A-188
סתם היה לי חשק לכתוב , תגובות יתקבלו בברכה ;)

לברוח מהכול

A-188 15/06/2013 955 צפיות 9 תגובות
סתם היה לי חשק לכתוב , תגובות יתקבלו בברכה ;)

״אל תקפצי״ הקול צלצל באוזנייה כמו הד שוב ושוב , מוחה סירב להאמין .
״למה לא?״ שאלה מפוחדת מביטה אל שובל המים הארוך .
״כי אני קפוץ אחרייך״ ענה בשקט , לבבות שניהם דופקים שוב ושוב בתוך בית החזה שלהם .
״למה לך?״ שאלה קצרות ולא ניתקה את מבטה מהמים הכהים והאפלולים שהקיפו הכול .
״אם את קופצת , אני קופץ , זוכרת ?״ אמר לה , מזכיר לה שהוא תמיד איתה לאן שלא תילך .
״אבל אני רוצה״ אמרה בשקט מרימה את רגלה באוויר מעל המדחפים הענקיים .
״אל תקפצי״ חוזר על מילותיו , וקולו מצלצל באוזנייה כמו הד החוזר על עצמו שוב ושוב .
״אבל אני רוצה״ היא ענתה שוב בקצרה ומנתקת את ידה ממעקה הפלדה הגדול.
״למה את רוצה ?״ שאל אותה , מביט בה בדאגה , יודע שאולי הסוף קרב .
״כדי לברוח״ ענתה , עוצמת את ענייה ומכינה את עצמה לקפיצה הגדולה .
״לברוח ממה?״ שואל , משתמש בפסיכולוגיה הפוכה , אבל בשבילה קולו הנעים והגברי מצלצל באוזניה כמו הד החוזר על עצמו שוב ושוב .
״מהכול״ עונה , ליבה בקושי פועם , מחסיר פעימה עם כול משב רוח קר המצליף על גופה .
גשם סוער מתחיל לרדת מן השמיים , לשטוף את כול הסיפון , ואותם .
בגדיהם סחוטים ונצמדים לגופם , שיערם סחוט ודבוק לקודקודם , עכשיו עליהם לצעוק כדי לשמוע אחד את השני .
ידה המשוחררת באוויר חוזרת לתפוס את מעקה הפלדה מוצאת נקודת אחיזה חדשה , אבל במעקי מוחה , היא לא מפחדת לקפוץ ולהאבד בגלים .
״את חושבת אם תברחי זה יעזור ?״ צועק מנסה להתגבר על רעש הרעמים , על רעש הגלים המתנפצים על הדפנות .
היא לא ענתה , היא לא ידעה מה להגיד, ידייה רק אוחזות חזק במעקה , כדי שלא תיפול לפני שהשיחה בניהם תסתיים .
״אל תקפצי״ חוזר על מילותיו כמו בהתחלה , וקולו המנסה להתגבר על רעש הגלים רק מצלצל באוזנייה כמו הד שוב ושוב .
״למה לא ?״ צועקת בחזרה , מנסה לגבור על רעש הרעמים , מבטה הפוחד נעוץ בשובל המים הארוך .
״את חושבת שאם תקפצי זה יעזור לך לנצח ?״ הוא שואל אותה בצעקה רמה הגוברת על רעש הרעמים , וקולו רק מצלצל באוזנייה כמו הד שוב ושוב .
״כן״ היא עונה , ושוב משחררת יד אחת ממעקה הפלדה , מתכוננת לקפוץ אל בין הגלים .
״אז את טועה , אם תקפצי את רק תפסידי!״ הוא צועק , מנסה לשכנע אותה שידה השנייה לא תתנתק ממעקה הפלדה .
״תפסידי את כול מה שאי פעם היה לך, את לא תנצחי , את תיהי מפסידנית !״ הוא צועק מתגבר על רעש הרוח והגלים המתנפצים .
״אני מנצחת״ לחשה בשקט לעצמה , רחשי קולה נבלעים בין הגלים .
״את חושבת שאם תברחי זה יעזור ? , אם תברחי משהו ישתפר ? , את חושבת שאם תקפצי את תנצחי ?״ צועק עליה גובר על רעש הרוחות וברקים .
״את רק תפסידי ! , את פחדנית מידי להתמודד עם המציאות!״ הוא צועק , מספיק חזק כדי שקולו יצלצל באוזנייה שוב ושוב .
״את פוחדת להתמודד , את פוחדת להראות לעולם שאת כן מספיק טובה!״ אומר לה , קובע את העבדות שהיא כבר יודעת , אבל מוחה מסרב להאמין .
״אל תקפצי״ חוזר על דבריו כמו בהתחלה.
״למה לא ?״ שואלת שוב מבולבלת יותר מידי מהכול .
״את קופצת , אני קופץ , זוכרת ?״ מזכיר לה שהוא תמיד איתה לאן שלא תלך .
ידייה התנתקו מן מעקה הפלדה , נופלת באיטיות אל תוך הים העמוק , השמיים בוכים איתה , קולו עדיין מצלצל באוזנייה כמו הד החוזר על עצמו שוב ושוב .
היא פקחה את ענייה בתוך המים השחורים , רואה אותו קרוב אליה , היא פותחת את פיה כדי לצעוק אבל המים רק נבלעים בתוך ראותייה , קולה גווע בין רחשי הגלים .
קולו עדיין מצלצל בתוך אוזנייה כמו הד שחוזר על עצמו שוב ושוב .
׳את קופצת , אני קופץ , זוכרת ?׳


תגובות (9)

וואו זה כלכך יפה ! זה ממש מהמם(:
את מוכשרתתתתתתת(:
לאאב יווו
xxxxx.Or

15/06/2013 10:38

וואו מקסים! אני כמעט בוכה עכשיו… כולי צמרמורת….

15/06/2013 10:45

אמא אני כולי צמרמורות!!
זה מדהים! מרגש..

15/06/2013 12:58

וואו, אני כבר אמרתי שאני מאוהבת בכתיבה שלך ? ;)
זה פשוט מושלם 3>

15/06/2013 13:42

תודה נסיכות שמחה שאהבתןן ❤❤❤

15/06/2013 13:55

יש סיכוי שראית במקרה את הסרט טיטאניק?
למרות התחושה המוכרת והכמעט קלישאתית שהרגשתי בהתחלת הקריאה, הסוף הצליח לעורר בי צמרמורות ארוכות. כשהיא קפצה הייתי פשוט: "לא!!! למה?!" כמעט בכיתי. וכשהוא קפץ, אני כולי חנוק מבכי, פשוט מתמוטט ולא מסוגל להפסיק לבכות, ממשיך בקושי לקרוא את השורות האחרונות.
בסוף הכול מתחבר באופן כול-כך מושלם! אני לא רוצה להגיד את המילה "מושלם" על המוות של שני הגיבורים, אבל אני מניח שבסוף הם היו ביחד ויש בזה קצת מגע של סוף טוב, או לפחות זה מה שאני מנסה לומר לעצמי כדי להתנחם מהטרגדיה…

11/07/2013 01:32

כן ראיתי את הטעונים וזה מבוסס על זה :)
שמחה שאהבת ❤❤

11/07/2013 05:24

הטיטניק *

11/07/2013 05:25

זה משנה במילה לועזית אם אני מוסיף אלף? חשבתי שהוספת אלף למילה לועזית לא נחשבת שגיאת כתיב.

11/07/2013 10:33
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך