ש.. בגדתי בה.. אני מתגעגע לקול שלה.. הקול המתוק הזה שגרם לי לחייך והצחוק המתגלגל הזה שהיה מצחיק אותי כל פעם מחדש.. אני מתגעגע לריח הממכר שלה.. אני מתגעגע אליה…
סעעעממקקקק מה אני הומו??!! למה אין לי ביצים לבוא ולהגיד לה בפנים איך אני מרגיש אליה?? אולי כי פגעתי בה?! ועוד כשהיא הייתה במצב רגיש ועוד כשהיא סמכה עליי שאני לא אפגע בה ? ופגעתי..
היא לעולם לא תסלח לי..
אבל.. אני לא הולך לוותר עליה..
אני הולך היום אליה.. מקווה שהיא תסלח לי ועוד יותר מקווה שהיא לא שכחה אותי
התלבשתי הכי יפה שיכולתי.. שמתי בושם, השקעתי בשבילה ..
באתי לצאת מהדלת אך לפתע היא נפתחה ומתוכה נכנסה ..
קטיה…. שיטטט!! דווקא עכשיו??
קטיה זאת אותה בחורה שבגדתי איתה בבנעמה.. כמובן שלא שמרתי איתה על קשר אחרי המקרה המביך.. הסברתי לה שזה קרה בטעות ושיש לי מישהי שאני אוהב..
אבל מה לעזזל היא עושה פה???
"היי מותק.." אמרה בקול מפתה והעבירה יד על החזה שלי..
"אני בדיוק באתי לצאת קטיה.. אז.." ניסיתי לרמוז לה שתצא.. נעמה מחכה לי!
"אויש לא נורא.. אתה יכול להתעכב עוד דקה נכון?" שאלה ונשכה את שפתיה..
בדרך כלל.. אם לא היה לי את נעמה הייתי זורם איתה וזה היה מגיע למיטה.. כי בתאכלס.. אין אחד שהיה מסרב לבחורה יפה, מטר שבעים, עיניים כחולות ,שיער בלונדיני וגוף פצצה.. אבל אני לא כל אחד.. לי יש את נעמה.. ואני לא רוצה אף אחת אחרת..
"קטיה מה את רוצה?" אמרתי בחוסר סבלנות.
"אוקיי .. אוקיי .. אני אוהבת אותך כשאתה עצבני.. " אמרה וכרכה את ידיה סביב צווארי..
"קטיה!" צעקתי והורדתי את ידיה מעליי
" טוב להגיע לעניין..?" אמרה כעת כשפניה מרוצנות יותר..
"נו!"
"אני חושבת .. אני חושבת שאני בהריון.."


תגובות (1)

המשךךךךך

27/01/2014 03:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך