Luna6666
אממ... סיפור? -- הערות הארות ותגובות בונות יתקבלו בברכה:))

זו לא אשמתך

Luna6666 08/06/2014 759 צפיות 13 תגובות
אממ... סיפור? -- הערות הארות ותגובות בונות יתקבלו בברכה:))

האגרוף שלו מוטח בפניי בחוזקה ומעיף אותי אחורה. האף שלי מתחיל לפעפע בכאב, כל כך חזק שאני בטוח שהוא שבור. החבר שלו דוחף אותי אחורה ואני נופל על הבטון הקשה. דם זורם מצד ראשי. הם מתחילים לבעוט בי וצועקים קללות; "הומו מזדיין! לך לעזאזל! שימותו כל החארות כמוך!" אני מתכרבל לתנוחת עובר, בקושי נושם, משתעל דם, אבל הם לא מפסיקים. הגוף שלי דואב, דמעות יורדות מעיניי ואני בקושי רואה מעבר למסך הדמעות והדם, והם ממשיכים. אחד מהם בועט בראשי, וראייתי מתחילה להיטשטש. אני שומע במעומעם מישהו צועק, אבל נגמר לי הכוח, אני לא מצליח לפענח את דבריו. הם בורחים מהמקום ואני שוכב שם, חסר אונים. אותו קול שצעק מקודם נשמע קרוב יותר, אבל בכל זאת רחוק. הקולות מתערבלים, גפיי מתרפים והכל נהיה שחור.
——————————————-
אני מתעורר מאור מסנוור שחודר מבעד לעפעפיי. אני פותח את עיניי במהירות וכאב עז מפלח את ראשי. לרגע אני רואה רק לבן ואז ראייתי מתחדדת. אני עוצם את עיניי שוב, מרגיש שמישהו מחזיק את ידי והמולה מתחילה להיווצר, אבל היא נשמעת כה רחוקה… ובו בעת כה קרובה. אני פותח את עיניי שוב, הפעם באיטיות, ורואה את חברי, אהובי לידי, אוחז בידי. דמעות עומדות בעיניו. הוא מקרב את ידי אל פיו ונושק לאצבעותיי הכואבות והנפוחות. הוא לוחש את שמי, קולו נשבר, שוב ושוב… אינפוזיה מחוברת לידי השנייה ומונעת ממני ללטף את ידו, אבל אני מסובב את ראשי כלפיו ומסתכל בו. אני מנסה לדבר, אבל לשוני נפוחה ומפי יוצאות רק הברות. אני רוצה להגיד לו כמה אני אוהב אותו, שההומופוביה הזאת לא באשמתו, שהכאב הוא כלום… שזו לא אשמת אף אחד שאני לא אוהב בנות. שאני אוהב אותו. אני רוצה להגיד לו את כל זה, אבל לא מסוגל, ולכן אני פשוט עוצם את עיניי, מחליט שאומר לו אחר כך, אולי מחר… בינתיים אני עייף מדי. אני עוצם את עיניי ונותן לשינה לסחוף אותי.


תגובות (13)

מיוחד, קצת שונה, אבל לא הטעם שלי… בהצלחה:)
השם שניראה לי מתאים זה אולי שנינו. סתם, עלה לי רעיון כי במקום שתינו, שנינו.

08/06/2014 19:43

כתיבה יפה מאוד (: למרות שזה מאוד עצוב שככה מתייחסים להומויים. (ככה כותבים את המילה הזו ברבים?)

לגבי הכותרת:
"אם אתה הולך בגיהינום, תמשיך ללכת."
(לדיע כללי – וינסטון צ'רצ'יל)

אולי זה מדכא מידי… לא משנה.
תמשיכי ^^

08/06/2014 19:44

אין לי שם להביא לך, אבל כתבת את זה בצורה יפהפייה.
~אהבתי מאוד~

08/06/2014 19:45

שם: גזענות הורגת

22/06/2014 20:16

שם: שינה

22/06/2014 20:17

– תקווה לעולם יפה יותר.
-עולם חדש.
-אהוב ליבי.
-הוא.
-ביחד ננצח.

הכתיבה שלך יפה מאוד!

22/06/2014 20:19

זה מדהים. יש לי דמעות בעיניים כי הנושא הזה פשוט כואב לי להחריד+הכתיבה המדהימה שלך…
למה אי אפשר לאהוב הומואים? למה הם כל כך שונים בגלל משהו שהם לא שולטים בו? זה לא שהם מתנשקים לך מול הפרצוף, תן להם להיות גאד דאמ.
סליחה, כואב לי מהנושא הזה
לגבי כותרת:
זו לא אשמתך\אשמתי [תבחרי, לדעתי]

22/06/2014 20:23

    לוז אני באמת מעריצה אותך

    22/06/2014 20:26

כתיבה מדהימה

22/06/2014 20:27

תודה אנשים!! אהבתי ממש את השם זו לא אשמתך, תודה bad little girl!

22/06/2014 22:58

הסיפור יפה רק שני דברים,
1.אני חושבת שהכותרת לא כל כך מתאימה לסיפור, אבל זו דעתי.
2.הומופוביה, לא גזענות.
אני קטנונית… ^_^

02/01/2015 22:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך