Noam_hagbi
הייי מקווה שאהבתן.. נגמר המרתון!! אבל אני אמשיך להעלות בכל זמן פנוי שיהיה לי מבטיחה..
אז.. תגיבו מה אתן חושבות על הפרק ומוזמנות לנחש מי זה שהיא נתקעה בו.. 0__O
תודהה :)

כשהלכת-סיפור אהבה עצוב- פרק 26

Noam_hagbi 27/01/2014 808 צפיות 3 תגובות
הייי מקווה שאהבתן.. נגמר המרתון!! אבל אני אמשיך להעלות בכל זמן פנוי שיהיה לי מבטיחה..
אז.. תגיבו מה אתן חושבות על הפרק ומוזמנות לנחש מי זה שהיא נתקעה בו.. 0__O
תודהה :)

-שנה לאחר מכן-
"דניאל תפסיק!!" צחקתי והקפלתי בעוד שדניאל מדגדג אותי ללא רחמים..
"ומה יצא לי מזה?" אמר ועדיין לא פסק מלדגדג אותי..
"אממ.. נשיקה..?" שאלתי..
הוא נעצר..
"טוב נו אם את מתעקשת.." אמר ברוב חוצפתו וקירב את שפתיו לשפתיי..
"אוייש תסתום.." אמרתי ונישקתי אותו בחזרה..
לפתע הוא הרים אותי על הבגאז' של האוטו והמשיך לנשק אותי בחוזקה..
העברתי יד בשיערו והוא מחזיק במותניי .. התנתקתי ממנו..
"אני צריכה ללכת לשיעור.." אמרתי מחככת את אפי באפיו..
"השיעור יחכה.." לחש בסקסיות ונישק את צווארי באיטיות ..
פרצתי בצחוק מתגלגל אך הפסקתי אותו
"דיי דניאל אני רצינית.. אני מאחרת.." אמרתי וירדתי מהאוטו מיישרת את חולצתי.. " אני אדבר איתך כבר היום.. ממ.. בעצם אולי תבוא לאסוף אותי?" שאלתי..
"בכיף מאמי.." אמר ונישק אותי נשיקת פרידה
הסתובבתי ומיהרתי לכיתה..
כיתה י"ב.. שנה חדשה.. בית ספר חדש.. חיים חדשים.. חבר חדש..
אוקיי.. אוקיי.. בטח איבדתם אותי..
אז ככה, אני עדיין נעמה.. אבל השתנו כמה דברים.. הבראתי מהמחלה הארורה המוות של שון נתן לי כח להלחם בשבילו.. צמח לי שיער ארוך כמעט עד מאחוריי המותניים .. לא יצא לי לדבר עם דן וליישר את ההורים בנינו.. אבל שמעתי שהוא נשאר כיתה אז אולי יהיה לי הזדמנות לדבר איתו,
עם תמיר.. אני צדקתי..האמת שאין לי מושג מה איתו .. הוא באמת לא חזר.. הוא אפילו לא בא להלוויה של שון….
טוב, יש לי חבר חדש… דניאל.. הוא חייל אבל הוא עומד להשתחרר עוד שבועיים … הדבר הכי מושלם שקיים.. גבוהה ממני בערך בראש וחצי בן 21 שיער שחור חלק ופרוע, עיניים ירוקות וגדולות. הוא פשוט מושלם..
דניאל יתום משני הורים.. כמוני..
אה, אתם שואלים למה כמוני?
אז ככה, "אמא" שלי "היקרה, אחרי שקיבלתי את המענק של הסרטן, לקחה אותו ללא ידעתי או רשותי וטסה לאיטליה, עם כל הכסף שלי, החסכונות שלי, אה וחבר שלה.. ג'ון שאני לא רוצה להגיד איזו אסוסיאציה הוא מעלה בי.. נשבעתי שאני לא מדברת איתה.. לא משנה מה..בינתיים אני ודניאל גרים ביחד בדירה שכורה אני עובדת במסעדה בתור מלצרית כדי לשלם את הלימודים שלי.. אבל עם כל זה.. החיים שלי משתפרים מרגע לרגע..
נכנסתי לבית הספר.. ראיתי את דן נשען על איזה קיר וכמה בנות מסביבו.. כרגיל.. דן חזר להיות סטוציונר.. אבל לא אכפת לי האמת.. זה החיים שלו..אני רק רוצה לדבר איתו להבהיר לו שאנחנו בסדר…
לפתע מבטינו נפגשו.. הוא הסתכל עליי במשך כמה שניות ואז הוציא סוג של חיוך..
החזרתי גם אני סוג של חיוך ונכנסתי לבית הספר כשאני יכולה להרגיש את עיניו נעוצות בגבי..
מרוב שמיהרתי לא שמתי לב וניתקעתי בבן אדם.. הרמתי את ראשי וזה היה…
רגעעעעע…. מהההה??!!!!! מה הוא עושה פה לעזזל…???


תגובות (3)

תמשיכי עוד פרק פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז

27/01/2014 05:07

תמשייכי היום !! ומושלם

27/01/2014 06:40

תמשייכיייייי

28/01/2014 06:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך